BMW Divize
Re: BMW Divize
Benzínové 50tky umí slušně zapéct olej v turbu. Co se nafty týče tak toho jsou na bmw foru tuny. Nikdy nevíš kdy se to rozjebe. Osobně bych 4turbum u naftový 50tky nevěřil. Někde bylo porovnání 40d vs 50tka. Rozdíl ve výkonu ano, ale až nahoře kde tomu naloží 4tý turbo. Na běžný ježdění to takový rozdíl není.
Když už tak asi 740i s benzínovým 6válcem v turbu. Tam je tuším už N55 což je třeba v 3er / 5er fajný motor. Jak moc to bude fajn i v 2t autě je otázka. Resp jede to dobře. S X6 to nemá problém. Ale nechá si to prolejt benzín krkem. Na druhou stranu první servis nafty ten rozdíl ve spotřebě hravě vyrovná.
Když už tak asi 740i s benzínovým 6válcem v turbu. Tam je tuším už N55 což je třeba v 3er / 5er fajný motor. Jak moc to bude fajn i v 2t autě je otázka. Resp jede to dobře. S X6 to nemá problém. Ale nechá si to prolejt benzín krkem. Na druhou stranu první servis nafty ten rozdíl ve spotřebě hravě vyrovná.
Re: BMW Divize
Jen tak ze zvědavosti:
740i N55 235kW vstřikovač 7.330 nebo 2.830 Bosch
740i vstřikovací čerpadlo 26tis ale dá se za 8tis Bosch zase nový se zárukou
740d 230kW vstřikovač 13.300
740d vstřikovací čerpadlo 32tis
Takže benzín 44tis vs. 80tis jen na vstřikovačích. Navíc benzín vstřikovač se dá sehnat i do 2ky nový se zárukou. Takže najednou jsi v tom za 12. Což je oproti 80ti rozdíl. Dle spritmonitoru benzín 10,5 vs. 8,2. Rozdíl koruna na kilometr. A to jen na vstřikovačích.
A když by to bylo vstřiky a čerpadlo tak rozdíl je 70 vs 112tis. Bez slev a OEM díly. S tím, že benzín se dá pořešit za 25 (bez slevy) s díly od Bosche. Pak už se nafta vůbec nevyplatí i kdyby benzín bral 15 imrvére
740i N55 235kW vstřikovač 7.330 nebo 2.830 Bosch
740i vstřikovací čerpadlo 26tis ale dá se za 8tis Bosch zase nový se zárukou
740d 230kW vstřikovač 13.300
740d vstřikovací čerpadlo 32tis
Takže benzín 44tis vs. 80tis jen na vstřikovačích. Navíc benzín vstřikovač se dá sehnat i do 2ky nový se zárukou. Takže najednou jsi v tom za 12. Což je oproti 80ti rozdíl. Dle spritmonitoru benzín 10,5 vs. 8,2. Rozdíl koruna na kilometr. A to jen na vstřikovačích.
A když by to bylo vstřiky a čerpadlo tak rozdíl je 70 vs 112tis. Bez slev a OEM díly. S tím, že benzín se dá pořešit za 25 (bez slevy) s díly od Bosche. Pak už se nafta vůbec nevyplatí i kdyby benzín bral 15 imrvére
Re: BMW Divize
Úkol zněl jasně: Dohnat a předehnat!
Dyž sem neska ráno dával Michalovi brambora2 do servisu (tyčky a čepy řízení, na které sem při výměně podvozku zapoměl a ktereé při parkování vydávají nepěkné rány / vůle do volantu) tak mu tam sfítilo křasných 99.985km....Snowman000 píše:Tak A4 mi tento vikend oslavila 100000km
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
btw na BMW klubu se řešilo pojištění proti závadám. I u ojetiny. Někdo nějaká zkušenost?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
Takle sem si stěžoval na m-paket podvozek brambora2 na bmwklubu
....a má to pokračování - neska ráno brambor2 dostal nové tyčky a čepy řízení - prozatím bez geošky (na tu jdu bohužel až ve čtvrtek) a to co sem psal výše o neklidném podvozku byla teda těžká selanka a stabilnost sama - fčíl mám i na rovném pocit, že nutně musím skončit v nejbližší příkopě nebo protisměru..... už aby byl čtvrtek, do té doby s tím budu jezdit (pomalu) jen okolo komína....pavproch píše:brambor2 (e90 330i zadohrab MY2006) měl z výroby m-paket OEM podvozek , dopřál sem mu to samé, ale vše (pružiny, tlumiče, stabíky , uložení) nové díly z autorizáku. Najeto už ca 15tis km a nejsem s tím podvozkem spokojen - je to uskákané, neklidné, nestabilní v zatáčkách (nejede to úplně 100% čistý plynulý oblouk) i vyšších rychlostech (kolem 200 to plave).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: BMW Divize
Tak mě napadá, nechcete se na stará kolena třeba bavit tím, že budete provozovat autorizovaný servis BMW specializovaný spíše na starší produkci této značky?
P.S. Když jsem před lety zkoušel řídit xy let staré embéčko nebo třeba schade 105 "uzouna", měl jsem asi srovnatelné pocity co se týče neplánované návštěvy protisměru nebo škarpy, a to ve vražedných rychlostech cca nad 60 km/h.
P.S. Když jsem před lety zkoušel řídit xy let staré embéčko nebo třeba schade 105 "uzouna", měl jsem asi srovnatelné pocity co se týče neplánované návštěvy protisměru nebo škarpy, a to ve vražedných rychlostech cca nad 60 km/h.
Re: BMW Divize
takže nám šlo včera odpo o život, když jsi nás na záhumení míjel?pavproch píše:Takle sem si stěžoval na m-paket podvozek brambora2 na bmwklubu
....a má to pokračování - neska ráno brambor2 dostal nové tyčky a čepy řízení - prozatím bez geošky (na tu jdu bohužel až ve čtvrtek) a to co sem psal výše o neklidném podvozku byla teda těžká selanka a stabilnost sama - fčíl mám i na rovném pocit, že nutně musím skončit v nejbližší příkopě nebo protisměru..... už aby byl čtvrtek, do té doby s tím budu jezdit (pomalu) jen okolo komína....pavproch píše:brambor2 (e90 330i zadohrab MY2006) měl z výroby m-paket OEM podvozek , dopřál sem mu to samé, ale vše (pružiny, tlumiče, stabíky , uložení) nové díly z autorizáku. Najeto už ca 15tis km a nejsem s tím podvozkem spokojen - je to uskákané, neklidné, nestabilní v zatáčkách (nejede to úplně 100% čistý plynulý oblouk) i vyšších rychlostech (kolem 200 to plave).
Pravda vyděsí
Re: BMW Divize
Jo. Akoráth, že sem si Tě nefšim.
EDIT: Sem vezl lyže do servisu (dostaly v Lomnickém sedle v terénu fest, ale fest na prdel) taxem byl duševně na sněhu....
EDIT: Sem vezl lyže do servisu (dostaly v Lomnickém sedle v terénu fest, ale fest na prdel) taxem byl duševně na sněhu....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
pavproch
BTW už jsi sem psal příběh prodeje do aček?
BTW už jsi sem psal příběh prodeje do aček?