BMW Divize
Re: BMW Divize
nevahej. sice tomu s nejvetsi pravdepodobnosti budes muset udelat saly, ale jinak je to jak obyc 3er, jen s uzasnym motorem
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Dá se vůbec M3 v této generaci sehnat bez navi, tzn. s nízkou a palubkou a bez dírky ve střeše?
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: BMW Divize
Když už jsem to nakousl, tak jsem si dal tu práci a kromě téhle, která nemá v int. skoro nic jsem našel na mobile.de 3 kousky E92 M3 manuál bez navi a kupodivu jsou to ty dražší kusy...
první, druhá a třetí. Ikdyž ta třetí má mnohem větší hendikep - šíbr a tím pádem i plechovou střechu.
první, druhá a třetí. Ikdyž ta třetí má mnohem větší hendikep - šíbr a tím pádem i plechovou střechu.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: BMW Divize
Chjo, no.... už zase semi ve škebli rojí katastrofické scénáře.... dvorní mechanik Michal má od fčera ráno brambora2 na operačním sále ("silné" upgrade podvozku + komplet nové brzdy) a měl to mít neska hotové, měl mi volat. Nevolal. A mně se nechce mu volat, abych se (už zase) nedozvěděl nějakou yoboffku. Co sa zase popsulo?
Dávám si ale závazek - budu (morálně) silný a zítra ráno mu brnknu...
Dávám si ale závazek - budu (morálně) silný a zítra ráno mu brnknu...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
To zas bude průser
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
tak ono to je zakon schvalnosti. Pri servise auta nikdy v zivote nic nejde podla planu a vzdy sa nieco pokasle. Aj keby to bol len jeden strhnuty sroub, ale furt je tam nieco. Nastastie robim s mechanikom spolu. Ja studujem z netu presny postup prac a on je potom vykonavac a ja pomocna ruka. Sam by sa vzdy trapil. A ako mu pomaham, tak som rad,ze vsetko vidim na vlastne oci a vsetko je spravene ako o to poziadam. Zlaty clovek je ten mechanik.
Pri podvozku sme mali problem nahodit a zasroubovat horne ulozenia prednych tlmicov. Kedze stahovakom ich uz nevedel viac stlacit a piestnica M tlmicov je tuha a neda sa nijako manualne tahat ,takze sme dali nadludsky vykon, aby sme to dotiahli, no podarilo sa.
Bali sme sa,ako vobec pojdu stare tlmice von z obijmky otoce, ale nastastie tie vysli von pekne. Tak drzim palce, nech sa zadari
Pri podvozku sme mali problem nahodit a zasroubovat horne ulozenia prednych tlmicov. Kedze stahovakom ich uz nevedel viac stlacit a piestnica M tlmicov je tuha a neda sa nijako manualne tahat ,takze sme dali nadludsky vykon, aby sme to dotiahli, no podarilo sa.
Bali sme sa,ako vobec pojdu stare tlmice von z obijmky otoce, ale nastastie tie vysli von pekne. Tak drzim palce, nech sa zadari
Re: BMW Divize
Tak brambor2 je hotový, zdrželo se to na geošce, kde prý byla fronta jak na banány za totáče. Za chvíli si pro něj du, paxem písnu první průjmy z jízdy s "novým" podvozkem.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Tak asi jo, zdá se to být (10km, pomalu) jistější, klidnější, prkennější. A jen o fous nižší než to bylo. Zítra zajedu brzdy z Bumbálky a skáknu ke Strnadlovi převážit kola a paxem dám podrobnější fieldreport.
PS: Vynulovat (60tis km) intervaly brzd najedou přes ten BC šlo, kuju za podnět.
PS: Vynulovat (60tis km) intervaly brzd najedou přes ten BC šlo, kuju za podnět.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Takže podrobněji - sem byl zajet brzdy z Bumbálky dolů, první jízda 3x lehce zpomalit, druhá 3x víc intenzivně a třetí ze 120/160/200 skoro na nulu bržděním "na krev" (což šlo, páč úplně bez provozu). Zajeto.
Paxem to vzal z5 přes Pustevny (zatáčky, pěkný nový asfalt) a pak na Soláň (zatáčky a hrbolatý, velmi nepěkný asfalt). A jako jo, je to fčíl podvozkově mnohem blíž m4Zlikovi, než to bylo před upgrade, spokojenost (Michal následně dostal instrukce vše demontované teda vyhodit). Lepší to už asi nebude (čti: už sa mi dál nechce ftym hrabat) i dyž asi by tam ještě bylo co vylepšovat (pod plnýma brzdama nebo pod plným plynem za dva - vzadu svor - to lehounce, ale opravdu lehounce kličkuje).
Ty ramena ///M3 (větší odklony+ tužší uložení) tomu přidaly dost, má to v zatáčkách takovou "lepší = rychlejší = jasnější = přímočarou odezvu na točení volantem. Spokojenost. Trochu vyšší hlučnost/přenos všeho do volantu mi neva, právě naopak.
Paxem to vzal z5 přes Pustevny (zatáčky, pěkný nový asfalt) a pak na Soláň (zatáčky a hrbolatý, velmi nepěkný asfalt). A jako jo, je to fčíl podvozkově mnohem blíž m4Zlikovi, než to bylo před upgrade, spokojenost (Michal následně dostal instrukce vše demontované teda vyhodit). Lepší to už asi nebude (čti: už sa mi dál nechce ftym hrabat) i dyž asi by tam ještě bylo co vylepšovat (pod plnýma brzdama nebo pod plným plynem za dva - vzadu svor - to lehounce, ale opravdu lehounce kličkuje).
Ty ramena ///M3 (větší odklony+ tužší uložení) tomu přidaly dost, má to v zatáčkách takovou "lepší = rychlejší = jasnější = přímočarou odezvu na točení volantem. Spokojenost. Trochu vyšší hlučnost/přenos všeho do volantu mi neva, právě naopak.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.