Zdravím ve spolek.
Motivace:
Pohár mojí trpělivosti přetekl - dospěl jsem k názoru, že LPG nelze pohodlně provozovat v Rakousku - tudíž budu chtít vyměnit moje Galaxy 2.3 LPG za nějaký diesel. Galaxy sloužilo dlouho a celkem dobře, ale teď se moje pozornost obrátila na běžné kombíky. Rád bych znal Váš názor.
Auto bude jezdit 2x měsíčně dlouhou trasu Graz - Brno - Graz (dejme tomu 700km) + často výlety do hor a tak. Musí ale zvládnout i poížďky po městě. Vzhledem k tomu si myslím, že diesel by byla dobrá volba. Dál to auto musí být praktické - zvykl jsem si že v Galaxy vozím věci, spím, prostě praktické auto.
Co hledám:
* diesel s rozumnou spotřebou (třeba okolo 5 - 5,5 / 100)
* spolehlivost
* zadní sedačky sklopitelné do roviny s podlahou kufru (jo rád bych v tom občas přespal)
* pořizovací cena ideálně do 250k (jsem ochotnej si stáhnout auto i z Německa, či odjinud viz movil.de)
Výhodou:
* parkovací senzory
* tempomat
* výhřev čelního skla (zvykl jsem si z galaxy)
Kdyby tak Oktávce šly sklopit sedačky do roviny - to by by nebylo co řešit - jenomže nejdou (sedačky nejdou do roviny a navíc tam zbyde schod mezi sedačkou a dnem kufru). Proto jsem prozatím přemýšlel nad Superbem nebo Mondeo. Co myslíte?
moc díky
s pozdravem
Slávek
Praktický, spolehlivý diesel kombík
Praktický, spolehlivý diesel kombík
Já: Ford Galaxy mkII 2.3 107kw LPG/ben
Otec: Ford focus II r.v. 2006 combi 1.6
Otec: Ford focus II r.v. 2006 combi 1.6
Re: Praktický, spolehlivý diesel kombík
Vybíral bych hlavně podle spolehlivosti motoru, to je základ. Taky hodlám vyměnit kombíka za něco novějšího, měl jsem chuť na BMW3 2.0D, ale při stáří auta 8let jsou motory tragédie. Jezdím Volvem 50 2.0D. Za 7 let žádnej žádnej problém.
Výborný diesely má Renault. Kámoš má Grand Scenic, najeto skoro 350tis a bez problémů. Na spaní se tam i se svými 190cm vejde. Výborný je taky Volvo V70 s pětiválcem 2.0, nebo 2,4. Tam se dá nocovat jako v obytňáku. Pro mě má ale zbytečně velký kufr, tak půjdu do Volva V60. Ta V50 mě tak přesvědčila o kvalitě, že semě do horšího jít nechce.
Aleš
Výborný diesely má Renault. Kámoš má Grand Scenic, najeto skoro 350tis a bez problémů. Na spaní se tam i se svými 190cm vejde. Výborný je taky Volvo V70 s pětiválcem 2.0, nebo 2,4. Tam se dá nocovat jako v obytňáku. Pro mě má ale zbytečně velký kufr, tak půjdu do Volva V60. Ta V50 mě tak přesvědčila o kvalitě, že semě do horšího jít nechce.
Aleš
Re: Praktický, spolehlivý diesel kombík
Neříkej mu to, bude smutnej.
I když vzhledem k tomu, že je současné Volvo čínské, tak německá kastle s francouzským motorem je ve V50 vlastně výhra.
I když vzhledem k tomu, že je současné Volvo čínské, tak německá kastle s francouzským motorem je ve V50 vlastně výhra.
Re: Praktický, spolehlivý diesel kombík
Sedni do stejně starýho Focusu, co má alespoň tolik najeto, přijeď s ním a nechm tě s Volvem svézt. Jo před pár lety nám někdo na parkovišti odřel lem blatníku, že šla i barva dolu. Dodnes to nikdo nepřelakoval a po rzi ani památky. To Focus kvete i bez odření. A s takovou rýhou už by tam měl Ford rezatou díru.
Re: Praktický, spolehlivý diesel kombík
Slavek : Vidis...ja jsem ti radil V70..polozil jsi dotaz i zde a odpoved je v70
V70 II je jeste skutecne Volvo narozdil od v50. Je tam vsechno z Volva plus bestialni antikorozni ochrana o ktere si muzou nechat vsichni vyrobci do posledniho nechat zdat. V50 je proti tomu magnet na rez. Ano v70Ii byla sice narozdil od s80 vyrabena v Gentu v Belgii, ovsem jak rikam-poctive Volvo.
A ty petivalce se musi zazit, to nema cenu se o tom vyjadrovat pokud v tom clovek chvilku nejezdil.je to parada
Alesmoto: mam v50 2.4i
V70 II je jeste skutecne Volvo narozdil od v50. Je tam vsechno z Volva plus bestialni antikorozni ochrana o ktere si muzou nechat vsichni vyrobci do posledniho nechat zdat. V50 je proti tomu magnet na rez. Ano v70Ii byla sice narozdil od s80 vyrabena v Gentu v Belgii, ovsem jak rikam-poctive Volvo.
A ty petivalce se musi zazit, to nema cenu se o tom vyjadrovat pokud v tom clovek chvilku nejezdil.je to parada
Alesmoto: mam v50 2.4i