řidičBOB píše:Říká se, že v nové generaci GR, bude mít variant vyšší výkon, než hatch...
Mne by to smysl davalo, kdyby treba byl v hatchi zas manual a kombi DSG-only +10 koni (bo se to tam poztraci v pohonu).
Podobna situace jako ma Leon Cupra akorat se to tam vaze na 4×4 (a tim padem vlastne i na povinne DSG).
Tak predpokladam, ze tato idea s inymi vykonmi ma trosku povod v tom, ze povodne mal byt ten vykonovy rozdiel optori predchodcovi vyssi. Golf HB R bude mat ale menej trosku koni nez sa spekulovalo. Rovnaky nizsi vykon budu mat ale aj ostatne R s tymto motorom.
A komplexitätsreduzierung nepusti nejaky ten manual a podobne vymysly
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Je reálné, se standardním Golfem mk7 GTI jezdit dlouhodobě pod 10 při svižném tempu (tzn. +50 nad limit)?
Chápu že u R (+100Hp a 4x4) to víceméně nejde, ale GTI jako předokolka?
Na Spritmonitoru není nkdo s nájezdem nad 10tKm, kdo by jezdil přes 10.
HondaMan píše:Je reálné, se standardním Golfem mk7 GTI jezdit dlouhodobě pod 10 při svižném tempu (tzn. +50 nad limit)?
Chápu že u R (+100Hp a 4x4) to víceméně nejde, ale GTI jako předokolka?
Na Spritmonitoru není nkdo s nájezdem nad 10tKm, kdo by jezdil přes 10.
Uplne v pohode, ja jezdil s cuprou za 10 v celkovym prumeru. Ale otazka je co je svizne, treba nemecka dalnice byla svizne vzdy 20+
Sám nevím jak to popsat... Dneska mám dlouhodobou okolo 8,5/100 přičemž Opel /pokud jezdí/ takjezdí za:
150 jede za 10
180 jede za 12
220 jede za 16
Snažím se jezdit plynule a chápat provoz. Pokud nemá smysl předjíždět tak se tahnu klidně 80, pokud je prázdná dálnice, tak 200+ ať to trochu utíká. Nejvíce času ale strávím na tempomat 140 a 180 dle gps.
jezdeni ustalenymi, byt vysokymi rychlostmi nelze povazovat za svizne. ale soucasne se da pri tom ocekavat, ze takto se pod 10 velmi pravdepodobne dostanes.
bacha na jednu vec. zakladni GTI nema samosvor, pri prokluzu pouziva jen brzdy. neni to tragedie, ale clovek to musi vest v patrnosti, navic to dost limituje pripadne moznosti zvednuti vykonu. ne, ze by to neslo zvednout, jen se s tim pak neda jezdit.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Jsi první kdo mi řekl, že nejezdím přinejmenším svižně. ...podle sebe soudím tebe
Upřímně nehledám okreskovou pilu, ale něco menšího, co bude sympaticky svižné. 95% času jezdím rovně a 100kmh+, takže chybějící samosvor asi přežiju případně každé druhé GTI je "performance", kde by už měl samosvor být...