Tak dnes sa mi nad tym podarilo trosku laborovat a vsimol som si ze robim par chyb
1) Stale k tomu autu pristupujem ako k RWD...snazim sa to cim skor tahat plynom a v kombinacii s dalsimi bodmi to znamena len to ye auto sa hned chyti a zaberie a vystreli za volantom
2) Rychlosti v ktorych sa citim bezpecne na experimenty su okolo 60km/h, co je vela na 1-ku a malo na 2-ku, takze to ani na vode nezacne nejako hrabat (na snehu by sa to malo ukazat ako idealna rychlost)
3) Moje rozhodenie vahy je stale moc opatrne a malo razantne (zase zvyk z RWD), takze aj ked uz sa to zacne hrnut, je to skor len take jemne sunutie takze sa to hned aj chyti a zrovna
Tento vikend idem do Tatier tak verim, ze sa tam najde trochu snehu na vyblbnutie a oskusanie si ako sa to sprava za tou povestnou hranou
