Pár dní zpět byl na čt ředitel Besipu a uváděl tam na neustálé dotazy redaktora......zda nemají dopravíci špatnou strategii a neřeší ty nejhorší, nebezpečné manévry, bezohlednost a agresi, tak se mu dostalo odpovědi, že oni nemají kapacity to řešit, a dokládal to počty nehod, které musí denně řešit.......redaktor se ptal zda je tedy v "takové personální tísni" nutné měřit a není to plýtvání časem, když by se mohli zaměřit na zvýšení bezpečnosti na silnicích......víceméně ten rozhovor byl totálně o ničem, pořád dokola....
Hele, to video cos tu dal, na SK,DE AT všude by si to rozmyslel, zda zašpéruje sanitu s majáky v levém, sanita onboard po šichtě předá a řeší se to a když to náhodou neřeší polizei, tak to odvysílá RTL a už to jede...
V CZ na D1 zašpéruje klidně 10vozů IZS i se sypačema v levém na desítky hodin, bez mrknutí oka každou zimu, na Nově to je ob den snad, a česmad, besip dopraváci ani ministr dopravy nemají problém. Jediný Babiš, jak ho nemám rád, tady začal sbírat body a řekl, že to tak nejde a zadal jim, ať to řeší... Jediný, kdo tady v tomto směru něco zásadního udělal. Provedení kulhá, ale ledy se hnuly.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
řidičBOB píše:ta obsluha nemá určitě ŘP ani na tříkolku! Ať si to zkusí, jak je to složité!
Kdybys s nějakým kamioňákem jezdil aspoň týden, tak bys pochopil, že ten stojan prostě musel zbořit. Jinak to nešlo. Navíc díky tomu byl o minutu dřív u rodiny.
Protože to právě řešili blbci, kteří nemají o řízení kamionu páru a zbytečně mu dělají problémy! Kdyby si to zkusili, tak právě pochopí, že to jinak nešlo a nechají ho být! Však jen tak dál, jsem zvědavý, kdo vám bude všechno vozit, až se na to všichni kvůli těmto zbytečným buzeracím vyserou. Chcípnete hlady!