BMW Divize
Re: BMW Divize
Tak, brambor2 už je na letních 18 OZ Ultraleggera a PSS (sic loňských, ale skoro nových) ..... sem ale přitem přezouvání myslel, že mě šlehne - 19 šroubů šlo povolit menším či větším násilím přes obyčejnou ráčnu a..... nejenom že dvacátý nešel ani zaboha (a opravdu to byl až ten opravdu poslední, dvacátý šroub, co sem neska povoloval) a musel sem na něj vzít metr dlouhou trubku a až paxem ho "oderval", navíc se mi právě při něm rozsypala ráčna (vypadly dva malé M4 šroubky, které ji drží pohromadě - naštěstí sem všechny kameny, pružinky etc. našel a dokázal ji zpět sestavit tak, že i funguje - akurváth ty dva M4*20 ztracené šroubky sem musel nahradit z firemních (naštěstí dostatečně zásobených) skladů nerezových imbusů s placatou hlavou ....
PS: Zimní P-sottozero jsou po jedné zimě (@ 13tis km) vepředu ještě OK, ale zadní zralé na výměnu - sjeté (rovnoměrně) až po značku (4mm).
EDIT: Kura, já su blb, byl sem to i projet (aby si to sedlo) a pak dotáhnul šrouby ale .... zapoměl sem zkontrolovat tlaky v kolech .... už teda vím, co budu dělat zítra, neska se mi už nechce...
PS: Zimní P-sottozero jsou po jedné zimě (@ 13tis km) vepředu ještě OK, ale zadní zralé na výměnu - sjeté (rovnoměrně) až po značku (4mm).
EDIT: Kura, já su blb, byl sem to i projet (aby si to sedlo) a pak dotáhnul šrouby ale .... zapoměl sem zkontrolovat tlaky v kolech .... už teda vím, co budu dělat zítra, neska se mi už nechce...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Ešče dodatek k přezouvání..... po dnešním tělocviku kolem brambora2 s nůžkovým zvedákem mě teda silně bolijou záda. Pneu-servisákům teda vůbec nezávidím.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Dodatek 2: Neska sem ty zimáky myl wapkou (máme ve firmě opravdu profesionální kérchr) a..... i kdybych nemusel ty zadní přezouvat (jako že musím), tak bych stejně musel se všema 4 ke Strnadlovi - převážit.... na zemi po mytí totiž zbyla hromádka závážíček.... halt profi vysokotlak, no....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
jeden typek z bmw Fans SK fora zo Ziliny. Pokial viem, tak nema nejaky nazov firmy. Riesil som to s nim cez Facebook. Volant som sam vybral ,zabalil a poslal mu a on to potom poslal naspat. Bol overeny a odporucany clenmi, takze ziaden risk. A vysledna praca sa mi velmi paci a splnil vsetky moje poziadavky.ace2 píše:Kdo ten volant dělal?
Ja uz inak tiez cakam na prilezitost a idem prehodit letne papucky. Ale nejako som prefukol chrbticu, takze momentalne som rad,ze som rad
Re: BMW Divize
Mohl bys vědět, že na náročné povolování se používá trhák, nikoliv ráčna.pavproch píše:Tak, brambor2 už je na letních 18 OZ Ultraleggera a PSS (sic loňských, ale skoro nových) ..... sem ale přitem přezouvání myslel, že mě šlehne - 19 šroubů šlo povolit menším či větším násilím přes obyčejnou ráčnu a..... nejenom že dvacátý nešel ani zaboha (a opravdu to byl až ten opravdu poslední, dvacátý šroub, co sem neska povoloval) a musel sem na něj vzít metr dlouhou trubku a až paxem ho "oderval", navíc se mi právě při něm rozsypala ráčna (vypadly dva malé M4 šroubky, které ji drží pohromadě - naštěstí sem všechny kameny, pružinky etc. našel a dokázal ji zpět sestavit tak, že i funguje - akurváth ty dva M4*20 ztracené šroubky sem musel nahradit z firemních (naštěstí dostatečně zásobených) skladů nerezových imbusů s placatou hlavou ....
PS: Zimní P-sottozero jsou po jedné zimě (@ 13tis km) vepředu ještě OK, ale zadní zralé na výměnu - sjeté (rovnoměrně) až po značku (4mm).
EDIT: Kura, já su blb, byl sem to i projet (aby si to sedlo) a pak dotáhnul šrouby ale .... zapoměl sem zkontrolovat tlaky v kolech .... už teda vím, co budu dělat zítra, neska se mi už nechce...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
A na utahování takový ten klíč, co má na sobě čárky - momenťák se tomu říká a pak můžeš zapomenout, že existuje trhák .
PS: některý ko..ti-odporníci v servisech to utahují i pneumatickým utahovákem (momenťákem přes pracky na ně).
PS: některý ko..ti-odporníci v servisech to utahují i pneumatickým utahovákem (momenťákem přes pracky na ně).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
Přiznávám, že mi bylo lenivo (quli temu 1 šroubu) si pro ten tyčový klíč zajít.... a ráčna (reltivně krátká ie rukama přes ni neuděláš velké Mk) je na dotahování OK, mám to vyzkoušeno.
Btw, na Pindici musím VŽDY (každé jaro při prohazování kol př x z, naposled minulou sobotu, vždy na léto dávám horší zimáky dopředu a pak na podzim měním vepředu za nové) povolovat šrouby (4 á kolo) na zadní nápravě tou metrovou trubkou, i když určitě NEbyly utaženy moc. Proč se to děje, nevím.
Btw, na Pindici musím VŽDY (každé jaro při prohazování kol př x z, naposled minulou sobotu, vždy na léto dávám horší zimáky dopředu a pak na podzim měním vepředu za nové) povolovat šrouby (4 á kolo) na zadní nápravě tou metrovou trubkou, i když určitě NEbyly utaženy moc. Proč se to děje, nevím.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Na třech autech prohazuju kola sám, vždycky utahuju momenťákem a za víc jak 10 let se mi ani jednou nestalo, že bych musel trhákem na kola - je teda fakt, že na těch co jezdí přes zimu dávám (i když se to nemá) malinko maziva. Ale nikdy se nic nepovolilo a nikdy nic nepřirezlo (ťuk, ťuk ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
Já to samozřejmě vždycky trošku máznu tež, ale přesto ta pindica... a ty šrouby jsou vždy suché, když je urvu silou vyšroubuju, jak dyby se to nějak zahřívalo či co...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
teplo od brzd? nebo voda+sul?pavproch píše:Já to samozřejmě vždycky trošku máznu tež, ale přesto ta pindica... a ty šrouby jsou vždy suché, když je urvu silou vyšroubuju, jak dyby se to nějak zahřívalo či co...
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp