d1.8t píše:
Taky si myslím, že změna koncovýho převodu pouze v jednom diffu je málo.
Opravdu to tak neni xDrive nema absolutne zadnou spojitost se stalym prevodem, cele reseni 4x4 u dnesnich BMW je uplne stejne bez ohledu na motor, prevodovku a diferencial.
Podivejte se do katalogu BMW na dil 27107599693, ale je to jen jedna z indicii. Je to zkratka tak, vykon u xDrive verzi normalne putuje z motoru na diferencial a zadni kola a "po ceste si z nej neco vezme" xDrive. Proto zmena staleho prevodu probiha jen na zminene ose a xDrive s ni nema zadny problem.
pavproch píše:@all ref diff: po dobu záruky na to určo šahat nebudu...
Otázka skôr na pjandu... Ten diferenciál čo radíte je origo bmw z nejakej inej verzie? Ak hej tak by na to v bmw určite ani nedošli, že je tam niečo inak, pokial by sa nešiel reklamovať priamo ten diferenciál.
d1.8t píše:
Taky si myslím, že změna koncovýho převodu pouze v jednom diffu je málo.
Opravdu to tak neni xDrive nema absolutne zadnou spojitost se stalym prevodem, cele reseni 4x4 u dnesnich BMW je uplne stejne bez ohledu na motor, prevodovku a diferencial.
Podivejte se do katalogu BMW na dil 27107599693, ale je to jen jedna z indicii. Je to zkratka tak, vykon u xDrive verzi normalne putuje z motoru na diferencial a zadni kola a "po ceste si z nej neco vezme" xDrive. Proto zmena staleho prevodu probiha jen na zminene ose a xDrive s ni nema zadny problem.
Pod vámi uvedeným číslem mi to nic nenašlo. Ale projel jsem katalog, našel přední i zadní dif a rozvodovku awd. U rozvodovky awd nejsou žádný údaje ani počty zbů ani I. U difů je to jiný. Manuál má poměr zubů 41:13 I=3,15 u obou diffů. Automat má taky oba diffy stejný, ale s větším I=3,64.
Takže řešení by to dle mého mělo, vyměnit koncový převody v obou diffech za ty z automatu. Tak nějak si nedovedu představit jak by to makalo, kdyby měl zadní diff 3,64 a přední 3,15.