Suzuki obecně
Re: Suzuki obecně
Když to velice zkrátím, F-150 byla pořízena jako pracovní auto a jezdí se s tím tak dobře, že nakonec skončilo jako hlavní auto.
Je pohodlné, prostorné, rychlé jako prase, dobře se ovládá, bezpečné!!! utáhne 5-6t přes gooseneck. Tahá se s tím nesrovnatelně, proti EU autům a hlavně to auto má koule. Momentálně navíc stavíme, takže se využívá na 110%. Jízda v X5M, SQ7 mě tak nezaujala, jako tenhle US tank.
A to píšu, jako vyznavač emkových bavoráků.
Já nekastuju lidi podle auta, ať si každý jezdí, v čem se mu líbí a vyhovuje. Velikost přirození, prý nemá na kvalitu sexu velký vliv, jsem někde četl, ale náš sexuolog a psychiatr v jedné osobě, nám to jistě kvalitně ozřejmí.
P.S. co se týče té obrovské váhy, pohotovostní hmotnost vč. řidiče a 136l paliva, je 2350kg, tohle má kdejaké evropské SUV, nebo dodávka.
Je pohodlné, prostorné, rychlé jako prase, dobře se ovládá, bezpečné!!! utáhne 5-6t přes gooseneck. Tahá se s tím nesrovnatelně, proti EU autům a hlavně to auto má koule. Momentálně navíc stavíme, takže se využívá na 110%. Jízda v X5M, SQ7 mě tak nezaujala, jako tenhle US tank.
A to píšu, jako vyznavač emkových bavoráků.
Já nekastuju lidi podle auta, ať si každý jezdí, v čem se mu líbí a vyhovuje. Velikost přirození, prý nemá na kvalitu sexu velký vliv, jsem někde četl, ale náš sexuolog a psychiatr v jedné osobě, nám to jistě kvalitně ozřejmí.
P.S. co se týče té obrovské váhy, pohotovostní hmotnost vč. řidiče a 136l paliva, je 2350kg, tohle má kdejaké evropské SUV, nebo dodávka.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Suzuki obecně
Vy se berete nějak moc vážně, pánové, šlo jen o otřepaný pohlavní fórek, netřeba to hned rozpitvávat a hledat problémy tam, kde nejsou.
@Zajda Na základě čeho jste si vytvořil v mysli představu, že mám pořád s něčím "problém"? Pokud neovládáte telepatii, pak jediný, kdo si vytvořil v mysli problém tím, že jeho kontinuální vlastnictví přisuzuje druhému, jste vy. A že ty kompenzace nevnímáte je taky váš "problém". Dva za cenu žádného. A to se vyplatí.
@MZ Díky za stručné a výstižné info, že to utáhne 5-6t náklad je jistě velká výhoda tohoto "osobáku", i když bych řekl, že na podobné hmotnosti by už byl praktičtější nějaký náklaďák. Zároveň by mi nejspíš osobně nevyhovovaly velké rozměry a vysoké těžiště, ale vkus a facky jsou různé. Tak hlavně nikoho v tom vašem tanku nesešrotujte.
P.S. SUV považuju mírně řečeno za sprosté slovo, takže jsem poněkud předpojatý; ale pokud jste si vybíral v této kategorii, jde asi o jeden z nejracionálnějších kaufů, i když to tak na první pohled nevypadá.
@Zajda Na základě čeho jste si vytvořil v mysli představu, že mám pořád s něčím "problém"? Pokud neovládáte telepatii, pak jediný, kdo si vytvořil v mysli problém tím, že jeho kontinuální vlastnictví přisuzuje druhému, jste vy. A že ty kompenzace nevnímáte je taky váš "problém". Dva za cenu žádného. A to se vyplatí.
@MZ Díky za stručné a výstižné info, že to utáhne 5-6t náklad je jistě velká výhoda tohoto "osobáku", i když bych řekl, že na podobné hmotnosti by už byl praktičtější nějaký náklaďák. Zároveň by mi nejspíš osobně nevyhovovaly velké rozměry a vysoké těžiště, ale vkus a facky jsou různé. Tak hlavně nikoho v tom vašem tanku nesešrotujte.
P.S. SUV považuju mírně řečeno za sprosté slovo, takže jsem poněkud předpojatý; ale pokud jste si vybíral v této kategorii, jde asi o jeden z nejracionálnějších kaufů, i když to tak na první pohled nevypadá.
Re: Suzuki obecně
Kupodivu podle předchozích příspěvků.Lachende Bestien píše:@Zajda Na základě čeho jste si vytvořil v mysli představu, že mám pořád s něčím "problém"?
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Suzuki obecně
V čem konkrétně by měl být praktičtější nakladak?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Suzuki obecně
Me se tenhle druh auta taky libi, ta univerzalnost, treba pri staveni, odvoz cehokoliv kamkoliv a obecne se clovek nemusi bat to auto uzivat bez toho aby se bal ze ho nekde skrabne. Presne pro tyhle vlastnosti jsem zvazoval malyho land cruisera, jenze do nej nedavaj motorLachende Bestien píše:Z jakých důvodů si vůbec lidi pořizují takové těžké obludy jako F150 jako osobák?
Osobně jsem byl vždy zastáncem co nejnižší hmotnosti hlavně kvůli jízdních vlastností a zrychlení, proto si důvody nějak nedokážu představit, teda snad kromě toho, že jde o kompenzaci relativně malého zevního genitálu nebo člověk žije někde v pustině bez silnic se zpevněným povrchem.
Zvětšuje se penis při jízdě v F150?
To by se mohlo hodit.
Jinak jsou auta co na zvetsovani pindika fungujou daleko vic (Merc, Audi, BMW), mista kde na zvetsovani ostatni lidi kaslou a lidi, kterejm je naky zvetsovani uplne jedno
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Suzuki obecně
Jinak jsem videl test posledniho sviste, 4kola, mild hybrid, manual a celkem jsem cucel co za fajn auto to je za 400 tycek
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Suzuki obecně
Napadá mě snad jen větší úložná plocha, ale to zase záleží na typu nákladu, takže pokud byste ji stejně nevyužil, je nakonec asi fakt vhodnější provozovat "osobák" s parametry téměř totožnými s náklaďákem bez různých omezení vjezdu pro sk. C apod.M.Z. píše:V čem konkrétně by měl být praktičtější nakladak?
Neměl jsem v úmyslu podílet se na vytvoření představ o mých případných problémech ve vaší mysli. Ať se daří se těchto neužitečných představ co nejrychleji zbavit.Zajda píše:Kupodivu podle předchozích příspěvků.Lachende Bestien píše:@Zajda Na základě čeho jste si vytvořil v mysli představu, že mám pořád s něčím "problém"?
Co se aktuální nabídky sviště týče, je vůbec možné ještě pořídit nehybridní verzi? Někde jsem četl, že už tady nic jiného šikmoočáci ze Suzuki nenabízejí.
Re: Suzuki obecně
Swift Sport není zatím mild hybrid.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
God bless.jerry píše:Swift Sport není zatím mild hybrid.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Na Slovensku sa od 1.1. nepredáva Swift Sport. Čaká sa na hybridnú verziu, ktorá bude slabšia, ťažšia a výrazne drahšia elektromotor pridá ešte viac Nm v dolnom spektre už tak nízkootáčkovému turbomotoru.
Ľutujem jedine to, že som si nekúpil predchádzajúci Swift ako funglovku, ale až teraz ako jazdenku.
Ľutujem jedine to, že som si nekúpil predchádzajúci Swift ako funglovku, ale až teraz ako jazdenku.
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S