Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Jasně, že tam ta díra někde je. Ale znovu říkám, že jsem duši měl venku, hledal jsem defekt pod vodou a nic. Ani bublinka. Dokonce jsem ji na fest nafoukl a nechal přes noc ležet a ani tak nesplaskla. Teď už je to třetí den a drží to, ne utíká.
Asi mi nezbude, pokud to znovu ujde, duši vyhodit a dát novou.
Asi mi nezbude, pokud to znovu ujde, duši vyhodit a dát novou.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
Na 99% "urvaný" ventilek v mítě, kde je kov ventilku obalen gumou.
Bez milosti vyhodit a dát novou duši.
Bez milosti vyhodit a dát novou duši.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
A v té souvislosti ještě jeden dotaz. Jak docílíte, aby se plast pořádně usadil na patkach? Mažete to něčím?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
Ditto. Nafouknu (trochu), srovnám plášť na ráfku po celým obvodu a dofouknu na beton.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Tak to já zase musím mít něco extra. Pokud neusadim plast pořádně sam, nevyskoci bez ohledu na to, kolik foukam.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
Někdy to musím několikrát napumpovat a zase vypustit, než se to podaří. Často mi na jedné straně plášť zůstává zapadlý.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Cyklistické vlákno
Vida, nejsem sam
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
Nafouknout trosku, srovnat rukou, pak nafouknout na max, chvili nechat a pak ufouknout na pozadovany tlak.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Jestli to je klasika z duši tak už 25 let to dělám tak, že nafouknu na cca 0.5-1bar (fakt měkký) a celým kolem povalim několikrát kolem dokola a z vrchu na něj tlačím. Krásně se srovná a pak nafouknu.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).