Kdo ma prednost?
Re: Kdo ma prednost?
Tohle už by měla být snad spoluvina, to snad není možné, aby se takový degen mohl pohybovat po silnici
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo ma prednost?
Bílé auto na kruháč najíždělo, tzn. že povinnost dát přednost v jízdě, byla na něm. Řidič Audi se ale zachoval jako pičus, protože té nehodě šel hodně naproti. Krom toho docela omezil i řidiče toho Sprintera.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kdo ma prednost?
nevím jak mají přednost definovanou v Polsku, každopádně u nás by to bylo všelijaké. Nejspíš by to dopadlo podle toho kdo má lepšího právníka. Není tam poznat jak je místně stanovená přednost při vjezdu do kruháku, u nás totiž je daná značkou a můžou se najít i kruháky kde platí přednost z prava. Taky se dá těžko poznat jestli to bílé auto už jelo po kruháku nebo teprv vjíždělo, tedy jestli mělo dát přednost nebo ji mělo dostat od vozidla které mění jízdní pruh. A ikdyby mělo dát přednost, neznamená to, jak si bohužel leckdo myslí, že když mám přednost, v okruhu sedmi kilometrů se nesmí pohnout ani myš. Přednost v jízdě znamená " počínat si tak aby účastník provozu který má přednost v jízdě, nemusel NÁHLE měnit směr nebo rychlost jízdy". Což v tomhle případě je úplně ukázkový. Stačilo aby řidič Audi lehce ubral, zpozdil se o pár centimetrů, v klidu a plynule by se minuli a jeli si po svým.
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2139
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Kdo ma prednost?
Je to tam poznat ve chvíli, kdy na kruhák vjíždí Audi, je tam přednost. Na videu je vidět i trojúhelník, který tam má bílé auto.PepaSFI píše:nevím jak mají přednost definovanou v Polsku, každopádně u nás by to bylo všelijaké. Nejspíš by to dopadlo podle toho kdo má lepšího právníka. Není tam poznat jak je místně stanovená přednost při vjezdu do kruháku,
Nemůžou a nenajdou. Všechny kruhové objezdy u nás jsou z obecně závazné vyhlášky označeny i značkou dej přednost. Pokud ne, je to protiprávní situace.PepaSFI píše:... u nás totiž je daná značkou a můžou se najít i kruháky kde platí přednost z prava.
Je tam vidět, že bílé vozidlo na kruhový objezd vjíždí, míjí značku Dej přednost v jízdě i Kruhový objezd.PepaSFI píše:Taky se dá těžko poznat jestli to bílé auto už jelo po kruháku nebo teprv vjíždělo, tedy jestli mělo dát přednost
Nevím, na jaké video ses díval. ale stříbrné vozidlo jízdní pruh nemění.PepaSFI píše: nebo ji mělo dostat od vozidla které mění jízdní pruh.
Asi jsi opravdu viděl jiné video, protože na tom, co jsem viděl já, řidič stříbrného Audi naprosto ukázkově náhle mění rychlost jízdy, tedy intenzivně brzdí kvůli bílému autu, které mu jasně nedalo přednost.PepaSFI píše:A ikdyby mělo dát přednost, neznamená to, jak si bohužel leckdo myslí, že když mám přednost, v okruhu sedmi kilometrů se nesmí pohnout ani myš. Přednost v jízdě znamená " počínat si tak aby účastník provozu který má přednost v jízdě, nemusel NÁHLE měnit směr nebo rychlost jízdy". Což v tomhle případě je úplně ukázkový. Stačilo aby řidič Audi lehce ubral, zpozdil se o pár centimetrů, v klidu a plynule by se minuli a jeli si po svým.
Pro jistotu sem dám opravdu znovu odkaz na to video, ke kterému se vyjadřuju já, protože si nemůžu nijak vysvětlit, jak bys toto video mohl komentovat takhle.
https://www.youtube.com/watch?v=f8LZpxf ... u.be&t=114
Re: Kdo ma prednost?
Já vidím akorát trotla v audině, co si v zájmu přednosti, nechá rozbít auto. Hezky vyrobená nehoda.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2139
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Kdo ma prednost?
Jo takhle, no jo, vlastně. Má přednost, tak kam se sere, co?
Re: Kdo ma prednost?
Jakože si nechám v rámci přednosti rozbít auto?! Denně bych ho musel mít x-krát nabořené, kdybych měl jen slepě šlapat na plyn.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Kdo ma prednost?
pardon, něco jsem přehlídl, teď když to vidím opakovaně a místo sledování pohybu vozidel sleduju pozadí vidím že jsem přehlídl značku.
Ovšem prováděcí předpis, že kruhák má vždy vyznačenou přednost už čtyři roky neplatí. Že to v praxi bude spíš řídká výjimka neznamená že to není možné. nedávno jsem někde viděl že na to upozorňovali. Ona je to taková zvláštní věc, kruhák vlastně nic neznamená, je to jen zvláštní tvar soustavy křižovatek a každá z nich má svou přednost. Jenže to by pak musel mít svou značku i každý výjezd a to jaksi nemívá.
To Audi sice muselo brzdit, ovšem až poté co prudce zrychlilo. Bílé auto se normálně plynule zařazovalo do proudu aut, tak jak to má být. Měl tam mezeru která v pohodě stačila. Audi do něj najelo zezadu, v situaci která vůbec nemusela nastat. Opakuju že přednost v jízdě neznamená že mi musí všichni z cesty a že se nic nesmí pohnout! A už vůbec neznamená že když mi někdo neuhne, že do něj nabořím! Kruhák má tu obrovskou výhodu, že může být velice plynulý a pohodlný, ovšem za předpokladu že ho tak lidi budou používat. Je to totéž jako zipování a dodržování vzdálenosti. Pokud mám problém s tím že mi všichni nejdou z cesty a neslevím ani centimetr, budu furt ve stresu, furt budu v konfliktu, furt něco špatně.
Takže ano, řidič Audi měl přednost. Jenže je mu to prd platný, teď tam stojí s nakřáplým světlem a nárazníkem, bude papírovat, chodit po pojišťovnách a servisech. A přitom stačilo trošku ubrat, zpozdit se o půl metru.
Ovšem prováděcí předpis, že kruhák má vždy vyznačenou přednost už čtyři roky neplatí. Že to v praxi bude spíš řídká výjimka neznamená že to není možné. nedávno jsem někde viděl že na to upozorňovali. Ona je to taková zvláštní věc, kruhák vlastně nic neznamená, je to jen zvláštní tvar soustavy křižovatek a každá z nich má svou přednost. Jenže to by pak musel mít svou značku i každý výjezd a to jaksi nemívá.
To Audi sice muselo brzdit, ovšem až poté co prudce zrychlilo. Bílé auto se normálně plynule zařazovalo do proudu aut, tak jak to má být. Měl tam mezeru která v pohodě stačila. Audi do něj najelo zezadu, v situaci která vůbec nemusela nastat. Opakuju že přednost v jízdě neznamená že mi musí všichni z cesty a že se nic nesmí pohnout! A už vůbec neznamená že když mi někdo neuhne, že do něj nabořím! Kruhák má tu obrovskou výhodu, že může být velice plynulý a pohodlný, ovšem za předpokladu že ho tak lidi budou používat. Je to totéž jako zipování a dodržování vzdálenosti. Pokud mám problém s tím že mi všichni nejdou z cesty a neslevím ani centimetr, budu furt ve stresu, furt budu v konfliktu, furt něco špatně.
Takže ano, řidič Audi měl přednost. Jenže je mu to prd platný, teď tam stojí s nakřáplým světlem a nárazníkem, bude papírovat, chodit po pojišťovnách a servisech. A přitom stačilo trošku ubrat, zpozdit se o půl metru.