Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tak ty letní, to bude pojišťovně plnit následně ze svého řidič nebo provozovatel? Hasičský speciál + další to nebude pod mega ale krutě přes...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
no tak dobry Vanocni darek do rozpoctu...
Nicmene nemel by ten trojuhelnik byt spise v tom pruhu kde stoji ty auta?
Nicmene nemel by ten trojuhelnik byt spise v tom pruhu kde stoji ty auta?
Citroen C4 GP
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
driver: jeli kolem...nejeli k zásahu. Byli tam první...jak asi mohli uzavřít pruh 2km předem.
Zamysli se, než to radit druhým Ale chápu - od klávesnice se to vymejšlí.
rhinos: asi měl...ale já bych tam tedy nešel!
Zamysli se, než to radit druhým Ale chápu - od klávesnice se to vymejšlí.
rhinos: asi měl...ale já bych tam tedy nešel!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Každopádně ten hasič, co se schoval do středového pásu měl celkem postřeh a štěstí.
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus, Superb, Kodiaq a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
ten v tom bílým autě asi mobiloval..
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
To mění situaci nikoliv princip. Jak? S ohledem na podmínky?řidičBOB píše:nejeli k zásahu....jak asi mohli uzavřít pruh 2km předem.
1) zastavit v odstavném, dejme tomu 100m před nehodou, aby ostatní měli čas řešit, když neubrzdí, se vyhnout.
2) Oba hasiči i ten pilot fiatu mohli signalizovat ostatním, vestami, baterkami, trojůhelníky, vlajkami, čímkoliv, že je tam problém.
3) Až by jeden umístil trojůhelník, měl třeba 500m před nehodou stát za svodidly u LEVÉHO pruhu, a signalizovat ostatním do pravého, zpomalit, jakýkoliv signál lepší než nic, okamžitě všichni brzdí.
4) Teprve teď je prostor na umístění techniky a zásah pokud tam jde o život ale tady nešlo. Pilot Fiatu Grande Punto byl celou dobu za svodidly a auto prázdné. Tady je tedy na místě aby oba hasiči dokonale zpomalovali provoz a směřovali ho do volného pruhu, a zasahovali až za pár minut. To tam je hned ta rampa se značkami a světly od správy dálnic, IZS ,cokoliv výraznějšího.
DÁT TAKHLE DEBILNĚ NA LEDU AUTO DO LEVÉHO JE KRAVINA, I DOPRAVÁCI UŽ POCHOPILI, PO ROZBITÍ STOVEK KUSŮ TECHNIKY, ŽE JE LEPŠÍ STÁT V ODSTAVNÉM.
A tu cisternu jak uvádíš co jim kryje záda při zásahu, tu se umisťuje takto jako bariéra OVŠEM AŽ PO řádném označení NEHODY PŘEDEM.
Němci to tak dělají i za sucha v létě a první projíždějící cisterna jim půjčí dva tři kužely a světelné aku majáky aby ten pruh dokonale označili a označili směr, kam se vyhýbat dřív, než nehodu uvidíš, kilometr předem to značí. Mají na tom loga adresu své firmy, pak jim to pošleš kurýrem na firmu, řidič cisterny si vyfotí tvůj OP a jede do háje, někdo k tomu má i formulář, převzal jsem a vrátím tohleto...
A pak další kilometr před to dají dopraváci STAU značku, nebo Unfall atp... Jedeš 250 a zastavíš bezpečně úplně plynule. TEPRVE PAK TO MŮŽEŠ ZAŠPÉROVAT.
Jako sorry, máme předpisy na zkoušky sirén každou druhou středu, na to, co je rum a co není máslo, ale ve 130kmh si kde jaký hasič dá do nepřehlédného úseku techniku na ledě na dálnici a tvrdíš mi že to je zcela OK?
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Mi teda z videa připadá, že tady nebyl čas na nějaké půjčování kuželů. Před nabourané "neviditelně šedé" auto postavili své červené s blikajícími majáky, čímž za mne vyznačili překážku. I z videa, které kvalitativně bych řekl zkresluje směrem k horšímu, jdou ti blikající hasiči vidět relativně z velké dálky. Jinak ale kromě hasičů je Audi a auto s kamerou prvními vozy, které k nehodě dojíždějí. Samozřejmě nevím, jak dlouho už tam Ti hasiči byli ale můžu z toho klidně usuzovat, že tam sami byli jen chvíli.
Ano hasič, který šel od položeného trojúhelníku směrem zpět k nehodě mohl mávat a zkoušet upozorňovat auta. To je tak ale vše, co se jim dá vytknout.
Daleko víc, to tam "zabilo" to Audi, které snížilo příležitosti k reakcím na minimum. Nicméně neřidič za volantem dodávky, tam přiletěl stylem, kdy byla jen otázka času, že něco trefí.
Trochu mi to připomíná toho, co při požáru té cisterny na D1 sešrotoval blikající policejní Octavii, viditelnou na minimálně několik set metrů - tam to bylo ještě ale o level výš.
Ano hasič, který šel od položeného trojúhelníku směrem zpět k nehodě mohl mávat a zkoušet upozorňovat auta. To je tak ale vše, co se jim dá vytknout.
Daleko víc, to tam "zabilo" to Audi, které snížilo příležitosti k reakcím na minimum. Nicméně neřidič za volantem dodávky, tam přiletěl stylem, kdy byla jen otázka času, že něco trefí.
Trochu mi to připomíná toho, co při požáru té cisterny na D1 sešrotoval blikající policejní Octavii, viditelnou na minimálně několik set metrů - tam to bylo ještě ale o level výš.
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
tommas: no jo, ale drive je místní génius! Ten ví, jak se to má dělat, tisíce aktivních zásahů, atd. A když už neví, s jakou genialitou by přišel, tak vytáhne, jak to dělají v Německu.
Ono realita u zásahu bývá vždy krapet jiná, než u klávesnice.
Btw: když nevidím blikající auto ve svém jízdním pruhu, tak mávající hasič u svodidel mi bude šumák na druhou
Ono realita u zásahu bývá vždy krapet jiná, než u klávesnice.
Btw: když nevidím blikající auto ve svém jízdním pruhu, tak mávající hasič u svodidel mi bude šumák na druhou
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
řidičBOB : To s tím hasičem bylo myšleno spíše obecně, že třeba na to auto s kamerou se klidně mávnout a naznačit aby brzdil dalo. Ale to je spíše opravdu jen hledání maličkostí.
Jak píšeš, tomu letci by nepomohlo vůbec nic. Možná, kdyby mu to poslali na mobil, který pravděpodobně držel v ruce, že je na cestě překážka, tak by reagoval.
Jak píšeš, tomu letci by nepomohlo vůbec nic. Možná, kdyby mu to poslali na mobil, který pravděpodobně držel v ruce, že je na cestě překážka, tak by reagoval.
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
To je pravda, může za to hasič, že to včas nezadal do Waze, že je nehoda na silnici