Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
Zajda: Corsa GSI velká frajeřina
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Škoda Auto obecně
Díky, miloval jsem to auto. Brzo se snad vrátí na cesty Zlínského kraje, přenechal jsem ji známému, vlastně jí zachránil před šroťákem. Už má jednu na slalomy a tuhle plánuje jako silniční. Komplet ji odstrojil a postupně renovuje a shání originál díly. Jen ta Sparco kola zůstanou ftuningu
Já v tom otřesném pekáči zažil naráz tak ve 40 km/h zboku do předního rohu Transita. Transit promáčklý nárazník a zničená nádobka ostřikovačů, 120ka srolovaná jak harmonika až po čelní sklo. Nic se nám nestalo ale v těchto autech fakt mohl být každý ťukanec smrtelný.jerry píše:Já v mládí zažil 2 velké havarie ve Š 120. Poprvé ze svahu 3x přes budku, podruhé čelní srážka. Vždy plně obsazené auto a všichni bez úrazu vyjma pár modřin. Při těch kotrmelcích dokonce všech 5 osob bez připoutání. Dobrá reklama pro Š 120
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Škoda Auto obecně
Stará 120ka se rolovala snad při jakýkoliv rychlosti, ale je pravda, že já v ní všechny nehody taky přežil bez úhony na zdraví.
Re: Škoda Auto obecně
Možná právě proto. Z hlediska deformační zóny a pevnosti kabiny to bylo na svojí dobu dobré auto Ta čelní srážka byla se starou Octavií, já skoro stál, on jel 50. Následky: 120 totálně srolovaný předek, ale kabina i sloupky ok, pasažéři bez úrazu, Octavia skoro bez viditelného poškození, ale řidič zlomená žebra a pasažérka ruku. Přece jen rámová konstrukce není vždy výhodou, lepší je když je co muchlat
A víte jak jsme to tehdy za komančů opravili? Upálil se srolovaný předek, přivařil jiný z auta, co bylo na budku, a pak jsem s tím ještě najezdil přes 50 tis. km. A hned po otevření hranic projel opakovaně mnoho alpských průsmyků. Nj, nebyly tenkrát prašule
A víte jak jsme to tehdy za komančů opravili? Upálil se srolovaný předek, přivařil jiný z auta, co bylo na budku, a pak jsem s tím ještě najezdil přes 50 tis. km. A hned po otevření hranic projel opakovaně mnoho alpských průsmyků. Nj, nebyly tenkrát prašule
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
Superb 3 pofl, fleet auto, takže asi nafta, funkční výfuk na každé straně?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Škoda Auto obecně
zahnutej směrem dolů, pod nárazníkem. na nárazníku nic. kouřilo se z toho. Faktiš!
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Škoda Auto obecně
Nee, tahle verze neexistovala. Buď předokolka a slabší výkon (140 & 163kW) a nebo čtyřkolka a pouze 206kW.řidičBOB píše:2.0TSI 140kW 4x4
Dva funkční výfuky na obou stranách mám i já s motorem 1.4TSi (a fakt se z obou kouří) . Je to zajímavé. TDI dva výfuky nemá.