SuperB III.gen
Re: SuperB III.gen
Virtual kokpit rozhodně ano, pokud je možnost zobrazení navigace mezi budiky. Mám zapnuté stále a je to úžasná věc, pokud jsou někde větší zácpy nebo provoz a máte možnost vidět dopředu, že můžu přejet křižovatku o další ulici. Prostě stále vidíte cesty před sebou a vidíte, jak silnice pokračují a kde se spojují. I při navigování jinak nepoužívám. Displej rádia si neblokuju mapou a můžu ho používat na vše, co chci vidět hned. Navíc mi to přijde i bezpečnější, nemusíte ztrácet kontakt se situací před vámi. Na budiky se dívá lépe, než do středu palubky. Já už bych obyčejne budiky nechtěl, přijde mi to jak ve stodvacitce (š120). Area view 360 je také super. Vidíte všechny obrubniky okolo a nenicite si disky kol. To je moje zkušenost cca rok s passatem. A to jsem si sehnal manuál, rád si auto ovladam sám a moc mě to baví:-)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27862
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SuperB III.gen
Vestavěnou navi jsem v žádném autě nikdy nepoužil. Only Waze. Takže tento důvod by pro mne rozhodující nebyl.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: SuperB III.gen
Díky všem za rady, já tedy sice vestavěnou VW navi s on-line službami používám pravidelně, ale tady se přikláním k tomu, dívat se na budíky, než aby na mě svítil další displej. Resp. nejsem ochoten za to nic připlatit.
Takže to dopadne jak psal řB, tj. progresivní řízení ano, park assist a virtual cockpit ne. Mmch. skládám to dle SK ceníku, kde mají výbavy mírně jinak a v L&K na rozdíl od CZ není právě ten virtual cockpit a výhřev čelního skla (to vyhovuje, mám G1S na použití ve více autech), a naopak navíc oproti CZ tam je nez.topení.
Takže to dopadne jak psal řB, tj. progresivní řízení ano, park assist a virtual cockpit ne. Mmch. skládám to dle SK ceníku, kde mají výbavy mírně jinak a v L&K na rozdíl od CZ není právě ten virtual cockpit a výhřev čelního skla (to vyhovuje, mám G1S na použití ve více autech), a naopak navíc oproti CZ tam je nez.topení.
Re: SuperB III.gen
//menší vsuvka, ale nechápu, proč superb už nemá display na úrovni budíků nad výdechy klimatizace. Koukat se na středový tunel je pakárna. Display hned v zorným poli vedle budíku je 100x lepší. Audi to má, Mercedes, BMW.. a i teď Kamiq myslím..
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27862
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SuperB III.gen
Protože stará generace, pouze lehce zfaceliftovaná...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: SuperB III.gen
to už je ale tak 15let co se displaye začali dělat nad vydechy aby to nebylo někde dole u šaltrpáky. S3 už to mohl dávno mít.. stejně tak Kodiaq, Karoq
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27862
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SuperB III.gen
Nemůžou mít všichni všechno stejně. Mě je třeba úplně jedno, kde je. Kdyby tam vůbec nebyl, nevadilo by mi to.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: SuperB III.gen
Dyt to K+K maji relativne nahore, akorat mezi vydechy coz sice limituje celkovou sirku, ale je to ve zhruba podobny vysce jako to ma Scala a Kamiq. A navic je to pekne integrovane v palubovce, nikde nic netrci.Předseda píše:to už je ale tak 15let co se displaye začali dělat nad vydechy aby to nebylo někde dole u šaltrpáky. S3 už to mohl dávno mít.. stejně tak Kodiaq, Karoq
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: SuperB III.gen
měl bych k tomu ještě něco ale nebudu plevelit vlákno
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5658
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: SuperB III.gen
Sorry ale neexistuje lepsi system nez ma aktualne Bentley
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...