BMW Divize
Re: BMW Divize
Jo, brambor1 dostal "Sport" sání a filtr + "hlasitější zadní díl výfuku" - bylo to OEM z autorizáku se všema papírama (určeno pro N53), čili STK fpoho. Bohužel něco takového OEM s papírama pro N52 nenisu.
Jo, i takhle jak je to "stock" to nezní (vevnitř, zvenku nevím) špatně. Fčíl sem byl na otočku po týdnu zase brambora2 protáhnout/zahřát (sem potřeboval služebně do RpR).
Jo, i takhle jak je to "stock" to nezní (vevnitř, zvenku nevím) špatně. Fčíl sem byl na otočku po týdnu zase brambora2 protáhnout/zahřát (sem potřeboval služebně do RpR).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Ja mam za sebou ted cerstve TÜV, takze se chystam na instalaci decat svodu. Uz jsem je tam jednou mel, ale delalo to takovej bordel, ze se to fakt nedalo (jak venku, tak uvnitr). Tentokrat musim poresit jeste nejake rezonatory. A ze ta vymena je u 1er fakt vopruz
Re: BMW Divize
pp: nevím kam chodíš na stk, ale kdyby jsi tam měl např. to co postoval vroom, tak by museli být jó rejpalové aby jim to vadilo. Však ono to nebude jak nějaký kužel. Ale samo - z fabriky to není a jestli chceš mít 100% jistotu tak to je problém. A že by třeba remus neměl koncák i s homologací na toho tvýho brambůrka??? Jsem tam nějaký našel, jen nevím přesný typ auta, mrkni: https://www.remus-vyfuky.cz/katalog/aut ... 7154;11826
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
Blah asi chodí v D, když píše TÜV.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Moje 330xi N52 byla taky komplet stock a zvuk to mělo nádherný - decetní, akorát hlasitý a takový krásně zvonivý, v interiéru byl víc slyšet až od cca 4000 ot. - nic bych na tom neměnil, podle mě ideál. Byl to jeden z hlavních argumentů, proč jsem to nechtěl roky dát pryč, ale nakonec rozum vyhrál.mmira píše:navic uz origo to ma ma moc pekny zvuk
Z3 2.2i má proti tomu takový nevýrazný plochý zvuk, tam bych to časem chtěl poladit, ale mám obavy, abych sehnal něco rozumného, co nebude jen řvát na celé kolo...
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: BMW Divize
za mna urcite hlinikovu jednohmotu neodporucam. To klepe potom ako zbijacka na volnobehu a pri zapnutej klime ani nehovorim.pavproch píše:Na bmwklubu sem dostal podnět směrem "snižování hmotnosti" a paxem si vzpoměl ještě na jednu věc (bylo to sice N53, ale co třeba to udělat i u N52) - místo OEM dvouhmoty tam budvlad dal hliníkovou jednohmotu a prý "mnohem ochotnější reakce na plyn".
Napadá v tý souvislosti někoho nějaký koment?
Ja mam odlahcenu ocelovu a je to fajn na volnobehu ,ak ma clovek dvihnute volnobezne otacky - ja momentalne 900ot .
Ale prejavu dravosti na plyn to urcite pomoze. Ale je nutna aj zmena stylu jazdy.
Kedze tam nie je tolko rotacnej masy, tak sa motor neda velmi jazdit na vyssom stupni s nizsimi otackami - rozumej tak pod 2000ot. To uz potom vibruje kvoli prevodovke a otrasom.
S dvojhmotou som jazdil aj v meste 60kmh tacho na 5,resp. 6tke a teraz nie je sanca. Musi byt za 3 a okolo 2300 ot. Ale zase to ma kvoli tomu lepsiu reakciu na plyn .
Spotrebovo to je ale zaujimavo rovnako ako bolo v tedy na 5ke, tak teraz na 3jke to iste. Co ma prekvapilo - milo.
Re: BMW Divize
Ja to mam od tyhle firmy - https://epytec.de/de/erleichterte-schwu ... -530i-1836
Bordel to sice dela, ale na volnobeh je v interieru klid. Co mi asi nejvic vadi, krome zminenych vesnic, jsou dalnice. Nejvic to vibruje v otackach asi od 2700 do 3000. Takze vzdycky kdyz musim za nekym dobrzdovat, a pak znovu zrychlovat, musi se holt podradit. Ale obecne bych i pres ty negativa do toho sel klidne znova.
Jerry: jo.
Bordel to sice dela, ale na volnobeh je v interieru klid. Co mi asi nejvic vadi, krome zminenych vesnic, jsou dalnice. Nejvic to vibruje v otackach asi od 2700 do 3000. Takze vzdycky kdyz musim za nekym dobrzdovat, a pak znovu zrychlovat, musi se holt podradit. Ale obecne bych i pres ty negativa do toho sel klidne znova.
Jerry: jo.
Re: BMW Divize
blah : ja nad 2000ot uz ziadne vibracie nemam. Ani na dialnici. Len klasicky vyssi hluk od prevodovky,ale to dotvara zvuk od vyfuku 6valca, tak to je prijemne . Ziadne trasenie s autom,ani nic podobne. Pripomina mi to prejavom skor staru octavia 1.8T ,az na to,ze je to na dialnici neporovnatelne tichsie. Oproti dvojhmote to ma trosku hlasnejsi prejav na dialnici, ale zanedbatelny a urcite neobtazujuci. Sedim v tom na dialniciach aj 4h v kuse a ziaden problem. Odporucam minimalne vymenit flexdisk - silent medzi hriadelom prevodovky a kardanom plus nove lozisko kardanu,co ho drzi ku karoserii. Ale stava sa,ze po rokoch mozes mat aj nevyvazeny kardan a su firmy, co vedia zmerat hadzanie a vybalancovat ho nanovo - cize tieto veci naraz porobit uz, ked uz sa zhodi kardanovy hriadel. Taktiez otazka, v akom stave mas silenty,co drzia diferencial v rame.
Re: BMW Divize
Na bmwklubu mě BudVlad ponouknul myšlenku (asi to provedl na své e92?!?) = komplet podvozek ///M3 (předpokládám, že M3 e92).
a) By mě teda zajímalo (musím proštudit BMW ETK) esli by to (technicky) šlo (ramena, poloosy, zavěšení, tlumiče, pružiny, těhlice, tj. zřejmě i brzdy atd.)?
b) Je tu někdo kdo by mi mohl napsat, jaký je "stock" ///M3 e92 podvozek, jaxe chová atak nejlíp v porovnání se "stock" m-paket podvozkem e90? (myslím, jako někdo s vlastní zkušeností s s ///M3 e92, ne JPP)
a) By mě teda zajímalo (musím proštudit BMW ETK) esli by to (technicky) šlo (ramena, poloosy, zavěšení, tlumiče, pružiny, těhlice, tj. zřejmě i brzdy atd.)?
b) Je tu někdo kdo by mi mohl napsat, jaký je "stock" ///M3 e92 podvozek, jaxe chová atak nejlíp v porovnání se "stock" m-paket podvozkem e90? (myslím, jako někdo s vlastní zkušeností s s ///M3 e92, ne JPP)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
M3 podvozok mam prehadzany aj ja kvazi. Isiel som do toho z normalneho zakladneho podvozku non-m - paket. Nie je to nic narocne, ak tam nechces davat aj tlmice z m3 . Lebo potom musis vymenit aj zadne rameno ,kde dosada pruzina. Tlmic je inak uchyteny ako klasicke modely. Podla mna to uz je zbytocnost. Uplne staci predne zadne ramena pomenit. Predne ti daju vacsi negativny odklon, tak to lepsie drzi v zakrute a toci a tie silentbloky su tam nalisovane plne gumene a nie hydrobloky. Takze to nevytecie a nedostane volu. Taktiez samozrejme nalisovat do zadneho ramu plne silentbloky z M3 variantu, klasiky maju dierovane ,co maju vacsiu volu a gumovost.
Toto potrebujes ako zaklad : https://www.fcpeuro.com/products/bmw-m3 ... bmwmcaktfr
Plus tie silenty zadneho ramu a mozes byt spoko, ak mas aspon nejake sportove pruziny, resp. ked uz ,tak pri tom dat rovno nejaky set pruzin a tlmicov odporucany.
Ja bezim na Mpaket tlmicoch a Eibach Pro Pruzinach a mne to uplne vyhovuje.
Plus ked chces menej bocneho unasania v zakrutach ,ale teda vyssiu tendenciu na drift, tak odporucam aj vymenit predny a zadny stabilizator za e93 M3 verziu. Aj predny aj zadny. Kvoli vahe E93 su najhrubsie a maju najvyssiu torznu tuhost.
To nemam a uvazujem nad tym prehodit to.
Toto potrebujes ako zaklad : https://www.fcpeuro.com/products/bmw-m3 ... bmwmcaktfr
Plus tie silenty zadneho ramu a mozes byt spoko, ak mas aspon nejake sportove pruziny, resp. ked uz ,tak pri tom dat rovno nejaky set pruzin a tlmicov odporucany.
Ja bezim na Mpaket tlmicoch a Eibach Pro Pruzinach a mne to uplne vyhovuje.
Plus ked chces menej bocneho unasania v zakrutach ,ale teda vyssiu tendenciu na drift, tak odporucam aj vymenit predny a zadny stabilizator za e93 M3 verziu. Aj predny aj zadny. Kvoli vahe E93 su najhrubsie a maju najvyssiu torznu tuhost.
To nemam a uvazujem nad tym prehodit to.