V úterý těsně za kolonou ještě jeden model - osobáky vlevo, kamiony vpravo a zcela volný prostřední. Taková avantgardní záchranná ulička. Cihla na klakson, druhá na plyn a projel jsem takhle asi kilometr zcela nerušeně. Na konci nějaký debil v levém, před kterým bylo asi třista metrů volného místa.řidičBOB píše:no, vyřeší...zrovna od těch Mirošovic do Phy jsem dneska jel a vše vlevo nebo uprostřed. Jediný osobák v pravém, jsem byl já
Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Podle mě se pleteš, jelikož tam je pasivní systém, který je nastaven a lze ho za určitých podmínek měnit, ale nemění se dynamicky v závislosti na hustotě dopravy, kdežto tady má být ta dynamická regulace v reálném čase. Málo vozidel, volno, mnoho, zákaz.GeneHawkins píše:S tvrzením, že to tam nesvítilo, bude mít asi stejný úspěch, jako řidiči v Blance s tvrzení, že svítilo 70 a ne 50...driver píše:Když ty značky na D1 nebudou mít kamerové záznamy a nebo nebudou dopraváci provádět monitoring přímo v provozu mnohem masivněji, tak pouhý on board, pokud nezachytí kamion projet pod značkou, ale až dál, tak není důkaz.
On bude tvrdit, že v době, kdy projížděl, to tam nesvítilo a ty civilní měřící auta ten častý dohled nestíhají a každý si dělá co chce.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Dneska je drtivá většina kamiónů Euro6 nové zánovní soupravy a i Euro5ky už měly běžně "uvedeno jinak" a Vmax byla vyšší než jen 80, takže ano, může jet víc než 80 a ano, může jet středním a nemusí do toho pomalého.GeneHawkins píše:Ona tam taky není fráze "stoupací pruh", ale "pruh pro pomalá vozidla" s poměrně jasnou povinností použít ho, nedosáhne li 80. Vzhledem k tomu, že nemůže jet víc, je to téměř povinnost použít ho.ctrl_j píše:Idealne kdyby se ta fraze „stoupaci pruh“ zcela vyskrtla z legislativy, dalo se tam normalni srafovani a byl tam proste tripruh dle zakona a se vsemi nasledky.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jsou i z kopce a taky je nepoužívají jak by měli nebo mohli.ctrl_j píše:terminus technicus stoupaciho pruhu predem rika ze to bude jen do kopce
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2148
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Leda tak na Slovensku.driver píše:... takže ano, může jet víc než 80...
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
HondaMan píše:50 tun na návěsu s nosností 24 - 25?driver píše:Takže se 40t jezdí ženské a chlapi s až dvojnásobkem váhy
Přetížené jezdí dodávky, rozvozová auta po regionech max o pár tun, pokud se motají kolem komína a přetížení brzy vyloží...
KAMION VÁŽIL PŘES 100 TUN
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
7 let stará zpráva o nadměru bez povolení...
I v článku je napsáno, že bez nákladu váží souprava více než 48 tun, takže se rozhodně nejednalo o návěs s nosností 24 - 25 tun.
Co tam máš dál?
I v článku je napsáno, že bez nákladu váží souprava více než 48 tun, takže se rozhodně nejednalo o návěs s nosností 24 - 25 tun.
Co tam máš dál?
2.9T RWD
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
6 z 10ti je přetížených. Povoleno je max 48tun Hlavně tam je zmiňováno, že teprve letos na jaře 2019 soud pravomocně rozhodl, že kraj pokutovat přetěžování silnic může způsobem automatickým, pomocí dynamických rychlovah, což je zabudované do vozovky, kamery,registr RZ a poštou majiteli jako při automatizovaném měření. Konečně. Snad 10let to shazovali, že to není průkazné.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
IMHO stejně validní informace jako že rychlost zabíjí.
Obvykle se udává, že více než 60% jízd není 100% vytížených či je zcela prázdných.
Těžký průmysl = těžké kamiony je na ústupu. Vede automotiv a tam i 100cbm návěs váží okolo 30 tun celkově. Velmi často váží palety/obaly více než samotný výrobek a na autě je naloženo 5 - 10 tun.
Letos mám v evidenci okolo 12 000 FTL přeprav s průměrnou hmotností 12,7 tuny. Přes 25 tun tam není jediná. Z těch 12 000 případů vím o 2, kdy nám zákazník chtěl/naložil více než byla kapacita auta.
Spousta firem v těžkém průmyslu instaluje váhy a přetížené auto nepustí ven...
Pokud zákazník nahlásí nižší hmotnost než ve skutečnosti je, tak zboží "navíc" nemá pojištěné...
Ukončil bych to tak, že opět meleš blbosti a dokládáš to ojedinělými střelci, kteří to zkusí. Oba Tvé "důkazy" byly nadměry se špatnými papíry/povoleními...
Omezování hmotnosti kamionů je nesmysl. Jen se zvýší počet kamionů = větší poptávka po řidičích = větší opice za volantem. Naopak fandím aplikaci giga linerů tj 25m dlouhých souprav, které mají ještě o 50% větší kapacitu.
Obvykle se udává, že více než 60% jízd není 100% vytížených či je zcela prázdných.
Těžký průmysl = těžké kamiony je na ústupu. Vede automotiv a tam i 100cbm návěs váží okolo 30 tun celkově. Velmi často váží palety/obaly více než samotný výrobek a na autě je naloženo 5 - 10 tun.
Letos mám v evidenci okolo 12 000 FTL přeprav s průměrnou hmotností 12,7 tuny. Přes 25 tun tam není jediná. Z těch 12 000 případů vím o 2, kdy nám zákazník chtěl/naložil více než byla kapacita auta.
Spousta firem v těžkém průmyslu instaluje váhy a přetížené auto nepustí ven...
Pokud zákazník nahlásí nižší hmotnost než ve skutečnosti je, tak zboží "navíc" nemá pojištěné...
Ukončil bych to tak, že opět meleš blbosti a dokládáš to ojedinělými střelci, kteří to zkusí. Oba Tvé "důkazy" byly nadměry se špatnými papíry/povoleními...
Omezování hmotnosti kamionů je nesmysl. Jen se zvýší počet kamionů = větší poptávka po řidičích = větší opice za volantem. Naopak fandím aplikaci giga linerů tj 25m dlouhých souprav, které mají ještě o 50% větší kapacitu.
2.9T RWD
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
-Problémy působí ta přetížená menšina. Hlavně lesníci, to jsou takoví borci, že to převrátí už v leseHondaMan píše: -Letos 12 000 FTL přeprav
-Omezování hmotnosti kamionů je nesmysl.
-fandím aplikaci giga linerů
-silnice tomu odpovídají, hlavně kvalita povrchu.
-S GIGA bych chtěl točit pauzy, není kam postavit klasiku, natož něco většího
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)