V12? 285kW? to je dost zalostne od alpiny, snad mozna zvuk, ktery to dokaze broukat?Zajda píše:Tipuju že na řadovou 6ku to bude v OEM vážit kolem 40kg celé i se svody
Z jiného soudku - dnes jsem ve městě potkal Alpinu B12 E38 Gruen Metallic. E38 je prostě nejkrásnější sedan co kdy vznikl a jako Alpina je to úplný strop.
BMW Divize
Re: BMW Divize
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: BMW Divize
Jaxem psal, do motoru a okolo něj nechcu gabat, bo STK...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Zdravim potreboval bych pomoct koupil X5 rv2010 v radiu prepnu na prehrani cd a multimedii naskoci mi hudba kterou poslouchal predeslej majitel a nevim jestli to bmw ma nejakej pevnej disk nebo je tam nekde pripojeny nejaky jiny zarizeni a nemam ani tuseni kde bych ho mel hledat diky
Re: BMW Divize
Zapeklitost s m4Zlikem: ráno si takhle jezdím asi 45 minut bez jakýchkoli negativ a najednou semi (teda mně ne, m4Zlikovi) rozsfítila rudá "flat tire" značka. Shodou okolností to bylo před benzinkou, taxem hned zastavil a zkontroloval tlak ve všech 4 kolech - byl všude přesně takový, jaký má být. A fčíl ta zapeklitost: nešel ztopořit (nijak) displej navi (ač jsem zkoušel všechno možné způsoby - inicializace po defektu se musí dělat na tomhle displeji, ne na BC) ale všechno ostatní fungovalo. Po příjezdu domů ditto - několikrát jsem to i zhasnul a nastartoval a stejný stav - displej navi se prostě neztopořil a rudý flattire furt sfítil. Taxem odešel dom hledat návod k použití (tipoval sem to na pojistku navi) a než sem ho našel, uplynulo asi 10minut (m4Zlik mezitím "stydnul" v garáži). Poté sem to ještě jednou zkusil nastartovat a.... vše fungovalo, displej navi se ztopořil a rudý "flat tide" tímpádem šel vy-iniacilizovat.
Kura, co to mohlo být, že ten displej nešel ztopořit?
Má někdo nějaký nápad / koment / připomínku?
Kuju.
Kura, co to mohlo být, že ten displej nešel ztopořit?
Má někdo nějaký nápad / koment / připomínku?
Kuju.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Může za to elektronka B12 z Katódy Holomóc.
Jedině, že by něco bylo k přečtení na diagnostice. Ještě pomáhá odpojit baterku, aby se to zresetovalo.
Jedině, že by něco bylo k přečtení na diagnostice. Ještě pomáhá odpojit baterku, aby se to zresetovalo.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Po sobotní (první jarní) i nedělní vyjížďce s m4Zlikem musím teda znova konstantovat, že ten OEM m-paket podvozek brambora2 je jízdně opravdu "katastrofa". Doufám (sem náramně zvjedaff) že se to těma úpravama aspoň trochu přiblíží (jízdně) m4Zlikovi (kterýho mám ale taky na podvozku dost "poštelovanýho"). Příští ca středu budu chytřejší...... možná.... nebo budu tlouct hlavou vo zeď, že sem do toho "gabal".... :twisted:pavproch píše:Tak. Všechny díly na podvozek (+ komplet brzdy) mám, termín už je taky s Michalem domluvený....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Mně přijde, že tam přeskočil nějaký elektrický šotek, který oboje způsobil a pomohl tomu až pořádný restart (nevím, jak to má BMW, ale u VW je jasně vidět, že třeba infotainment někdy startuje hned a někdy mu to trvá, podle toho jako „moc“ byl vypnutý).pavproch píše:Zapeklitost s m4Zlikem: ráno si takhle jezdím asi 45 minut bez jakýchkoli negativ a najednou semi (teda mně ne, m4Zlikovi) rozsfítila rudá "flat tire" značka. Shodou okolností to bylo před benzinkou, taxem hned zastavil a zkontroloval tlak ve všech 4 kolech - byl všude přesně takový, jaký má být. A fčíl ta zapeklitost: nešel ztopořit (nijak) displej navi (ač jsem zkoušel všechno možné způsoby - inicializace po defektu se musí dělat na tomhle displeji, ne na BC) ale všechno ostatní fungovalo. Po příjezdu domů ditto - několikrát jsem to i zhasnul a nastartoval a stejný stav - displej navi se prostě neztopořil a rudý flattire furt sfítil. Taxem odešel dom hledat návod k použití (tipoval sem to na pojistku navi) a než sem ho našel, uplynulo asi 10minut (m4Zlik mezitím "stydnul" v garáži). Poté sem to ještě jednou zkusil nastartovat a.... vše fungovalo, displej navi se ztopořil a rudý "flat tide" tímpádem šel vy-iniacilizovat.
Kura, co to mohlo být, že ten displej nešel ztopořit?
Má někdo nějaký nápad / koment / připomínku?
Kuju.
Re: BMW Divize
Kuju, doufám, že to byla takováhle nějaká (neopakující se) nahodilost.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Malé zamyšlení..... neska sem na STK asi hodinu vykecával (to že je člověk objednaný na konkrétní hodinu neznamená, že tam nebude čekat.... ale výrazně míň než když objednaný není) se známým (hardcore nadšenec do aut) a ..... ať na to koukám zprava zleva zespoda zeshora, tak si už nové autí nekoupím.... pominu-li (dnes už povinná) foukátka a (skoro povinnou) AT, asi bych nezkousnul všechny ty šmíráky (ecall, GPS) a (nevypínatelné) pomocníky a asistenty (starající se málem už i o to, esli mám dobře utřenou prtel).
God bless brambor2..... :lovestruck:
(Fčíl si teda ešče neskromně přeju, aby dlouho dobře sloužil a hlavně abych to někde někdy nějak neposlal do škarpy nebo něco horšího..... )
God bless brambor2..... :lovestruck:
(Fčíl si teda ešče neskromně přeju, aby dlouho dobře sloužil a hlavně abych to někde někdy nějak neposlal do škarpy nebo něco horšího..... )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
myslim ze bys mel pouvazovat nad koupi E90 M3 a nekam ji uskladnit. bude to snazsi nez 330i Mp manu, navic na tvoje jezdeni je to dobra kara.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou