Octavia IV
Re: Octavia IV
Ok, ale tohle je pristup - ja to nepouzivam, tak mi to nevadi. A ten dalsi milion zakazniku?
Nevim, kdyz neco tvorim, tak bych to chtel udelat tak, aby se to dalo pouzivat.
Vypada to skvele, ale radit, radit se s tim neda.
Nevim, kdyz neco tvorim, tak bych to chtel udelat tak, aby se to dalo pouzivat.
Vypada to skvele, ale radit, radit se s tim neda.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Octavia IV
Me prijde naprosto nejergonomictejsi je oldschool system co jsem mel na NX a mam na GS = klasicka paka, bez pojistky, chodici v sisaty kulise. Jde tam super rychle prehazovat D-N-R, poslepu a soucasne bez seslapnuty brzdy, protoze se to pri parkovani hejbe jen na elektromotor. Tj za min jak vterinu jede auto na opacnou stranu, superplynule a da se s nim manevrovat s max citem na centimetry. Vzhled paky volice je sice zastaralej, ale funguje to bezkonkurencne, vsechny ostatni automaty co jsem mel:
8ZF joystick v BMW - nebyla jistota jestli je zarazeno nebo ne, navic auto furt hazelo P kdyz byly otevreny nebo nedovreny dvere.
DSG na 2.0TSI - paka celkem ok, ale obcas clovek nedomacnul pojistku uplne a neslo s ni hnout, tragickej cas razeni D-N-R, blby reakce v nejnizsich rychlostech diky spojce.
Touareg - stejny jak u DSG, akorat je tam joystick s lepsim tvarem, ale desne dloha doba nez to zaradi R a auto se pri pridani pohne, tam nebejt hillhold, tak se s tim v kopci zaparkovat ani neda.
6 aisin na ISku - celkem v pohode, taky paka v kulise, ale oproti hybridum vyzadovala vetsi silu
Nejhorsi zkusenost: kolecko na pujcenym fordu edge.
8ZF joystick v BMW - nebyla jistota jestli je zarazeno nebo ne, navic auto furt hazelo P kdyz byly otevreny nebo nedovreny dvere.
DSG na 2.0TSI - paka celkem ok, ale obcas clovek nedomacnul pojistku uplne a neslo s ni hnout, tragickej cas razeni D-N-R, blby reakce v nejnizsich rychlostech diky spojce.
Touareg - stejny jak u DSG, akorat je tam joystick s lepsim tvarem, ale desne dloha doba nez to zaradi R a auto se pri pridani pohne, tam nebejt hillhold, tak se s tim v kopci zaparkovat ani neda.
6 aisin na ISku - celkem v pohode, taky paka v kulise, ale oproti hybridum vyzadovala vetsi silu
Nejhorsi zkusenost: kolecko na pujcenym fordu edge.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia IV
U VW se vrací do D samo, tedy není to z S módu, ale z M módu. Nebo dřív, než přednastavený časový interval, to lze přidržením pádla +
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia IV
Divných je nás víc, také se mezi ně hlásímSnowman000 píše: Ja som divny a dopredu priznavam, ze nie som buduci zakaznik na novy Octu a uz vobec ne s DSG
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia IV
Když se už teď srovná Octavia Style Plus 2.0TDI/110kW a Superb Ambition Plus 2.0TDI/110kW (oba s manuálem), tak je rozdíl 46 000Kč. Výbava je téměř totožná - Octavia má navíc 17ti palcová kola, textilní koberce, AFS u LED světel a potah v kombinaci kůže/textil. Superb adaptivní tempomat a senzory na zadních klikách. U 2.0TSI/140kW DSG je rozdíl dokonce jenom 32 tis. Kč, u 1.5TSI pak 61 tis. Kč resp. 76 tis. s DSG. Combi vždy o 5 tis. Kč nižší rozdílřidičBOB píše:Ano. To je oficiální zdůvodnění.
U O4 se uvádí až +70 kolíků
A to je k výbavě Style u Superbu oproti uvedenému Ambition Plus jen 25 tis., za které se doplňují 17ti palcová kola, koberce, el. sedadlo řidiče, zadní kamera a akustická skla.
Takže zásadnímu zdražení nevěřím. Spíš bych si tipnul, že se zmenší cenové rozdíly u výbavových stupňů a jednotlivých motorizací - obdobně jako je to u Scaly.
Re: Octavia IV
Myslíš tím, že ty levnější a méně vybavené víc podraží?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia IV
Pokud bych měl zdražit a prezentovat nový ceník jako výbornou nabídku ... tak bych snížil příplatek zdražením základního produktu Ale kdo ví. Poslední dobou se při faceliftu navyšovaly výbavy. No a u Superbu se naopak škrtalo a částečně zlevňovalo. Něco přidají, něco zase vyndají, aby to vyšlo.
Re: Octavia IV
Tam je úplně stejná situace, jako u Scaly.řidičBOB píše:Zázrak z jakého pohledu? Technologicky je rozhodně jinde, než O3 a dokonce i jinde, než aktuální Superb po FL.
Aby to auto bylo byla šupa, tak je cena příliš vysoko.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Octavia IV
za mě je 8ZF v BMW uživatelsky přívětivější - rychlejší než velká páka s dlouhým chodem jako ve phaetonu nebo DSG v passatu. V bmw je úplně dopředu R, úplně dozadu D, vlevo S - jednoduché a rychlé. P se háže samo případně extra tlačítkem - s dveřma problém nemámhonziss píše:Me prijde naprosto nejergonomictejsi je oldschool system co jsem mel na NX a mam na GS = klasicka paka, bez pojistky, chodici v sisaty kulise. Jde tam super rychle prehazovat D-N-R, poslepu a soucasne bez seslapnuty brzdy, protoze se to pri parkovani hejbe jen na elektromotor. Tj za min jak vterinu jede auto na opacnou stranu, superplynule a da se s nim manevrovat s max citem na centimetry. Vzhled paky volice je sice zastaralej, ale funguje to bezkonkurencne, vsechny ostatni automaty co jsem mel:
8ZF joystick v BMW - nebyla jistota jestli je zarazeno nebo ne, navic auto furt hazelo P kdyz byly otevreny nebo nedovreny dvere.
DSG na 2.0TSI - paka celkem ok, ale obcas clovek nedomacnul pojistku uplne a neslo s ni hnout, tragickej cas razeni D-N-R, blby reakce v nejnizsich rychlostech diky spojce.
Touareg - stejny jak u DSG, akorat je tam joystick s lepsim tvarem, ale desne dloha doba nez to zaradi R a auto se pri pridani pohne, tam nebejt hillhold, tak se s tim v kopci zaparkovat ani neda.
6 aisin na ISku - celkem v pohode, taky paka v kulise, ale oproti hybridum vyzadovala vetsi silu
Nejhorsi zkusenost: kolecko na pujcenym fordu edge.
Pravda vyděsí
Re: Octavia IV
Ty lanovody jsou zastaralá koncepce. Měly ale jistitu funkce i po dlouhé době, méně elektroniky, více mechaniky.
U moderních řešení elektronicky servomotory bude rychlejší a přesnější řazení, ale otázka životnosti po dlouhé době tu bude vždy....
Hlavní důvod, proč měly DSG lanovodem ovládanou DSG převodovku nebyla životnost, byl to parkovací režim, kdy jste manuálně při volbě P zasunuli do setrvačníku kolík, který blokoval přes kompresi motoru pohyb. Taky se manuálně zadávaly ostatní rychlosti, jako u manuální převodovky, polohou lanovodu a to vše zmizelo. Taky dva lanovody a mechanická kulisa řazení jsou výrobně levnější ale vznikají tam vůle které se sčítají....
Vyřešilo to nevýhodu, kdy jste při parkování ve svahu měli někdy, v závislosti na tom, kolik energie držel autohold a kolik setrvačník, problém vyřadit P. Když setrvačník držel více síly, tak tlačil příliš na ten kolík, ten se vzpříčil a šlo těžce vyřadit z P při rozjezdu.
To teď bude vše řešit elektronická kulisa a servomotory. Hlavně je rok 2020 a toto řešení už se používá dlouho, už bylo na čase.
Pádlo + mění režimy S a D tam i zpět, staří podržet.
S tou rychlostí řazení u DSG to není tak divoké. I jezdci na Nordschleife používají automatiku a dosáhnou lepší čas. Řadit pádly u DSG je praktické v jiných situacích, né tam, kde chceš být nejrychlejší.
U moderních řešení elektronicky servomotory bude rychlejší a přesnější řazení, ale otázka životnosti po dlouhé době tu bude vždy....
Hlavní důvod, proč měly DSG lanovodem ovládanou DSG převodovku nebyla životnost, byl to parkovací režim, kdy jste manuálně při volbě P zasunuli do setrvačníku kolík, který blokoval přes kompresi motoru pohyb. Taky se manuálně zadávaly ostatní rychlosti, jako u manuální převodovky, polohou lanovodu a to vše zmizelo. Taky dva lanovody a mechanická kulisa řazení jsou výrobně levnější ale vznikají tam vůle které se sčítají....
Vyřešilo to nevýhodu, kdy jste při parkování ve svahu měli někdy, v závislosti na tom, kolik energie držel autohold a kolik setrvačník, problém vyřadit P. Když setrvačník držel více síly, tak tlačil příliš na ten kolík, ten se vzpříčil a šlo těžce vyřadit z P při rozjezdu.
To teď bude vše řešit elektronická kulisa a servomotory. Hlavně je rok 2020 a toto řešení už se používá dlouho, už bylo na čase.
Pádlo + mění režimy S a D tam i zpět, staří podržet.
S tou rychlostí řazení u DSG to není tak divoké. I jezdci na Nordschleife používají automatiku a dosáhnou lepší čas. Řadit pádly u DSG je praktické v jiných situacích, né tam, kde chceš být nejrychlejší.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)