970ka píše:Měl jsem 911 4x4 přes 3 roky a je pravda,že byla opravdu stabilní .Pak jsem měl čas Carreru 2 a třeba co jsem si mohl před tím dovolit na mokru,tak pak jsem musel slevit,abych si nerozbil hubu.Auto se prostě chovalo jinak,jak píše Pjanda.Mě vyhovovala spíš ta čtyřkolka,ne kvůli trakci,ta je u dvoukoly dostatečná,ale nebyla tak záludná.
Tak to je přesně to, co bych chtěl - aby bylo co nejméně záludné a odpustilo víc chyb.
A co se jej radeji naucit poradne ovladat? Zaludnost Porsche je mytus vyvolany krovackymi ridici. 911 ve sve dnesni podobe odpusti velmi mnoho, navic jsou tu elektronicti pomocnici, kteri pripadne vyresi zbytek. Touzit z duvodu nezaludnosti po kombinaci P911 + ESP + 4x4, to je jak touzit po sexu s dvema prezervativy.
Ty obavy jsou zkratka naprosto zbytecne, zkuste si to a uvidite
Cez to vsetko je vecsina (aspon u nas) Porsche 911 predavana ako 4x4, podla mna to nie je ani tak strachom ale ked uz niekto investuje tolko financii do auta tak preco by nemal mat stvorkolku...
pjanda píše:A co se jej radeji naucit poradne ovladat? Zaludnost Porsche je mytus vyvolany krovackymi ridici. 911 ve sve dnesni podobe odpusti velmi mnoho, navic jsou tu elektronicti pomocnici, kteri pripadne vyresi zbytek. Touzit z duvodu nezaludnosti po kombinaci P911 + ESP + 4x4, to je jak touzit po sexu s dvema prezervativy.
Ty obavy jsou zkratka naprosto zbytecne, zkuste si to a uvidite
Naucit se ji poradne vodit je samozrejme logicky krok. Jde o to, ze by tim jezdili i osoby nemajici nejake vetsi ambice co se tyce zlepsovani ridicskych schopnosti A tam by mohla byt 4kolka uzitecna. Ono nakonec bude nejspise pristoupeno ke kompromisnejsimu reseni typu S5. No uvidime
Sex se dvema prezervativy.. .. no ono je to nekdy lepsi, nez nemit zadny
Len taka zaujimavost, viete ze existoval prototyp P911 ako translaxe? Ten prototyp bol skoro na nerozoznanie od klasickej 911 len mal trochu vyzsiu prednu kapotu, ale ak nemal clovek vedla na porovnanie klasicku verziu skoro to ani nepoznal. V predu bol klasicky Boxer motor a v zadu prevodovka z P944.
Mě P.Janda 911 svezl a musím uznat, že trakce toho auta je absolutně neuvěřitelná. Kdybych si dovolil dát tolik plynu v takovým místě v BMW, okamžitě letím bokem a i kdybych to udělal z poloviy a o 10 metrů dál, budu to rovnat rukama nohama. Tohle nejenže neujede, to ani není nervózní, to se prostě zakousne a drží. Žádná záludnost se nekonala ani při zacházení, kterýho je málokdo schopen, takže bát se toho v případě normálního ježdení? BMW dokáže být záludný, ale tohle mi tak nepřišlo.
Se 4x4 nemám žádnou zkušenost a je možný, že to je ještě lepší. Ale už 4x2 bylo co do trakce evidentně tak dobrý, že to ani nikdo normální nevyužije.