Rodinne SUV ~ 30k / benzin / AT
Re: Rodinne SUV ~ 30k / benzin / AT
Jo, to s tou sedackou je pravda, presne proto jsem na prvni dite koupil NX300h, ktery je papirove a kufrem sice totalni outsider ve tride, ale jinak ma podelne dost mista na spolujezdce i sedacku za nim a hlavne jsou zadni sedacky umisteny vysoko.
1.5 TSI podle me staci do mesta nebo naky normalni jezdeni ne uplne vytizenyho auta. Ale naloz 2 dospely + dite, naloz kramy nebo treba lyze, najed na dalnici a bude se to trapit a zrat.
1.5 TSI podle me staci do mesta nebo naky normalni jezdeni ne uplne vytizenyho auta. Ale naloz 2 dospely + dite, naloz kramy nebo treba lyze, najed na dalnici a bude se to trapit a zrat.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Rodinne SUV ~ 30k / benzin / AT
Měl jsem 1.5TSI v předváděcím Tiguanu, převážně mimoměsto, ve 2 lidech a bylo to celkem utrpení.honziss píše:1.5 TSI podle me staci do mesta nebo naky normalni jezdeni ne uplne vytizenyho auta. Ale naloz 2 dospely + dite, naloz kramy nebo treba lyze, najed na dalnici a bude se to trapit a zrat.
Ne, že by se auto zadýchalo na rovince, to určitě ne, ale dynamikou to bylo dost kloboučnické, přiměřeně rychlou poměrně plynulou jízdou (120 mimo obec) jsem byl k 11 litrům, pokud si dobře pamatuji. Ten motor je na to auto slabý.
170 na dálnici to jet umí, ale radši jsem nekoukal na palubák, co to žere, bo jsem se nechtěl leknout
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Rodinne SUV ~ 30k / benzin / AT
Dovolím si dva komenty:
Souhlas, 1.5TSI není IMHO pro SUV dostatečná motorizace - zopakuju, co sem tu už psal:
Souhlas, 1.5TSI není IMHO pro SUV dostatečná motorizace - zopakuju, co sem tu už psal:
A druhý koment: když to má být "rodinné" taxe to to musí (aspoň trochu) líbit (já vím, 100 soudruhů, 101 chutí), opravdu se i (IMHO velehnusná) RAV4 líbí?pavproch píše:zapomeň na 1.4, zopakuju co mi řekl "off record" prodejce, dyž sem objednával leguána (2.0TSI) : "jednačtyřku nebrat, je to příliš malý motůrek na takový kus auta.. "
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Rodinne SUV ~ 30k / benzin / AT
Tak ony se i ty off record komenty liší. Mě soudružka na Proseku v Proscheti říkala, že Tiguan s 110kW naftou pojede jak drak A nejel, překvapivěpavproch píše:zapomeň na 1.4, zopakuju co mi řekl "off record" prodejce, dyž sem objednával leguána (2.0TSI) : "jednačtyřku nebrat, je to příliš malý motůrek na takový kus auta.. "
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Rodinne SUV ~ 30k / benzin / AT
Vzhľadovo nemám problém so žiadnym s uvedených modelov (subjektívne CR-V vyzerá asi najlepšie z nich) , ale skôr než na vzhľad sa zameriavam na spoľahlivosť, bezpečnosť a praktickosť.pavproch píše:
A druhý koment: když to má být "rodinné" taxe to to musí (aspoň trochu) líbit (já vím, 100 soudruhů, 101 chutí), opravdu se i (IMHO velehnusná) RAV4 líbí?
Re: Rodinne SUV ~ 30k / benzin / AT
Vzhled je hodně subjektivní. I ty motory. Mě třeba Tiguan 110kW přišel slaboučký, v naftě i benzínu. Tobě by třeba dostačoval, třeba od auta a motoru čekáš něco jiného, než já.
Máš vybrané 3 modely včetně jejich motorizací, asi bych si je šel projet a rozhodl se pocitově na místě. Pak můžeš řešit i ty sourozence ala Tarraco, které bude levnější, ale "horší v interiéru".
Bezpečí bude u všech nových aut stejné kategorie stejné. Praktičnost u všech SUV asi podobná, nejsou to kombíky, celkově se mi líbí pojem "rodinné SUV" - tam asi budeš řešit výšku nákladové hrany, možná nějaký rozměr (ne objem) kufru kvůli kočárku (?). Atd.
Máš vybrané 3 modely včetně jejich motorizací, asi bych si je šel projet a rozhodl se pocitově na místě. Pak můžeš řešit i ty sourozence ala Tarraco, které bude levnější, ale "horší v interiéru".
Bezpečí bude u všech nových aut stejné kategorie stejné. Praktičnost u všech SUV asi podobná, nejsou to kombíky, celkově se mi líbí pojem "rodinné SUV" - tam asi budeš řešit výšku nákladové hrany, možná nějaký rozměr (ne objem) kufru kvůli kočárku (?). Atd.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Rodinne SUV ~ 30k / benzin / AT
pokud zaradis RAVku do uzsiho vyberu, bez ji projet... motoristicky je to line jako prase...walker40 píše:Samozrejme, vsetky auta ktore zvazujeme skusame aj osobne (ci nam vyhovuje priestor a pod.) Tu hladam skor radu tykajucu sa skusenosti s konkretnym motorom, pripadne kvalitou spracovania.
Vychadza mi to tak, ze ak by som sa chcel zamerat na dlhorocnu spolahlivost, tak ist cestou Rav4, ak by som sa zameral na bohatsiu vybavu a priestor , tak Kodiaq/Tarraco. Japonci vsak v okoli toho budgetu ponukaju uz aj pohon vsetkych kolies.
tak abys vedel, jestli ti to bude vubec vyhovovat
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Rodinne SUV ~ 30k / benzin / AT
Mimochodem, Tiguan ted bud mit novej model, nevim presne kdy, ale je to na spadnuti. Rozdily by mely bejt stejny jako u golfu, tj hlavne interier a motorizace.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Rodinne SUV ~ 30k / benzin / AT
ja nechci trollovat, ale neda mi to. neni nahodou pojem "rodinne SUV" zcela mimo misu? ani ty nejvetsi, Escalade apod pomijim, nedokazi nabidnout tolik mista, co treba superb. uz i octavie ma vice prostoru nez kodiaq.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Rodinne SUV ~ 30k / benzin / AT
walker40 píše:To volvo je sice pekne, ale v aktualnej generacii je dost mimo budget
Viete mi este poradit ako su na tom koncernove 1.5 TSI v kombinacii s DSG pri takychto tazsich autach? Bude tam dostatocna akceleracia pri predbiehani? Mal som testovaciu jazdu CR-V s 1.5 Turbo CVT (142kW) a zrychlovalo to velmi slabo.
Jen potvrzuji již napsané, měl jsem 1,5 tsi v kombinaci s 4x4 a DSG a to byla úplná tragédie - v Karoqu spotřeba okolo 8,5 - 9l a vůbec to nejede. Teď jezdím Kodiaq 4x4 DSG 2.0 tsi 140kw, jede to o poznání lépe, ale spotřeba taky neadekvátní (dle mého názoru) - okolo 10l, ale auto zatím nezajeté. Víc mi v těchto autech stále dávají smysl diesely.