Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Dam vedet, az se mi ozvou.
To auto dodnes v podstate denne jezdi, byt relativne kratke trasy, takze "spoleh" na nej je. Pro cloveka zvykleho na projev takto starych aut a jen trochu fandu mohou byt vsechny ty problemy hodne jen mavnuti ruky.
Zajimava je jedna vec, zatim jsem si nevsiml, ze by to nekde zasadne rezlo.
To auto dodnes v podstate denne jezdi, byt relativne kratke trasy, takze "spoleh" na nej je. Pro cloveka zvykleho na projev takto starych aut a jen trochu fandu mohou byt vsechny ty problemy hodne jen mavnuti ruky.
Zajimava je jedna vec, zatim jsem si nevsiml, ze by to nekde zasadne rezlo.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
mensi poznamka OT, nerika se Kozlowitze, ale Capindorfpavproch píše:Kdesyk sem zahlíd zprávu, že AR potají skončila s výrobou 4C a už jen doprodává skladoffky. Což mi připomělo (jako vždy reaguju se zpožděním od dvou sekund do několika let, v tymto přypadku asi 2 dny) že sem myslím v pátek poprvé zahlíd 4C "live"na silnici, a to na III/4848 mezi Kozlowitzama a Tichou
Vypadalo to zajímavě, škodaže už není/nebude.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Já používám Capndorf, ale tomu by tady nikdo nerozuměl.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Zvjedavost - kolik u teho asi bude cenoffka?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Ad pavproch - tipuji kolem 3 mio… Někde jsem viděl taky speciální edici NRing a ta byla myslím taky kolem 3 mio...
Jinak se připojím k diskusi, má tu někdo reálnou zkušenost s Gulií v benzínu? Koukal jsem, že nové skladové až 2 leté se pohybují i kolem 800 tis. až 1 mio, plus jsou v pětileté záruce. Jak to jezdí, je s tím trochu zábava? Sype se to? Mě na tom fascinuje ta ztráta hodnoty oproti nové (třeba i nejetá skladovka se slevou 33%...). Případně má někdo zkušenost s motorem 2.9 Bi-Turbo v Gulii? V DE je za docela zajímavé ceny...
Berte to spíš jen jako takovou diskusní otázku, říká se, že by správná motorista měl alespoň jednou vlastnit Alfu, tak že bych si to někdy na léto pořídil a pak to poslal do světa dál Při těch cenách, by tam snad nemusel být za ten čas ani takovej propad. Teda jestli to pak někdo koupí...
Jinak se připojím k diskusi, má tu někdo reálnou zkušenost s Gulií v benzínu? Koukal jsem, že nové skladové až 2 leté se pohybují i kolem 800 tis. až 1 mio, plus jsou v pětileté záruce. Jak to jezdí, je s tím trochu zábava? Sype se to? Mě na tom fascinuje ta ztráta hodnoty oproti nové (třeba i nejetá skladovka se slevou 33%...). Případně má někdo zkušenost s motorem 2.9 Bi-Turbo v Gulii? V DE je za docela zajímavé ceny...
Berte to spíš jen jako takovou diskusní otázku, říká se, že by správná motorista měl alespoň jednou vlastnit Alfu, tak že bych si to někdy na léto pořídil a pak to poslal do světa dál Při těch cenách, by tam snad nemusel být za ten čas ani takovej propad. Teda jestli to pak někdo koupí...
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
NRing smrdí pořád v Imofě za 3,2 což je jenom klasická QV v plné palbě s karbonovou střechou a zrcátky, takže tohle bude za víc. Z těch obrázků budou asi dvě verze GTA a GTA-M bez zadních sedaček.
Jezdil jsem se základním dvoulitrem, Veloce a QV. Zábava je paradoxně větší s dvoulitrem než s Veloce, jelikož je to jenom zadokolka a má níž podvozek, výkonově subjektivně v tom moc velký rozdíl není. Největší zábava je podle mě je, že kam se to pošle tam to jede, ale na můj vkus je to podvozkově dost měkké a ve vyšších rychlostech na okreskách se to pořád mele a je nutná korekce volantem. Pořádná zábava kombinovaná se studeným potem je až s QV, která je pořádně tuhá a přitom poddajná a jede to jako píchlá svině na jakýkoliv převod (jel jsem bohužel s automatem). Škoda je trochu odfkláklého interiéru, hlavně teda plastů na dveřích, dá se to eliminovat celokoženým interiérem vč. palubní desky a pak taky zpracování celkově. Jak se to sere nikdo moc neví, protože v benzínu je jich pár a nemaj tolik najeto, ale každou chvíli tam svítí nějaké chybové kontrolky, což je dost často spíš sw věc, svolávaček na to bylo ovšem dost. Skladovky jsou teď zajímavé, jelikož bude nebo už se dá objednat lehký facelift, kde toho ale moc nebude, dotykový displej a jiný středový tunel a páka automatu. Propad by nemusel být tak hrozný při nákupu kolem těch 750-800, jinak dva roky staré už padají značně.
Jezdil jsem se základním dvoulitrem, Veloce a QV. Zábava je paradoxně větší s dvoulitrem než s Veloce, jelikož je to jenom zadokolka a má níž podvozek, výkonově subjektivně v tom moc velký rozdíl není. Největší zábava je podle mě je, že kam se to pošle tam to jede, ale na můj vkus je to podvozkově dost měkké a ve vyšších rychlostech na okreskách se to pořád mele a je nutná korekce volantem. Pořádná zábava kombinovaná se studeným potem je až s QV, která je pořádně tuhá a přitom poddajná a jede to jako píchlá svině na jakýkoliv převod (jel jsem bohužel s automatem). Škoda je trochu odfkláklého interiéru, hlavně teda plastů na dveřích, dá se to eliminovat celokoženým interiérem vč. palubní desky a pak taky zpracování celkově. Jak se to sere nikdo moc neví, protože v benzínu je jich pár a nemaj tolik najeto, ale každou chvíli tam svítí nějaké chybové kontrolky, což je dost často spíš sw věc, svolávaček na to bylo ovšem dost. Skladovky jsou teď zajímavé, jelikož bude nebo už se dá objednat lehký facelift, kde toho ale moc nebude, dotykový displej a jiný středový tunel a páka automatu. Propad by nemusel být tak hrozný při nákupu kolem těch 750-800, jinak dva roky staré už padají značně.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Měl jsem od kámošů možnost svezení s QV v AT i MT. A byly to pořádné testíky Červenohorské Sedlo, Slovakiaring a Nordschleife.
Obě verze jsou úžasné, ale já bych si vybral MT. Je to krásně čitelné auto a při normální jízdě to člověka nesežere na benzínu.
Nijak se to nesype, oba už mají najeto okolo 50tkm.
Jestli jsou na to prostředky, šel bych do QV,
https://www.youtube.com/watch?v=5Pre-092W2Y
Tady jedno kolo s Jožovou v MT, seděl jsem v tom prvně a hned jsem byl jako doma.
Obě verze jsou úžasné, ale já bych si vybral MT. Je to krásně čitelné auto a při normální jízdě to člověka nesežere na benzínu.
Nijak se to nesype, oba už mají najeto okolo 50tkm.
Jestli jsou na to prostředky, šel bych do QV,
https://www.youtube.com/watch?v=5Pre-092W2Y
Tady jedno kolo s Jožovou v MT, seděl jsem v tom prvně a hned jsem byl jako doma.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Je nekde cetl ocekavanou asi 150k GBP ... Tohle je konkurence pro limitky jako M4 GTS (pres 4mio), jaguar XE project-8pavproch píše:Zvjedavost - kolik u teho asi bude cenoffka?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... sfmr=false
Za 3 to urcite nebude ...
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Svezení na Severní Smyčce v QV muselo být parádní, škoda toho podivného úhlu/nevalné AV qality a pičo vole kokota fporše.M.Z. píše:
Jako hračku pro dospělé děti bych to bral, ovšem před případnou koupí je nutné se rozhodovat spíš srdcem než mozkovým myšlením.