Cyklistické vlákno

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od mmira »

Jasně, že tam ta díra někde je. Ale znovu říkám, že jsem duši měl venku, hledal jsem defekt pod vodou a nic. Ani bublinka. Dokonce jsem ji na fest nafoukl a nechal přes noc ležet a ani tak nesplaskla. Teď už je to třetí den a drží to, ne utíká.

Asi mi nezbude, pokud to znovu ujde, duši vyhodit a dát novou.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16774
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Na 99% "urvaný" ventilek v mítě, kde je kov ventilku obalen gumou.

Bez milosti vyhodit a dát novou duši.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od mmira »

A v té souvislosti ještě jeden dotaz. Jak docílíte, aby se plast pořádně usadil na patkach? Mažete to něčím?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4064
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od HondaMan »

Vždy mi stačilo fouknot a případně trochu ufouknout a pomačkat...
2.9T RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16774
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Ditto. Nafouknu (trochu), srovnám plášť na ráfku po celým obvodu a dofouknu na beton.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od mmira »

Tak to já zase musím mít něco extra. Pokud neusadim plast pořádně sam, nevyskoci bez ohledu na to, kolik foukam.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
jerry
Letec
Příspěvky: 3605
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od jerry »

Někdy to musím několikrát napumpovat a zase vypustit, než se to podaří. Často mi na jedné straně plášť zůstává zapadlý.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od mmira »

Vida, nejsem sam
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
honziss
Letec
Příspěvky: 3576
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od honziss »

Nafouknout trosku, srovnat rukou, pak nafouknout na max, chvili nechat a pak ufouknout na pozadovany tlak.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od jarka »

Jestli to je klasika z duši tak už 25 let to dělám tak, že nafouknu na cca 0.5-1bar (fakt měkký) a celým kolem povalim několikrát kolem dokola a z vrchu na něj tlačím. Krásně se srovná a pak nafouknu.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět