O nijak zvlášť dlouhou převodovku se nejedná, motor prostě nemá krouťák a potřeboval by převody hlavně napráskané za sebou jak rallye auto aby se využívalo potenciálu 136 koní.
Stálý převod (který nemění otáčkové odskoky mezi kvalty) je sekundární problém.
Proto říkám že se s Fabií v normálním provozu bude jezdit líp
Extra převodovku s unikátními poměry k takhle levnému autu nikdo v sérii dávat nebude.
https://www.rsrs.jp/en/zc32s/powertrain ... _data.html
Jinak ke Swiftu existují kvanta aftermarketu takže stálý převod seženeš jaký chceš, byť nejsou levné.
Mě tam však nejvíc tahá oči odskok 1° a 2°, který je otravný jak u skoro každého sériového manuálu mimo ostré Hondy a Alfy.
Na ten limit však narazíš spíše v Alpách, kde by se u atmosférické malorážky hodilo něco jako delší jednička do vraceček a na ni navazující dvojka.
U Swiftu ZC32 je ale aspoň zachována nějaká ta každodenní použitelnost, protože ani 3500 RPM ve 130 km/h na dálnici rozhodně není málo. S EP3 točíš v tu chvíli 4000 a musíš buď zpomalit nebo naopak zrychlit a přehlušit motor větrem a koncentrací na jízdu
Malý svižný hatchback do 10 000€
Re: Malý svižný hatchback do 10 000€
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Malý svižný hatchback do 10 000€
Jasné, oproti dnešnému štandardu je vyslovene krátka, ale vzhľadom na výkon a charakteristiku motora mi stále príde dlhá. So stálym prevodom 4.3 to vyzerá lepšie, ideál by bol 4.5 kľudne s dlhšou 6kou.
A úprimne, neviem, či by som vedel využiť schopnosti podvozku SSS napríklad oproti Fabii. Momentálne rozmýšľam, že by som zobral vyššie spomínanú Fabiu na pár rokov (max teda 2 roky, kým nebudú povinné bezpečnostné prvky) a po nej by som možno skočil do nového SSS 1.4T. Aspoň by som si zvykol na turbomotor
Ty si už rozhodnutý pre nový Mégane?
A úprimne, neviem, či by som vedel využiť schopnosti podvozku SSS napríklad oproti Fabii. Momentálne rozmýšľam, že by som zobral vyššie spomínanú Fabiu na pár rokov (max teda 2 roky, kým nebudú povinné bezpečnostné prvky) a po nej by som možno skočil do nového SSS 1.4T. Aspoň by som si zvykol na turbomotor
Ty si už rozhodnutý pre nový Mégane?
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Malý svižný hatchback do 10 000€
Za mě Swift Sport není o využívání limitů, nevídanou kombinaci komfortu a jistoty podvozku ocením každý den v jakékoliv rychlosti. Mě hlavně padl do ruky na první dobrou, což se mi stává zřídka. Normálně si musím dlouho zvykat než se naladím na stejnou vlnu s podvozkem a ovládacími prvky.
Na Fabii v rámci třídy těžko hledat slabiny. Ale pořád jde o normální auto a nemá tu nástavbu vyladěného řidičského stroje co vydrží řádění aniž by trpěl.
Zatím nejsem rozhodlý pro nic, nejdřív musím opravit EP3 a jak si šlehnu další dávku VTECu, klidně se mi zas může zatmět před očima a všechno bude jinak
Ale teď se mi třeba líbí nové Clio. Motor 1,0 Tce s nepřímým vstřikováním by mohl být jednodušší k údržbě než podladěné 1,33 v Méganech a pořád jakžtakž jet. Snad reaguje trochu svižněji než stará 0,9.
Na Fabii v rámci třídy těžko hledat slabiny. Ale pořád jde o normální auto a nemá tu nástavbu vyladěného řidičského stroje co vydrží řádění aniž by trpěl.
Zatím nejsem rozhodlý pro nic, nejdřív musím opravit EP3 a jak si šlehnu další dávku VTECu, klidně se mi zas může zatmět před očima a všechno bude jinak
Ale teď se mi třeba líbí nové Clio. Motor 1,0 Tce s nepřímým vstřikováním by mohl být jednodušší k údržbě než podladěné 1,33 v Méganech a pořád jakžtakž jet. Snad reaguje trochu svižněji než stará 0,9.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe