Suzuki obecně
Re: Suzuki obecně
Jarka: díky za radu s tými prevodovými olejmi. Mám radšej väčšie odpory ale bez drhnutia. Medziplyny sa budem musieť (znovu) naučiť. Na Corse mi to už ako tak išlo po cca 2,5 roku a teraz zmena. Najviac mi vadí, že sa pri kľudnej jazde vôbec neviem oprieť do brzdového pedálu, takže buď trafím medziplyn ale pritlačím brzdu alebo brzdím hladko ale netrafím medziplyn - som drevo
K tomu porovnaniu, moc to riešiš. Ja si myslím, že najväčší rozdiel budem medzi schopnosťami šoférov
Jerry: nič nespomenul a na zdviháku som to nemal.
K tomu porovnaniu, moc to riešiš. Ja si myslím, že najväčší rozdiel budem medzi schopnosťami šoférov
Jerry: nič nespomenul a na zdviháku som to nemal.
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Suzuki obecně
Máme s kámošem už spolu něco naježděno a tohle je fakt autem. Vím jak jezdí, navíc jsem si to pak půjčil a ani náhodou to nefungovalo v zatáčkách jako s tou špérou. Ještě jak jsem to měl půjčený tak on tam má nějaký TRW desky ve předu a musím znova pochválit ty HellaPagid - za ty peníze to brzdí fakt dobře (i on si toho všiml).denis píše:K tomu porovnaniu, moc to riešiš. Ja si myslím, že najväčší rozdiel budem medzi schopnosťami šoférov
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
V tom prípade beriem späť nevedel som, že ste si ich navzájom požičali.
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Suzuki obecně
Dneska jsem se konečně dostal k porovnání rychlosti Sporta pomocí 10Hz GPS-loggeru. Na referenční trati (2km hodně technická pasáž se spoustou vraceček - řadí se max 2/3) je po instalaci B6, předních odklonů, menších gum (205/45 vs 205/50 R16 ale stejný typ - Matadory) a LSD rychlejší v novým setupu o brutálních 10s (porování v max 114 vs 119 kmh). Zajimavý je, že s miatou jsem tam na širokým semislicku rychlejší jen o 2,5s - kdyby sportík dostal semi, tak je to asi úplně stejně rychlý jak poladěná miata. Na logu je krásně vidět, jak si to z každý zatáčky odveze o pár kmh více a pak se to takhle sečte. LSD je sice za raketu, ale Sporta to hodně změní k lepšímu - doporučuju.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Dobré hodnocení, super SSS má poměr 7,64 kg/PS, což je samo o sobě velmi dobrá hodnota za ty peníze Btw u miaty 2.0 NC mi vychází poměr 7,33 kg/PS. A třeba O2RS měla ten poměr 7,14 kg/PS. Takže se není čemu divit, že SSS tak uhání, notabene po úpravách. A hlavně jinak jede při stejném poměru tunové (Swift) a jiné dvoutunové auto. Za ty hodnoty ruku do ohně nedám, dohledáno podle technických parametrů v testech na webu. Ale určitě nebudou daleko od pravdy.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
Na 2km, rozdíl 10s, to je rychlostně skok o 2 třídy
Dobře utracené peníze.
Konečně jsem nechal nasadit na Forda ty 6-píst. Wilwoody, zatím zajíždím, ale vypadá to, že by mohly fungovat.
Stejně pozitivně se projevilo přezutí na letní Nokiany Z-Line, místo univerzálních pneu. A byly za hubičku.
Dobře utracené peníze.
Konečně jsem nechal nasadit na Forda ty 6-píst. Wilwoody, zatím zajíždím, ale vypadá to, že by mohly fungovat.
Stejně pozitivně se projevilo přezutí na letní Nokiany Z-Line, místo univerzálních pneu. A byly za hubičku.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Suzuki obecně
jerry: ta výkonová hmotnost sedí, jen v těch lehkých autech se asi víc projeví váha řidiče (ale kvůli tomu asi hubnout nebudu ).
Každopádně je to teď fakt už seriózní sporťáček s docela pěknou rychlostí, ale hlavně jak to svoruje a jak se tomu najednou chce strašně zatáčet - při každý jízdě si hned vzpomenu na bývalý ctr.
mz: se s tím budeš účastnit závodu trucků, že tak zbrojíš??? F-150 s V8 je přesně ten typ úchylárny co když člověk může provozovat jako daily a nevadí mu ty náklady tak bych si to uměl představit.
Každopádně je to teď fakt už seriózní sporťáček s docela pěknou rychlostí, ale hlavně jak to svoruje a jak se tomu najednou chce strašně zatáčet - při každý jízdě si hned vzpomenu na bývalý ctr.
mz: se s tím budeš účastnit závodu trucků, že tak zbrojíš??? F-150 s V8 je přesně ten typ úchylárny co když člověk může provozovat jako daily a nevadí mu ty náklady tak bych si to uměl představit.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Suzuki obecně
Z jakých důvodů si vůbec lidi pořizují takové těžké obludy jako F150 jako osobák?
Osobně jsem byl vždy zastáncem co nejnižší hmotnosti hlavně kvůli jízdních vlastností a zrychlení, proto si důvody nějak nedokážu představit, teda snad kromě toho, že jde o kompenzaci relativně malého zevního genitálu nebo člověk žije někde v pustině bez silnic se zpevněným povrchem.
Zvětšuje se penis při jízdě v F150?
To by se mohlo hodit.
Osobně jsem byl vždy zastáncem co nejnižší hmotnosti hlavně kvůli jízdních vlastností a zrychlení, proto si důvody nějak nedokážu představit, teda snad kromě toho, že jde o kompenzaci relativně malého zevního genitálu nebo člověk žije někde v pustině bez silnic se zpevněným povrchem.
Zvětšuje se penis při jízdě v F150?
To by se mohlo hodit.
Re: Suzuki obecně
Ty máš očividně pořád s něčím problém a za vším vidíš nějakou kompenzaci, asi podle hesla podle sebe soudím tebe.
Když má člověk otevřenou mysl a nefixuje se na pomatené ideály, může si užít všechna spektra automobilového života.Truck s pořádným motorem okouzlí i majitele Miaty. Možná to jen nebude chtít přiznat. Jiný druh zážitku. Když se dá dvoutunová masa rychle do pohybu, je to jiný pocit než u malého auta. Moje 728i nebyla zvlášť rychlá, ale i stovka za 9 v 5metrové lodi v tichu a s automatem způsobila notně pozvedlé obočí proti stejnému zrychlení v hatchbacku.
A pak jsou tu praktické věci - taková F150 utáhne na kouli snad násobky proti evropským pickupům. A v 1500 kg autě určitě nechceš tahat 2 tuny, i když to může mít nakrásně v techničáku povolené.
Osobně miluju malá auta, ale občas, třeba jednou za 2 roky, se dostanu do situace že odvrátím ošklivý čelní střet na poslední chvíli, v tu chvíli si přeješ mít tu tunu a metry plechu navíc na své straně.
Když má člověk otevřenou mysl a nefixuje se na pomatené ideály, může si užít všechna spektra automobilového života.Truck s pořádným motorem okouzlí i majitele Miaty. Možná to jen nebude chtít přiznat. Jiný druh zážitku. Když se dá dvoutunová masa rychle do pohybu, je to jiný pocit než u malého auta. Moje 728i nebyla zvlášť rychlá, ale i stovka za 9 v 5metrové lodi v tichu a s automatem způsobila notně pozvedlé obočí proti stejnému zrychlení v hatchbacku.
A pak jsou tu praktické věci - taková F150 utáhne na kouli snad násobky proti evropským pickupům. A v 1500 kg autě určitě nechceš tahat 2 tuny, i když to může mít nakrásně v techničáku povolené.
Osobně miluju malá auta, ale občas, třeba jednou za 2 roky, se dostanu do situace že odvrátím ošklivý čelní střet na poslední chvíli, v tu chvíli si přeješ mít tu tunu a metry plechu navíc na své straně.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Suzuki obecně
Ano, F150 bych bral i já, jinak odpůrce různých SUV, co se jako teréňák jenom tváří. Mohl bych i Toyotu Landcruiser či Landrover Defender.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.