Od tý doby co jsem dal do Sporta LSD, tak musím říct že jsem z něj úplně vyndanej a mám to nějak podobně jak pp, jen bych to spíš popsal jako Daily dream car. Neskutečný jak to auto získalo vpředu na gripu a strašně "zdrsnělo", dokonce tak nějak malinko pozapomínám na miatu (ale on její čas taky přijde).pavproch píše:Že sem na m4Zlika zapomjéééél, je to moje dreams come true....
Realisticky dream car
Re: Realisticky dream car
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Realisticky dream car
ad Ferrari - ma obrovsky show faktor. jenze kdyz jsem si na okolnich okreskach srovnal mou manualni 997 C2S za 1.25M a 430 F1 za dvojnasobek, mel jsem jasno. navic ta prevodovka je desna. kdyz uz, tak 430 s manu a ty jsou dnes za neskutecny balik. navic byt jsem nikdy zadnou neridil, fakt si nejsem jist, ze to cloveku krome toho show da neco navic.
jinak co se servisu Ferrari tyce, velmi me prekvapilo, kdyz jsem se dozvedel, ze lidi z Moravy jezdi do bosch-sobek.cz. udelali mi i 911 a tak dobrou zkusenost se servisem jsem uz dlouho nemel.
a co se 911 tyce, prave od toho servisu je to neskutecne dobre fungujici auto. dnes bych ale sel jinou cestou. kamos poridil zakladni 996 Carreru. vykuchal ji, dal do ni svor, recara, posadil na Ohlinsy a to je mega svezeni. jak je to male a lehke, staci tomu tech 320 k a na bezne okresce se s tim da ujet i o stovky koni silnejsim autum.
jinak co se servisu Ferrari tyce, velmi me prekvapilo, kdyz jsem se dozvedel, ze lidi z Moravy jezdi do bosch-sobek.cz. udelali mi i 911 a tak dobrou zkusenost se servisem jsem uz dlouho nemel.
a co se 911 tyce, prave od toho servisu je to neskutecne dobre fungujici auto. dnes bych ale sel jinou cestou. kamos poridil zakladni 996 Carreru. vykuchal ji, dal do ni svor, recara, posadil na Ohlinsy a to je mega svezeni. jak je to male a lehke, staci tomu tech 320 k a na bezne okresce se s tim da ujet i o stovky koni silnejsim autum.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Realisticky dream car
S tímhle receptem naprosto souzním. Ať jsem řídil co jsem řídil, tak pokud to bylo v sérii tak jsem vždycky jen viděl kterým směrem bych to auto chtěl posunout. Páč sérii dělají pro masy, ale dream-car by měl být jen pro mě.mmira píše:a co se 911 tyce, prave od toho servisu je to neskutecne dobre fungujici auto. dnes bych ale sel jinou cestou. kamos poridil zakladni 996 Carreru. vykuchal ji, dal do ni svor, recara, posadil na Ohlinsy a to je mega svezeni. jak je to male a lehke, staci tomu tech 320 k a na bezne okresce se s tim da ujet i o stovky koni silnejsim autum.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Realisticky dream car
Ono bude více aut lepších jak Ferrari o tom asi žádná. Ferrari je o emocích, zvuku, designu a asi i splněných snech. Častečně se v tom může projevovat marketing hlavně u těch novějších ojetin. Klasické a yougtimery si asi kupují zákaznící petrolheadi.
Taky jsem jsem koukal na 997, ale třeba ačkoliv to pro většinu lidí zní divně. Mě se to auto prostě nelíbí. Nelíbí se mi z venku, nelíbí se mi v interiéru a abych si kupoval něco co ocení ostatní to asi zase je blbost. Problém můj je že si vždy koupím co se líbí mě a bohužel ostatním už moc ne ale tak to je život. Bohužel pro mě Porsche poskytuje dobrou kvalitu, jízdní vlastnosti a dostupný servis. Takže místo abych se řídil rozumem koukám po blbostech
Co se týče toho Bosch servisu... Ferrari má elektroniku hlavně co se týče motoru a příslušenství (motorového) je od Bosche. Takže se nedivím že tam lidi jezdí na servis. Můžeš si koupit palivové čerpadlo od Ferrari za 900 euro (jsou 2) a nebo úplně to samé od Bosche za 85 euro. Diskuzní fora jsou plný part numberů jaký číslo Ferrari odpovídá Bosch.
Taky jsem jsem koukal na 997, ale třeba ačkoliv to pro většinu lidí zní divně. Mě se to auto prostě nelíbí. Nelíbí se mi z venku, nelíbí se mi v interiéru a abych si kupoval něco co ocení ostatní to asi zase je blbost. Problém můj je že si vždy koupím co se líbí mě a bohužel ostatním už moc ne ale tak to je život. Bohužel pro mě Porsche poskytuje dobrou kvalitu, jízdní vlastnosti a dostupný servis. Takže místo abych se řídil rozumem koukám po blbostech
Co se týče toho Bosch servisu... Ferrari má elektroniku hlavně co se týče motoru a příslušenství (motorového) je od Bosche. Takže se nedivím že tam lidi jezdí na servis. Můžeš si koupit palivové čerpadlo od Ferrari za 900 euro (jsou 2) a nebo úplně to samé od Bosche za 85 euro. Diskuzní fora jsou plný part numberů jaký číslo Ferrari odpovídá Bosch.
Re: Realisticky dream car
JJ, ja si vzdycky vzpomenu na tohodle typka co s 270 konama (a velkejma koulema) udela sakra paradu.jarka píše:S tímhle receptem naprosto souzním. Ať jsem řídil co jsem řídil, tak pokud to bylo v sérii tak jsem vždycky jen viděl kterým směrem bych to auto chtěl posunout. Páč sérii dělají pro masy, ale dream-car by měl být jen pro mě.mmira píše:a co se 911 tyce, prave od toho servisu je to neskutecne dobre fungujici auto. dnes bych ale sel jinou cestou. kamos poridil zakladni 996 Carreru. vykuchal ji, dal do ni svor, recara, posadil na Ohlinsy a to je mega svezeni. jak je to male a lehke, staci tomu tech 320 k a na bezne okresce se s tim da ujet i o stovky koni silnejsim autum.
https://www.youtube.com/user/Showdown911/videos
Re: Realisticky dream car
co se dilu tyce, je to stejne i u toho Porsche. taky se da koupit treba stejny kompresor klimy za 60t nebo za 20t, jednou od Porsche, podruhe z bezne site.
at uz se ale bavime o kterekoliv znacce, s dnesnimi zkusenostmi bych si nekoupil nic, aniz bych nemel pristup pristup k vhodnemu servisu. ta stara auta se proste serou furt, at uz se s nimi jezdi moc, malo nebo vubec.
at uz se ale bavime o kterekoliv znacce, s dnesnimi zkusenostmi bych si nekoupil nic, aniz bych nemel pristup pristup k vhodnemu servisu. ta stara auta se proste serou furt, at uz se s nimi jezdi moc, malo nebo vubec.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Realisticky dream car
Je to trapný, ale zase souhlas - na miatě jsem udělal blbou zkušenost s jedním servisem a byl to děsnej voser. O co víc si pak člověk váží lidí na který je spoleh.mmira píše:at uz se ale bavime o kterekoliv znacce, s dnesnimi zkusenostmi bych si nekoupil nic, aniz bych nemel pristup pristup k vhodnemu servisu. ta stara auta se proste serou furt, at uz se s nimi jezdi moc, malo nebo vubec.
vroom: ta kára je úplně super, jen nechápu jak může s takovýmhle výfuckem jezdit po švajcu .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Realisticky dream car
Snad ještě jeden (staromilský) dodatek - čím starší auto, tím míň elektroniky a asistentů a tím pádem i větší výběr (schopných) mechaniků, kteří nemusí být ažtakmoc elektronicky zdatní.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Realisticky dream car
Teraz mi napadol jeden realisticky dream car...a asi bych ho uprednostnil pred 911 (mozno mimo GT3 a pod), je ale pravda ze som neokusil ani jedno... Audi R8 I.gen s 4,2 FSI V8 s manualom. To by nemusela byt servisne az taka sebevrazda a kazdodenne pouzivanie by tiez mala zvladnut a ta V8 ma bozi zvuk
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Realisticky dream car
R8 je super kara, jen je to stale Audi. je to rychle ale sterilni.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou