BMW Divize
Re: BMW Divize
lebo ich tam ospevovat ani nemozu, staci aby tam bol naznak ze auto je sportove/ide rychle atd. a hned by tu reklamu zakazali kvoli tomu ze navadza k rychlej a nebezpecnej jazde
Re: BMW Divize
PP:
Ad1) Tak to bych ty žárovky taky vyměnil obě
Ad2) Při tom bordelu na našich silnicích je to normální. Vždy poznám ten rozdíl, když se vrátím z Bavor
Ad3) Vzhledem k tomu, jak řídí většina řidičů, tak proč je tím dráždit. Zaklovají si do bezdotykovky a jsou šťastní, fabrika ví, kam cílit
Ad1) Tak to bych ty žárovky taky vyměnil obě
Ad2) Při tom bordelu na našich silnicích je to normální. Vždy poznám ten rozdíl, když se vrátím z Bavor
Ad3) Vzhledem k tomu, jak řídí většina řidičů, tak proč je tím dráždit. Zaklovají si do bezdotykovky a jsou šťastní, fabrika ví, kam cílit
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Dneska ve mně hrklo jak ve starých hodinách - sem byl cca 300 km od domova (kde sou druhé klíče od auta) a jaxem šel k bramborovi2, taxem z kapsy vytahoval šnuptýchl a přitom mi vypadl klíč od auta a padnul na betonovou podlahu. Sem ho sebral, přišel k autu a CA nic, odemknout klíčem auto taky nešlo - zřejmě jak ten klíč padnul na zem, taxe v něm hnula baterka a byl bez signálu. A já 300 km od baráku a druhého klíče. Taxem se snažil do toho klíče dostat dovnitř abych nějak zahýbal s tou baterkou .... a aniž bych stihnul ho otevřít najednou začal fungovat. Uffff. Ode dneška jezdím už vždy s oběma klíči.... (čti - starý panikář ve mně: co když to nebyla pohnutá baterka, ale nějaká jiná zrada v tom "prvním" klíči....)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Sakra nejaka sezona angel eyes zarovicek, taky mi chcipla mrcha, to zas bude operace ji vymenit ...
Re: BMW Divize
Pavproch: Netřeba vozit druhý klíč, akorát bys ho měl pak navíc taky stínit proti dálkovému zneužití v době kdy jsi mimo vozidlo.
Při poškození napájení máš náhradní planžetu v klíči na manuální otevření zámku dveří.
Start keyless má čtečku, obvykle tam, kde byla kdysi spínačka, kde klíč přiložíš pro načtení IMMO a startuješ
Při poškození napájení máš náhradní planžetu v klíči na manuální otevření zámku dveří.
Start keyless má čtečku, obvykle tam, kde byla kdysi spínačka, kde klíč přiložíš pro načtení IMMO a startuješ
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: BMW Divize
hadze ti to nejake chyby ? dal si vycitat diagnostiku ? Ak mas nejaku diag, co vie mazat chyby, tak skus pojazdit s odpojenou vahou vzduchu. Ci to bude robit.pavproch píše:Od dětiček z5 k bramborům - kopíruju z BMWklubu.cz:
pavproch píše:Chlopi, poraďte, prosím, pokud vás něco napadne. Kuju už předem.
Brambor2 (N52B30) od doby co je můj neměl (mnou) udělaný servis motoru (ten sem dělal až fčíl při 90tis km - velký, preventivní) a celou tu dobu (15tis km) "blbnul" (pod plným plynem cca ve 4.5tis otáček poměrně výrazné zhoupnutí v tahu - zabral výrazně víc). Okamžitě po servisu 90tis tohle zmizelo a už se neobjevuje, táhne nádherně lineárně od volnoběhu až po redline).
Ale asi 2tis km po tom servisu se objevila (a furt se drží) jiná zapeklitost: při velmi jemné práci s plynem (čti: jedu na absolutní plynulost/hladkost jízdy) jakoby "zůstává viset" pedál plynu - plynule přidám a sekundu se (skoro) nic neděje, potom teprv začnou růst otáčky, ale o to razantněji; uberu plyn a jakoby sekundu to ještě drželo otáčky (pod plynem), než začnou padat dolů (brzdit motorem) - prostě nereaguje to fčíl tak lineárně a přímočaře (jako by se ten motor rozmýšlel jestli to myslím vážně, ten signál plynovým pedálem) jak to reagovalo předtím a jak reaguje i N52B30 v m4Zlikovi....
Je to ale sotva znatelné, opravdu na hranici rozpoznatelnosti. O to víc mě to sere.
Navíc, dělá to (zřejmě) jen když je plus 8 až 15, když je chladněji, tak (zřejmě) ne.
Nenapadá někoho něco, po čem jít?
Žeby zůstávala "viset" palivová pumpa?
Žeby někde "fouklo" těsnění pod sáním?
Servis 90tis km byl: wolej (CFS), filtry, sfíčky, cívky, vstřiky atd.
Re: BMW Divize
Diag mám ve starém PC s XP, už asi 6 let (ve skříni) - sem ji pořídil na bmwklubu a při prvním zapnutí sem zjistil, že je to uživatelsky nevstřícné a absolutně nepřehledné, taxem to zase zavřel a od té doby už nikdy nespustil. A nehodlám na tom nic měnit.
Tožtak,no.
Tožtak,no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
PP: moc to chovani motoru resis. kazda jedna atmosfera ma v prubehu vykonove krivky propady a zbavit se jich nejde.
co se chovani plynu tyce, je to projev adaptace elektroniky. jedes ostre, reaguje ostre, jedes klobouka, zacne mit zpozdene reakce. resenim je nejezdit pomalu .
tohle je tvuj motor mereny za ne zrovna idealnich podminek a ty diry jsou tam pekne videt. podobne byly na grafu z M3.
co se chovani plynu tyce, je to projev adaptace elektroniky. jedes ostre, reaguje ostre, jedes klobouka, zacne mit zpozdene reakce. resenim je nejezdit pomalu .
tohle je tvuj motor mereny za ne zrovna idealnich podminek a ty diry jsou tam pekne videt. podobne byly na grafu z M3.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
pavproch : to ,co popisujes ,som mal aj ja ,ale na inom aute. A ak teraz pises,ze to citit a predtym nie, tak urcite to bude nejaky problem.
Ja som mal problem v sani a s MAF ,ked mi toto robilo. a potvrdzujem,ze je to divny pocit, ked pustis plyn a on este trosku ide a pod. Skus aj sa rozbiehat a pri preradeni sleduj otackomer, ci v neutrale ti motor sam trocha prida a dvihne otacky hore, akoby sam zrychloval este.
Skus urobit aj zakladne nastavenie plynoveho pedalu - na nete mas toho kopu, ako to urobit - napr. drzat plny plyn, dat do zapalovacej polohy, pockat 30 sekund a vypnut zapalovanie. CI nepomoze len adaptacia .
mmira: ten graf zial nehovori o tom prejave pri uberani plynu a pridavani. toto je graf kontinualneho vykonu a tie vykyvy ma kazdy motor, no pod plynom to necitis. Krivka v grafe nesuvisi s divnym chovanim motora.
Ja som mal problem v sani a s MAF ,ked mi toto robilo. a potvrdzujem,ze je to divny pocit, ked pustis plyn a on este trosku ide a pod. Skus aj sa rozbiehat a pri preradeni sleduj otackomer, ci v neutrale ti motor sam trocha prida a dvihne otacky hore, akoby sam zrychloval este.
Skus urobit aj zakladne nastavenie plynoveho pedalu - na nete mas toho kopu, ako to urobit - napr. drzat plny plyn, dat do zapalovacej polohy, pockat 30 sekund a vypnut zapalovanie. CI nepomoze len adaptacia .
mmira: ten graf zial nehovori o tom prejave pri uberani plynu a pridavani. toto je graf kontinualneho vykonu a tie vykyvy ma kazdy motor, no pod plynom to necitis. Krivka v grafe nesuvisi s divnym chovanim motora.