Jakykoliv sterkolet/gravel nebo cyklokroska je na tohle super, lehky teren se da projet a plaste se vejdou obvykle do 38mm a i to ma vcelku pohodlnou geo. Za me teda bych dal berany: Tech moznosti uchopu je vice.mmira píše:jarka: tak mam pocit, ze jsem si koupil spatne kolo, kdyz se divam na to tvoje. v terenu jsem nebyl uz ani nepamatuju a tohle bude fungovat i na silnicich se spatnym povrchem.
co to mas za plaste?
Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
mmira: je to jak píšeš, na silnici (i špatných) na pohodu a v terénu se to dá přežít. Mám tam široký hladký pláště Hutchinson overide 700x38, kevlarová patka, váha mrských 400g. Teď tam budu dávat vyloženě silniční Challenge Strada Bianca Race 700x36, páč jsem vždycky chtěl úplný slick, jen jsem ho nikde nemohl najít a tohle je skoro to co bych chtěl. Za mě ideál by byl silniční slick o šířce 40-42mm, pohodlný na ty naše tankodromy a přitom to valí. Jsem to kupoval ještě před nástupem dneska módních gravel-biků, kde mi ale vadí berany. Co jsem koukal právě do sortimentu meridy tak fitness je geometrií někde mezi silničkou a gravel, ale zachovává pro mě rovný řidítka.
PS: měl jsem na tom dokonce i pláště 42mm Continentaly a v pohodě se vešly, jen byly hrozně těžký tak šly pryč.
PS: měl jsem na tom dokonce i pláště 42mm Continentaly a v pohodě se vešly, jen byly hrozně těžký tak šly pryč.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
Kojaky jsem našel 35x622, ale ty mají menší TPI než ty stradalle (a ty by měly být spíš reálně širší). Bohužel jsem je nikde neobjevil v šířce kolem 40mm - optimál by byly 42mm. Ty g-one jsem koukal, ale to už není slick . Jsem toho fakt prošel dost a nejblíž co se mi ještě líbilo byly Panaracer GravelKing Slick 700x38C. Ale chtěl jsem testnout ty silniční, uvidím příští rok, třeba na ně dojde .
Naposledy upravil(a) jarka dne pon 20 dub 18:47, celkem upraveno 1 x.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
To je mi jasné, že sa musí vyzkúšať.
Já spíš myslel, esli není mezi přiblbama něco (čerstvě, čti deset let sem neměl potřebu) inovativního a extra-supr-hypr funkčního (jako např ta jednoplacka), případně třeba něco jako "džiro" nebrat, v poslední době stojí za guvno.
Ale i tak kuju.
Já spíš myslel, esli není mezi přiblbama něco (čerstvě, čti deset let sem neměl potřebu) inovativního a extra-supr-hypr funkčního (jako např ta jednoplacka), případně třeba něco jako "džiro" nebrat, v poslední době stojí za guvno.
Ale i tak kuju.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Jo jde o to si vybrat hlavne tu ktera ti sedne na hlavu. Technologie je asi dobra MIPS. A novy trend je diky trail/enduro jezdeni prilby kde je vic kryty zatylek.
https://enduro-mtb.com/en/best-mtb-helmet-can-buy/
https://enduro-mtb.com/en/best-mtb-helmet-can-buy/
Re: Cyklistické vlákno
Dík, ale. Jak slyším se spojení se slovem bajk slovo enduro, taxe osypávám, sem na tyhle nové "trendy" silně alergický. Silně.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Tomu, ze si ted lebedis nad jednoprevodnikem muzes dekovat prave enduro kolum Vlastne cele odvetvi mi tim prijde dost ovlivneny. Zaclo to teleskopickyma sedlovkama, pak jednoprevodniky nyni vyrazna zmena geometrii ramu. Tohle vsechno preslo od enduro kol smerem k XCcku.
Re: Cyklistické vlákno
Jeste siroky riditka, sroubovaci gripy, tlustsi gumy, tussi vidlice, poradny brzdy, atd... XC biky se dneska dostaly do stavu kdy se na nich da ujet 100km za den a soucasne v pohode sjet lehci DH trat, takze ja bych to tak nehanil.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Ve výčtu chybíještě krátké/kratší představce. Také je otázka, zdali všechny tyhle fíčury jsou prospěšné a o jaké cenové kategorii se bavíme. Já už přes rok koukám na XC okolo 30 a ani u jednoho mi nepřijde, že bych si vůči svému, cca 7 let starému modelu, polepšil. Když jdu jezdit, tak většinu "endur" a kvaziendur potkávám jezdit po vrstevnicích a lesních cestách, kde Ti dá maximálně trochu pohodlí navíc...
btw. pro -pp- je to nové = špatně
btw. pro -pp- je to nové = špatně
2.9T RWD