GTD + STI
Re: GTD + STI
Driver: ale Štěpán je má dříve sjeté jsem pochopil, ne jen vyrezlé.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: GTD + STI
doporučuju si najít někoho šikovnýho, kdo dělá na sebe. Jeho jedinou motivací je spokojenost zákazníka, dělá většinou i o víkendech, má opravdu zájem auto opravit, ne jen měnit díly a fakturovat. Navíc, když přijedeš něčím "lepším", má radost, že na takovým autě může dělat a dle toho se k tomu chová. Cenově je to tak, že si díly většinou sháníš sám a jemu pár stovek za hodinu práce připadá jako dar z nebes. Ve výsledku pak vše děláš cca za třetinu toho, co chce autorizák.Stepan píše:No nic, tak jsem se pokusil si vozidlo vyzvednout. Jiný autorizak nabídl razantně (desítky %) lepší cenu. Pán hlavní servisak mi ovšem vozidlo odmítl vydat, ze prej je na zvedáku a takhle to nejde. Tak jsem se ptal, proč mi jeho podřízený v 11 dopoledne tvrdil, že není možné mít auto v 6 večer na zvedáku, protože by zabiralo místo, ale teď ho tam ještě po 6 mají. Tak najednou už auto na zvedáku nebylo, ale stejně mi ho nedal, protože prej nemá "výstupní kontrolu ze servisu" a dát mi ho nemůže. Ale slíbil mi, že zmíněnou nabídku z jiného autorizaku dorovná/podstreli. Nicméně za tím, že jde o běžné opotřebení si stojí.
Tak uvidíme, co nabídne. Nicméně, pořád se cítím maličko ojeban.
V tomhle kontextu se musím zeptat -> nějakej tip na dealera / servis, kde se ke člověku nechovaji jako ke kokotovi, aniž by tam před tím musel nechat desítky milionů? Do 3 měsíců musím vyřešit nový auto a jsem z toho trošku nasranej. Chápu, že kdybychom točili fleet pro OZtka, měl bych lepší zacházení, ale u nás to holt takhle není...
S posledním autem jsem byl v autorizáku jednou, a jen na oleji, řekl jsem si, že to zase po čase zkusím. Potřeboval jsem nějakou blbost a že se při tom rovnou vymění olej. Výsledkem byl prosakující výpušťák, zajebaný kryt motoru od oleje, 2 dny auto v servisu a nalítáno 80 km
Re: GTD + STI
Jak píše janjan kolem servisu radši jezdit obloukem a když tak už jen s vetsima vecma. Ale zrovna desky a kotouce zvládne vyměnit podle youtubu skoro kazdej. Za těch zmíněných 12k koupíš kotouče, desky, hever, normální Gola sadu a i zatlačovaci sadu na pístky a ještě ti zbyde na pivo. Za 2h to máš vyměněny a dobrej pocit že jsi to neojebal a něco ses naučil.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: GTD + STI
MZ:jop.
Janjan a Jarka: ale tady nejde o to, že bych si to neuměl udělat sám. Naopak, servis brzdového spotrebaku provedu na čemkoliv, od VZV po 40t soupravu. A baví mě to, kdybych si za to mohl brát 2 litry na hodinu bez daně, nejdu na vysokou . Jsem nasranej, protože jsem si výměnou za splátky operaku (=tzn. zaplacení ztráty hodnoty vozidla v prvních letech vlastnictví) chtěl koupit "pojištění" proti mechanickým zavadam a být si jistý náklady, pro mě, jako pro studenta je to důležity, pro vlastní spotřebu operuju relativně malým budgetem, takže si nemůžu dovolit riskovat +- desítky tisíc, respektive bylo by to pro mě fakt nepříjemný. A pokud je situace taková, že za ně stejně nesu odpovědnost já, nedává mi nákup nového vozidla už smysl.
Příště (jako už ne student) rovnou můžu koupit nějakou zajímavější ojetinu, a po roce / dvou ji zase otočit. Musel bych mít jooo smůlu, aby (naprosto z prdele vytazenej příklad) servis+ztráta hodnoty M550d mezi 3 a 5 rokem stáří a 60-70kkm vyšel dráž než to samé při koupi nové 330d. Výhodu pořízení nového vozu jsem spatroval v pouze jakési "jistotě", a pokud ta neexistuje, nevidím důvod touhle cestou už příště jít.
Edit: ještě poznámka. Mně to nepřijde až tak drahý. Ten pozadovanej servis. Respektive, kdybych neměl pocit, že semnou vyjebavaji, konkurenční nabídky bych ani neshanel. Vadí mi, že provádět tenhle servisní úkon v tehle kilometrech je zjevnej nesmysl a oni se k tomu neumí postavit čelem.
Janjan a Jarka: ale tady nejde o to, že bych si to neuměl udělat sám. Naopak, servis brzdového spotrebaku provedu na čemkoliv, od VZV po 40t soupravu. A baví mě to, kdybych si za to mohl brát 2 litry na hodinu bez daně, nejdu na vysokou . Jsem nasranej, protože jsem si výměnou za splátky operaku (=tzn. zaplacení ztráty hodnoty vozidla v prvních letech vlastnictví) chtěl koupit "pojištění" proti mechanickým zavadam a být si jistý náklady, pro mě, jako pro studenta je to důležity, pro vlastní spotřebu operuju relativně malým budgetem, takže si nemůžu dovolit riskovat +- desítky tisíc, respektive bylo by to pro mě fakt nepříjemný. A pokud je situace taková, že za ně stejně nesu odpovědnost já, nedává mi nákup nového vozidla už smysl.
Příště (jako už ne student) rovnou můžu koupit nějakou zajímavější ojetinu, a po roce / dvou ji zase otočit. Musel bych mít jooo smůlu, aby (naprosto z prdele vytazenej příklad) servis+ztráta hodnoty M550d mezi 3 a 5 rokem stáří a 60-70kkm vyšel dráž než to samé při koupi nové 330d. Výhodu pořízení nového vozu jsem spatroval v pouze jakési "jistotě", a pokud ta neexistuje, nevidím důvod touhle cestou už příště jít.
Edit: ještě poznámka. Mně to nepřijde až tak drahý. Ten pozadovanej servis. Respektive, kdybych neměl pocit, že semnou vyjebavaji, konkurenční nabídky bych ani neshanel. Vadí mi, že provádět tenhle servisní úkon v tehle kilometrech je zjevnej nesmysl a oni se k tomu neumí postavit čelem.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Urcite nejezdi do Klokocky na P6: recepce fajn, kafe budiz, prodej supr, prijimaci technik prijemnej, ale kvalita prace bidna - konkretne: oprava auta prebirana na 3x (treba na zadni kolo, komplet zeleny od druhyho auta nikdo mesic nesahnul a chteli mi to s tim pred), prezouvani gum za 2200,- a jako bonus odreny rafky...prej “no to vite, tyhle velky kola se delaj blbe, to je lepsi mit 2 sady” ...gumy 255/60/18 (tj bocnice gumy snad 20 cm).Stepan píše:No nic, tak jsem se pokusil si vozidlo vyzvednout. Jiný autorizak nabídl razantně (desítky %) lepší cenu. Pán hlavní servisak mi ovšem vozidlo odmítl vydat, ze prej je na zvedáku a takhle to nejde. Tak jsem se ptal, proč mi jeho podřízený v 11 dopoledne tvrdil, že není možné mít auto v 6 večer na zvedáku, protože by zabiralo místo, ale teď ho tam ještě po 6 mají. Tak najednou už auto na zvedáku nebylo, ale stejně mi ho nedal, protože prej nemá "výstupní kontrolu ze servisu" a dát mi ho nemůže. Ale slíbil mi, že zmíněnou nabídku z jiného autorizaku dorovná/podstreli. Nicméně za tím, že jde o běžné opotřebení si stojí.
Tak uvidíme, co nabídne. Nicméně, pořád se cítím maličko ojeban.
V tomhle kontextu se musím zeptat -> nějakej tip na dealera / servis, kde se ke člověku nechovaji jako ke kokotovi, aniž by tam před tím musel nechat desítky milionů? Do 3 měsíců musím vyřešit nový auto a jsem z toho trošku nasranej. Chápu, že kdybychom točili fleet pro OZtka, měl bych lepší zacházení, ale u nás to holt takhle není...
Kdyz jsem tam byl prvni mesic po prevzeti novyho auta reklamovat rozcalounenou sedacku, tak me objednali na termin za mesic, s tim ze oprava jim bude trvat 1-2 tydny, kdyz jsem protestoval, tak mi rekli ze mam smolika, ze na to maj 30 dnu ze zakona a nazdar.
Dalsiho Touarega si radsi koupim draz nekde jinde
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: GTD + STI
...ps, muj kamos, co ma malej servis na vsi za prahou, mi za 15 let prezouvani 2 aut, 2x rocne, nikdy neudelal na rafku sebemensi stopu a to ma uplne obyc vybavu a prezouval mi i zverstva typu 225/35/19 RFT.
Cely je to o tom co kdo umi a jestli chce. Z autorizaku jsem za ty roky mel dobrej pocit jen v AMB Praha (protoze mi auto delal tata), Autocentrum Duba kam jsem jezdil s IS a Lexus Praha, ale ani tam nejsou 100%.
Cely je to o tom co kdo umi a jestli chce. Z autorizaku jsem za ty roky mel dobrej pocit jen v AMB Praha (protoze mi auto delal tata), Autocentrum Duba kam jsem jezdil s IS a Lexus Praha, ale ani tam nejsou 100%.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: GTD + STI
Když tam jsou takoví suvenýři, tak bych je ty ráfky nechal spravit.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: GTD + STI
Naposled jsem byl v autorizáku, když jsem byl domluvený na pátek ráno, že přijedu na výměnu oleje v převodovce. Dohoda byla taková, že auto přistavím v 7 ráno, olej v převodovce bude zahřátý a ve 4 odpoledne bude hotovo. K tomu jsem měl dostat náhradní auto a domluvená cena za práci a materiál byla 7500. V 7 ráno v servisu nikdo, asi ve čtvrt na osm se vynořil sotva plnoletej kluk - vedoucí servisu. Že jsem se asi špatně pochopili... Dobrý, předal jsem auto, ptám se na to náhradní. Jo ajo, vy jste chtěl náhradní. Jenže my tady nic nemáme. Ok, dobrý, přežiju jeden den s taxíkem. 15:30 - žádná sms, nikdo nevolá, volám já, jestli je teda hotovo. "No my jsme pak zjistili, že vlastně musíme výměnu oleje v převodovce dělat 2 dny, to nejde za jeden den." Na otázku proč následovala odpověď, že je to v nějakých pokynech. V pondělí opět celý den nic, volám zase v 15:30 a dozvím se, že tam už v 16:00 asi nikdo na servisu nebude, tak ať přijedu hned. Dobrý, v 15:50 jsem tam. Cena 9600. Ptám se za co, prý vše dle tabulek - standardní cena. Trvám na 7500, na to mi bylo řečeno, že to musím řešit s vedoucím, který je týden na dovolené. Díky, nikdy víc.
Teď to probíhá stylem - volám ve středu "hele zvládneme v sobotu ráno olej? Jo, nějak to udělám, přijeď v 8, všechno si ale dovez. V 8:30 odjíždím a za 500 mi děkuje 5 minut v kuse.
Teď to probíhá stylem - volám ve středu "hele zvládneme v sobotu ráno olej? Jo, nějak to udělám, přijeď v 8, všechno si ale dovez. V 8:30 odjíždím a za 500 mi děkuje 5 minut v kuse.
Re: GTD + STI
Nechal. Nechal jsem je predelat vsechno co se mi nelibilo a ceka me jeste jedna navsteva.M.Z. píše:Když tam jsou takoví suvenýři, tak bych je ty ráfky nechal spravit.
Ja chapu ze se nektery veci nemusej povest uplne dokonale, ale v tomhle pripade se jednalo o nekolik zcela evidentnich defektu, ktery se mi pokusili predat. V zasade to auto neumej ani umejt a ususit, tak aby ho vic neponicili a bylo to udelany poradne
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: GTD + STI
Možná, že stejně, jako se divíš tomu,jaké úkony jsou u nových, by ses divil, jaké jsou pak u starších.Stepan píše:pořízení nového vozu jsem spatroval v pouze jakési "jistotě", a pokud ta neexistuje, nevidím důvod touhle cestou už příště jít.
Mně to nepřijde až tak drahý. Vadí mi, že provádět tenhle servisní úkon v tehle kilometrech je zjevnej nesmysl a oni se k tomu neumí postavit čelem.
Servis spotřebáku platíš furt, je jedno, jak staré to je a u složitější techniky to je pak násobně dražší.
Cena nízká není, ale je tak nějak odpovídající.
Není to o tom, že se postaví čelem, oni už ví, že v těch případech importér neproplatí jim reklamaci, takže by to zůstalo na jejich mínusu. Kdyby se jednalo o svolávačku, kde se to proplácí bez schválení, tak Tě budou i vyzývat, aby Ti to mohli vyměnit gratis
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)