Suzuki obecně
Re: Suzuki obecně
Také jsem slyšel u dealera, že i Sport bude mildhybrid
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
On to není sám o sobě až takový problém, ten hybrid vlastně integruje alternátor, motor/generátor a startér v jednom. Tohle řešení navíc šetří startovací baterii, kterou moderní auta normálně dobíjí jen při brždění, kdy do ní ládují o to vyšší napětí.
Tady se startovací baterie nabíjí přes baterku hybridního systému.
Celé to váží pár kilo navíc.
Takže u Swiftu 1,2 bych neviděl žádnou potíž.
Bohužel to 1,4 turbo je přes podobné parametry překopané fest a podle testu Světa Motorů už nejede jako dřív.
Tady se startovací baterie nabíjí přes baterku hybridního systému.
Celé to váží pár kilo navíc.
Takže u Swiftu 1,2 bych neviděl žádnou potíž.
Bohužel to 1,4 turbo je přes podobné parametry překopané fest a podle testu Světa Motorů už nejede jako dřív.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Suzuki obecně
Když se člověk podívá do ceníku a pak koukne na fiestu st, která je o 50t dražší, výrazně výkonnější a může mít špéru tak prostě není moc co řešit. Za tyhle prachy co to v čr prodávají to nikdy nebude best-seller. A jestli k tomu ještě naroubují hybridní systém a přidají váhu a na ceně, tak je to už úplně na pi.u.Navíc fiestu st všichni hrozně chválí a je tu ještě možný růst pomocí mootune upgradu.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Také kolik nových SSS vidíš? Já ještě neviděl žádného.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
Ono se prostě ukazuje, že lidi pokud mají za něco vysolit vlastní cash tak nejsou vůbec blbý a nechtěj předražený naleštěný prd. Když jsme byli s kámošem projet sporty, tak jsme potkali dealera a bavili jsme se s ním o tom - a bohužel na to neměl moc co říct. Mě by třeba nový sport nevadil, ale musel by být tak o 100t levnější a ideálně by ho mohli nabízet se špérou a nějakým tužším podvozkem za příplatek. Pak by to dávalo smysl.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Minulý Sport stál nový kolem 370 tis., což byla super cena, a ani tak jich moc nejezdilo. Za stovku navíc je to zabité, navíc u Suzuki už nelze čekat než kosmetickou slevu z ceníkovky.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Suzuki obecně
V Německu stál minulý SSS skoro 20 tis. euro a jezdí jich tam docela dost. Nakonec jarka i já je máme z D, výběr nesrovnatelně větší než u nás. Ale tam jezdí víc i normálních swiftů, vitar a s-crossů. U nás to má pod palcem koncern.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
Zkusím tu třeba někdo bude mít info: nemáte náhodou někdo zkušenosti s merenim-vykonu.cz? Mají tam za 4t v nabídce modifikaci mapy pro Sporta (nemám rád to tuzerský slovo chiptunning ). Asi to nebude těch 10kW o kterých hovoří na webu , ale kdyby to bylo 5 koní a lepší průběh a reakce tak to není špatný kauf.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Hlásím, že jsem na Sporta namontoval tlumiče Bilstein B6. Ta výměna tlumičů z toho udělala úplně jiné auto Pravda, ty původní trochu tekly a tím fungovaly hůř. Ale s B6 je to zatáčková nirvána
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
Krásný první krok na cestě k LSD, který je znát ještě víc než B6 .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).