Cyklistické vlákno

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2539
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Brus »

mmira píše:jarka: tak mam pocit, ze jsem si koupil spatne kolo, kdyz se divam na to tvoje. v terenu jsem nebyl uz ani nepamatuju a tohle bude fungovat i na silnicich se spatnym povrchem.

co to mas za plaste?
Jakykoliv sterkolet/gravel nebo cyklokroska je na tohle super, lehky teren se da projet a plaste se vejdou obvykle do 38mm a i to ma vcelku pohodlnou geo. Za me teda bych dal berany: Tech moznosti uchopu je vice.
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od jarka »

mmira: je to jak píšeš, na silnici (i špatných) na pohodu a v terénu se to dá přežít. Mám tam široký hladký pláště Hutchinson overide 700x38, kevlarová patka, váha mrských 400g. Teď tam budu dávat vyloženě silniční Challenge Strada Bianca Race 700x36, páč jsem vždycky chtěl úplný slick, jen jsem ho nikde nemohl najít a tohle je skoro to co bych chtěl. Za mě ideál by byl silniční slick o šířce 40-42mm, pohodlný na ty naše tankodromy a přitom to valí. Jsem to kupoval ještě před nástupem dneska módních gravel-biků, kde mi ale vadí berany. Co jsem koukal právě do sortimentu meridy tak fitness je geometrií někde mezi silničkou a gravel, ale zachovává pro mě rovný řidítka.

PS: měl jsem na tom dokonce i pláště 42mm Continentaly a v pohodě se vešly, jen byly hrozně těžký tak šly pryč.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4064
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od HondaMan »

G-one nebo Kojak se nedělají pod 2 palce?
2.9T RWD
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od jarka »

Kojaky jsem našel 35x622, ale ty mají menší TPI než ty stradalle (a ty by měly být spíš reálně širší). Bohužel jsem je nikde neobjevil v šířce kolem 40mm - optimál by byly 42mm. Ty g-one jsem koukal, ale to už není slick :) . Jsem toho fakt prošel dost a nejblíž co se mi ještě líbilo byly Panaracer GravelKing Slick 700x38C. Ale chtěl jsem testnout ty silniční, uvidím příští rok, třeba na ně dojde :) .
Naposledy upravil(a) jarka dne pon 20 dub 18:47, celkem upraveno 1 x.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16778
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

To je mi jasné, že sa musí vyzkúšať.

Já spíš myslel, esli není mezi přiblbama něco (čerstvě, čti deset let sem neměl potřebu) inovativního a extra-supr-hypr funkčního (jako např ta jednoplacka), případně třeba něco jako "džiro" nebrat, v poslední době stojí za guvno.

Ale i tak kuju.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2627
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Vrooom »

Jo jde o to si vybrat hlavne tu ktera ti sedne na hlavu. Technologie je asi dobra MIPS. A novy trend je diky trail/enduro jezdeni prilby kde je vic kryty zatylek.
https://enduro-mtb.com/en/best-mtb-helmet-can-buy/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16778
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Dík, ale. Jak slyším se spojení se slovem bajk slovo enduro, taxe osypávám, sem na tyhle nové "trendy" silně alergický. Silně.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2627
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Vrooom »

Tomu, ze si ted lebedis nad jednoprevodnikem muzes dekovat prave enduro kolum ;-) Vlastne cele odvetvi mi tim prijde dost ovlivneny. Zaclo to teleskopickyma sedlovkama, pak jednoprevodniky nyni vyrazna zmena geometrii ramu. Tohle vsechno preslo od enduro kol smerem k XCcku.
honziss
Letec
Příspěvky: 3576
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od honziss »

Jeste siroky riditka, sroubovaci gripy, tlustsi gumy, tussi vidlice, poradny brzdy, atd... XC biky se dneska dostaly do stavu kdy se na nich da ujet 100km za den a soucasne v pohode sjet lehci DH trat, takze ja bych to tak nehanil.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4064
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od HondaMan »

Ve výčtu chybíještě krátké/kratší představce. Také je otázka, zdali všechny tyhle fíčury jsou prospěšné a o jaké cenové kategorii se bavíme. Já už přes rok koukám na XC okolo 30 a ani u jednoho mi nepřijde, že bych si vůči svému, cca 7 let starému modelu, polepšil. Když jdu jezdit, tak většinu "endur" a kvaziendur potkávám jezdit po vrstevnicích a lesních cestách, kde Ti dá maximálně trochu pohodlí navíc...

btw. pro -pp- je to nové = špatně :-D
2.9T RWD
Odpovědět