Presne moje zkusenost s GT86 kdyz ji zacali prodavat.mmira píše:BRZ je fajn, jen si v tom nedovedu představit jezdit pravidelně. Na pohodový pohyb v provozu to nemá výkon, je v tom i docela hlučno.
Rychlodotazy
Re: Rychlodotazy
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Rychlodotazy
Atmo bych označil spíš jako nevýhodu. Atmo má smysl, pokud se bavíme o 6+ válcích. Ale 4válec atmo bude vždycky nahovno, žádnej krouťák, zvukově to není lepší než turbo 4 hrnek, úzké pásmo použitelných otáček, na daily otravný.jerry píše:BRZ bych oproti Supře volil jednoznačně. Za mě samé výhody - nižší hmotnost, atmosféra, MT, hezčí design, lepší cena a jako bonus malá ztráta hodnoty A nakonec ho mají i pro tebe s AT
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Rychlodotazy
No prave, na bezny jezdeni je to 205 vs 400 nm._sulcik_ píše:Atmo bych označil spíš jako nevýhodu. Atmo má smysl, pokud se bavíme o 6+ válcích. Ale 4válec atmo bude vždycky nahovno, žádnej krouťák, zvukově to není lepší než turbo 4 hrnek, úzké pásmo použitelných otáček, na daily otravný.jerry píše:BRZ bych oproti Supře volil jednoznačně. Za mě samé výhody - nižší hmotnost, atmosféra, MT, hezčí design, lepší cena a jako bonus malá ztráta hodnoty A nakonec ho mají i pro tebe s AT
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlodotazy
Tez mi pride Alpine A110 ako zaujimava volba, obzvlast ked nie je manual podmienkou. Komfort toho auta je vyzdvihovany a pojde to sakra lepsie ako BRZ alebo 4-valcova Supra (nic proti nim, sam bych BRZ raz chcel)Vrooom píše:Mne se BRZ libi, interier mi prisel v poho. Co si vzpominam, tak se mi nelibil zvuk motoru. Ale jinak fajn auto. BTW na Alpine by jsi neprisetril? Mohla by si slusne drzet cenu, viz alfa 4C.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Rychlodotazy
Taky mám za to že alpine není tvrdý trakar, ale naopak rozumne nastaveny silniční auto. Jediný čeho bych se bál je možná horsi servisovatelnost. Oproti 4c to má být o dost sofistikovanější. Brz ale zase bude víc chuligansky auto.
Re: Rychlodotazy
Archaický měničový Aisin asi nebude to pravé do sporťáku a motor který do 4000 otáček nejede, končí v 7500 a má kvalty rozskákané od sebe je taky trochu nešťastný. I s malou atmosférou je radost pracovat, pokud všechno ostatní kolem je pro ni uzpůsobené.jerry píše:BRZ bych oproti Supře volil jednoznačně. Za mě samé výhody - nižší hmotnost, atmosféra, MT, hezčí design, lepší cena a jako bonus malá ztráta hodnoty A nakonec ho mají i pro tebe s AT
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Rychlodotazy
BRZ/GT86 moc nesleduji, ale par duvodu proc bych je nekoupil:
- jsou na trhu uz dost dlouho, o brzkem prichodu nastupce neni pochyb,
- ten motor co je v BRZu Subaru prevrtalo na objem 2.4 a dali tam turbo. Novy Outback co se od lonska prodava v US jej ma,
- soucasne Subaru predelalo soudoby atmo 2.5 na primovstrik a opet jej dostal novy Outback.
- Outback je v US prodejni hit (tusim ze je to tam nejprodavanejsi Subaru a vubec kombi jako takove) - cili tyhle motory budou mit odbyt,
- suma sumarum bych se nedivil, kdyby novy BRZ jeden z tech vyse jmenovanych dostal.
- jsou na trhu uz dost dlouho, o brzkem prichodu nastupce neni pochyb,
- ten motor co je v BRZu Subaru prevrtalo na objem 2.4 a dali tam turbo. Novy Outback co se od lonska prodava v US jej ma,
- soucasne Subaru predelalo soudoby atmo 2.5 na primovstrik a opet jej dostal novy Outback.
- Outback je v US prodejni hit (tusim ze je to tam nejprodavanejsi Subaru a vubec kombi jako takove) - cili tyhle motory budou mit odbyt,
- suma sumarum bych se nedivil, kdyby novy BRZ jeden z tech vyse jmenovanych dostal.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Rychlodotazy
u konkurence psali o právě té R4T. Otázka je, jaký pak bude rozdíl mezi čtyřválcovou Suprou a BRZ. A jak to pak bude s převodovkama? Předpokládám, že Outback manuál nenabízí a jede klasicky Subaru linku s CVT. To do sporťáku snad ne.
Nicméně, taková GT86 s cenou kolem milionu vč. DPH a dynamicky konkurenceschopným motorem by mohla bejt velká paráda
Nicméně, taková GT86 s cenou kolem milionu vč. DPH a dynamicky konkurenceschopným motorem by mohla bejt velká paráda
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Rychlodotazy
Jo, Outback CVT-only.
Nekam se mi vytratil radek s Levorgem. Novy Levorg ma fungl novou turbo 1.8. S jakou prevodovkou to bude asi nikdo netusi, auto jeste v podstate neexistuje.
Nekam se mi vytratil radek s Levorgem. Novy Levorg ma fungl novou turbo 1.8. S jakou prevodovkou to bude asi nikdo netusi, auto jeste v podstate neexistuje.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Rychlodotazy
Reálně jsem žádné BRZ s AT nikdy neviděl. A že by tam měl být měničový Aisin, hrůza BRZ s MT je dobré, ale to honziss nechceZajda píše:Archaický měničový Aisin asi nebude to pravé do sporťáku a motor který do 4000 otáček nejede, končí v 7500 a má kvalty rozskákané od sebe je taky trochu nešťastný. I s malou atmosférou je radost pracovat, pokud všechno ostatní kolem je pro ni uzpůsobené.jerry píše:BRZ bych oproti Supře volil jednoznačně. Za mě samé výhody - nižší hmotnost, atmosféra, MT, hezčí design, lepší cena a jako bonus malá ztráta hodnoty A nakonec ho mají i pro tebe s AT
Naposledy upravil(a) jerry dne pon 17 úno 09:37, celkem upraveno 2 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.