Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Teď bude ofiko prezenčka v Holansku ohledně Supa a Citygo IV verze. V té souvislosti mě napadá, že tam nejsou kombo zásuvky...
Cituji:
Když si koupíte elektroauto, které má jen 3,7 kW nabíječku, tak jediný způsob, jak nabít vůz rychle, bude použitím rychlonabíjecí stanice na stejnosměrný proud. Tím se však velmi sníží počet možnách nabíjecích míst. Takové stanice jsou velmi drahé a je jich velmi málo.
Je to 5 let starý článek, ale v principu akorát přibyly nabíjecí stanice, jinak ten drahý rychlejší způsob zůstává, čímž se ztrácí efektivita elektromobility a je to totální nesmysl podle mého názoru, taková to koncepce. Drahé technologie které se nevrátí, díky drahému provozu.
COMBO zásuvku pro "rychlocharger" má až platforma MEB, tedy elektromobily, né hybridy.
Třeba ID3 a novější modely...
Podle mě je celková nabídka kočkopes a nechceš ani jedno!
Jednoduše jen jako druhé auto do rodiny, aby to mělo čas půl dne se nabíjet, jedině takto, ale ne jako jediné auto, tam je díky tomu drahému nabíjení výrazně posunutá rentabilita kdy se ta investice vrátí.
Elektromobil nemá rezervní druhý zdroj energie na delší štreky a VW AG Hybridy zase mají pomalé nabíjení.
Asi chápu strategii výrobce kdy musí technologie umět nacenit na nějakou hladinu. Podle mě bych z toho auta vyhodil nějakou komfortní výbavu, ale ta kombo zásuvka je naprostý základ.
Připadá mi to jako kdysi doba dieselů bez turba. Úsporné byly ale výkon neměly.
Takhle mi ty produkty nedávají smysl. Vůbec!
ZDE odkaz na rozdíly v zásuvkách, přehledně vysvětleno.
Cituji:
Když si koupíte elektroauto, které má jen 3,7 kW nabíječku, tak jediný způsob, jak nabít vůz rychle, bude použitím rychlonabíjecí stanice na stejnosměrný proud. Tím se však velmi sníží počet možnách nabíjecích míst. Takové stanice jsou velmi drahé a je jich velmi málo.
Je to 5 let starý článek, ale v principu akorát přibyly nabíjecí stanice, jinak ten drahý rychlejší způsob zůstává, čímž se ztrácí efektivita elektromobility a je to totální nesmysl podle mého názoru, taková to koncepce. Drahé technologie které se nevrátí, díky drahému provozu.
COMBO zásuvku pro "rychlocharger" má až platforma MEB, tedy elektromobily, né hybridy.
Třeba ID3 a novější modely...
Podle mě je celková nabídka kočkopes a nechceš ani jedno!
Jednoduše jen jako druhé auto do rodiny, aby to mělo čas půl dne se nabíjet, jedině takto, ale ne jako jediné auto, tam je díky tomu drahému nabíjení výrazně posunutá rentabilita kdy se ta investice vrátí.
Elektromobil nemá rezervní druhý zdroj energie na delší štreky a VW AG Hybridy zase mají pomalé nabíjení.
Asi chápu strategii výrobce kdy musí technologie umět nacenit na nějakou hladinu. Podle mě bych z toho auta vyhodil nějakou komfortní výbavu, ale ta kombo zásuvka je naprostý základ.
Připadá mi to jako kdysi doba dieselů bez turba. Úsporné byly ale výkon neměly.
Takhle mi ty produkty nedávají smysl. Vůbec!
ZDE odkaz na rozdíly v zásuvkách, přehledně vysvětleno.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To ze se na neco nevycerpaji dotace o leccem svedci. - Ze by o to nebyl zajem ani s takovym uplatkem?
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
No není to skvělé, jak jsme jako společnost plni dobročinnosti a nezištné lásky k bližnímu, když některým jistě velmi chudým lidem přispívá většina pracujících lidí z daní na koupi nových étronů, i když sami si můžou dovolit tak maximálně ojetinu?
Aneb to se nám to podniká, když nám lidi dotujou.
Dotovaná produkce étronů je podobný "byznys" jako pole a louky znečištěné EV panely. Když to nejde dobrovolně, tak si prostě ten zisk uzákoníme.
Aneb to se nám to podniká, když nám lidi dotujou.
Dotovaná produkce étronů je podobný "byznys" jako pole a louky znečištěné EV panely. Když to nejde dobrovolně, tak si prostě ten zisk uzákoníme.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tak proběhl fejslift Renault ZOE a má Combo CCS zásuvku na 230 i 380V.
Hlavně už nemá tu politiku pronajímání aku ale jednoduše si ji koupíš i s autem a vlastníš ji bez dalších plateb nájmu. HURÁ.
Z elektromobilů Combo CCS má už snad jen BMW i3, Tesla3 EU, MB EQC a Etron příplatkově v tuto chvíli, nic víc, pokud jsem něco nevynechal. Ještě ji mají nebo budou mít Ford Elektromobily EU snad, ale zatím o nich moc nevím.
Takže v podstatě, kdo chce normální auto, tak od VW ID3 tu Combo CCS2 bude mít taky a to je asi i důvod, proč bude přelomový z mého pohledu.
Tady PADÁ TOTÁLNĚ klišé ekologických elektromobilů.
Jednoduše nikdo neměl dosud zájem, aby si lidi LEVNĚ EKOLOGICKY doma, ve firmách, nabíjeli z 380V elektromobily.
Vše se směřovalo k nabíječkám, zpoplatněným, nedostatkovým, nevýhodným, které mají někde i problémy s přenosovou soustavou a nebo budou mít.
Přitom ty 380V zásuvky má skoro každý barák!
Chápete to?! EKOLOGIE!
Takže teprve teď se začala reálně uplatňovat aliance vyše uvedených automobilek a začne to být trochu zajímavé, nebýt jich a jejich dohody, tak je to totálně o ničem.
zde už prodávají Wallbox Combo CCS 380V do garáže
Hlavně už nemá tu politiku pronajímání aku ale jednoduše si ji koupíš i s autem a vlastníš ji bez dalších plateb nájmu. HURÁ.
Z elektromobilů Combo CCS má už snad jen BMW i3, Tesla3 EU, MB EQC a Etron příplatkově v tuto chvíli, nic víc, pokud jsem něco nevynechal. Ještě ji mají nebo budou mít Ford Elektromobily EU snad, ale zatím o nich moc nevím.
Takže v podstatě, kdo chce normální auto, tak od VW ID3 tu Combo CCS2 bude mít taky a to je asi i důvod, proč bude přelomový z mého pohledu.
Tady PADÁ TOTÁLNĚ klišé ekologických elektromobilů.
Jednoduše nikdo neměl dosud zájem, aby si lidi LEVNĚ EKOLOGICKY doma, ve firmách, nabíjeli z 380V elektromobily.
Vše se směřovalo k nabíječkám, zpoplatněným, nedostatkovým, nevýhodným, které mají někde i problémy s přenosovou soustavou a nebo budou mít.
Přitom ty 380V zásuvky má skoro každý barák!
Chápete to?! EKOLOGIE!
Takže teprve teď se začala reálně uplatňovat aliance vyše uvedených automobilek a začne to být trochu zajímavé, nebýt jich a jejich dohody, tak je to totálně o ničem.
zde už prodávají Wallbox Combo CCS 380V do garáže
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Z domova / Praha:
Praha.eu píše:Mezi lety 2017 a 2018 stoupl počet elektromobilů v Praze z 1060 na 1591, v roce 2020 by se počet vozů měl zvýšit téměř trojnásobně. Aktuální potřeba města je 160 veřejných dobíjecích bodů, v roce 2020 jich bude potřeba ale již 443.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Kórejské črepy na baterky aneb elektropropaganda: elektomobilita je úplná blbost! (Závěr po týdenním testu)
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Elektromobily a vse kolem nich
První elektromobil Supersport kupé s Methanol palivovými články.
Dojezd 1000km při tempu 120kmh
Tankování 3minuty
0-100kmh 2.5sec
407.500 EUR netto zaváděcí cena pro předobjednávky
více zde
Dojezd 1000km při tempu 120kmh
Tankování 3minuty
0-100kmh 2.5sec
407.500 EUR netto zaváděcí cena pro předobjednávky
více zde
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Hans-Werner Sinn, německý ekonom a emeritní profesor Mnichovské univerzity píše: Neznalost, nebo podvod? Evropa lakuje elektromobily nazeleno (iHNed.cz)
S fyzikem Christophem Buchalem jsme letos zveřejnili výzkumnou studii, která dokládá, že v kontextu německého energetického mixu vypouští elektromobil o něco více oxidu uhličitého než moderní dieselový vůz. Přitom baterie elektromobilu jeho řidiči nabízí sotva polovinu dojezdu naftové nádrže. Krátce nato pak data zveřejněná společností Volkswagen potvrdila, že v rámci německého energetického mixu její vůz e-Golf uvolňuje lehce více CO2 než Golf Diesel.Rakouský think-tank Joanneum Research právě zveřejnil rozsáhlou studii, vypracovanou na zakázku rakouské automobilové asociace ÖAMTC a jejího německého protějšku ADAC, která zjištění také potvrzuje. Podle této studie středně velký osobní elektromobil musí v Německu ujet 219 tisíc kilometrů, aby začal mít s ohledem na emise CO2 lepší výsledky než odpovídající naftový vůz. Problém je samozřejmě v tom, že osobní vozy v Evropě odjezdí v průměru 180 tisíc kilometrů.Co se týče evropských zákonodárců, existují jen dvě vysvětlení toho, co se děje: buď nevěděli, co činí, anebo se záměrně pokusili Evropany oblafnout. Z obou scénářů plyne, že by EU měla změnit kurz své intervencionistické průmyslové politiky a raději se spolehnout na tržně založené nástroje
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/