Pokud to není opravdu nutné, tak bych se 4x4 vyhnul, prodražuje provoz ve všech směrech. Nevím, co má Honza 42 za problém s Fordem, ale Tourneo mi přišlo velice kvalitně udělané, rozhodně není horší, než ostatní konkurence. Je opravdu velmi prostorný a moc hezky se řídí.
Já si ho nevybral jen kvůli automatu, s kterým měl tažné jen na 1000kg, jinak řadil dobře. Ford by byl můj horký kandidát. Kvarteto Toyota a spol. má zase kompaktnější rozměry a je vhodnější do města. U Toyoty dostaneš 5 let záruku, ostatní to ale taky už dorovnávají.
Na Proace máme najeto cca 60tkm, zatím bez žádného problému.
Rodinné auto pro 6 lidi
Re: Rodinné auto pro 6 lidi
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Rodinné auto pro 6 lidi
Tak nutné to není, drtivá většina těch dodávek se prodá jako FWD a všechny nějak jezdí i v zimě. 4x4 jsou ale skoro všechny MB-V (prodejce mi svého času tvrdil, že jako RWD to u nás kupují jen hotelové a airport taxi), a top motorizace Multivanů se taky kupují většinou s 4x4. Já se bál, že při plném vytížení to bude mít odlehčený předek a v zimě budou rozjezdy do kopce problém, navíc s tím jezdím na hory. No ale letos jsem 4x4 na sněhu využil tak 1x
Re: Rodinné auto pro 6 lidi
No právě, 4x4 je fajn, ale tam, kde sněží, nebo se hodně tahá vlek po loukách a polích. U nás to vypadá na setrvalý stav, s tím nesněhem... takže já, ačkoliv proti 4x4 brojím, tak ho sám mám, protože tu jednu zatáčku do kopce při cestě domů, je fakt na sněhu problém vyjet.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Rodinné auto pro 6 lidi
Pokud jsou peníze na Multivan nebo MB V, tak hurá pro něj. Facelift Multivanu hodně pomohl zbavit se dodávkových projevů. Ale něco to bude stát. A není problém 4x4.
Pokud není rozpočet neomezený, tak je fajn vyzkoušet Toyota/Peugeot/Citroen/Opel. Já jsem měl čest s Toyota ProAce Verso manuál 150k i automat 180k. Kupodivu slabší verze byla motorově výrazně kultivovanější a tišší. Sedadla lze vyjmout, případně posouvat v kolejnicích. Existují tři délky a dva rozvory.
Nakonec zbude osvědčená dvojice Sharan/Alhambra, ale tam 6 lidí + kočárek + zavazadla asi nedostaneš. Na druhou stranu je to jízdníma vlastnostma nejblíž k osobáku. Jen nevím, zda pro nový vozy nejsou nějaké restrikce na motory a 4kolku.
Pokud není rozpočet neomezený, tak je fajn vyzkoušet Toyota/Peugeot/Citroen/Opel. Já jsem měl čest s Toyota ProAce Verso manuál 150k i automat 180k. Kupodivu slabší verze byla motorově výrazně kultivovanější a tišší. Sedadla lze vyjmout, případně posouvat v kolejnicích. Existují tři délky a dva rozvory.
Nakonec zbude osvědčená dvojice Sharan/Alhambra, ale tam 6 lidí + kočárek + zavazadla asi nedostaneš. Na druhou stranu je to jízdníma vlastnostma nejblíž k osobáku. Jen nevím, zda pro nový vozy nejsou nějaké restrikce na motory a 4kolku.