Octavia IV
Re: Octavia IV
nesouhlasím. Jako jak často člověk šahá na volič? Na začátku a na konci jízdy. 99% času je tam ta obrovská páka na hovno. Na na ten zbytek do toho stačí štouchnout a je tam S což hned vidíš i na budících.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia IV
Ja som divny a dopredu priznavam, ze nie som buduci zakaznik na novy Octu a uz vobec ne s DSG, ale ja na nu saham teda dost, kedze nedokazem strpiet jak to DSG radi samo (takze to mam furt v manualonom rezime) a zaroven mi vadia tie pidi padielka obzvlast v meste...Předseda píše:nesouhlasím. Jako jak často člověk šahá na volič? Na začátku a na konci jízdy. 99% času je tam ta obrovská páka na hovno. Na na ten zbytek do toho stačí štouchnout a je tam S což hned vidíš i na budících.
Bohuzial ja to budem musiet trpiet kazdu jednu jazdu erarnym sluzobakom...
Naposledy upravil(a) Snowman000 dne čtv 21 lis 11:42, celkem upraveno 1 x.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia IV
Já tedy osobně raději klasický volič AT, než jakákoliv forma joysticku...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia IV
i kdyz clovek nechava libovolny automat radit sam, pri jen trochu aktivnejsi jizde se nevyhne onomu zminenemu prepinani mezi S a D. v tomto ohledu byl uz hodne na renault valcovy volic Jaguaru, natoz tenhle "moderni" klitoris.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Octavia IV
To mi připomíná, jak jsem ženě vysvětloval, že logika DSG voliče v Kokodáku je na Renault, protože při brždění musíš řadit dozadu.
Asi pochopila jak to myslím, ale pohledem mi jasně naznačila, že normální řidič tohle neřeší.
Asi pochopila jak to myslím, ale pohledem mi jasně naznačila, že normální řidič tohle neřeší.
2.9T RWD
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia IV
Brnkneš o pádlo na volantu a je tam S mod hned,aspoň já to tak mám.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Octavia IV
I kdyz prijmu tvoji premisu, ze se na to saha malo, pak je tu stale otazka k cemu je mi libivy minimalisticky joystick, ktery je ergonomicky neprivetivy? - A rovnou predesilam, kdyby tady nekdo vytahl to ze to dobre vypada a pouzil snad slovicko design, tak design ve sve ryzi podstate znamena ucelne propojeni vzhledu a funkcnosti.Předseda píše:nesouhlasím. Jako jak často člověk šahá na volič? Na začátku a na konci jízdy. 99% času je tam ta obrovská páka na hovno. Na na ten zbytek do toho stačí štouchnout a je tam S což hned vidíš i na budících.
U automatu prece nemusi byt dlouha paka, jde to udelat minimalisticky, ale stale funkcne. Bohuzel ale doba je takova, ze se na ukor funkcnosti i bezpecnosti prevadi tlacitka na dotyky na obrazovce a vse se podrizuje jen tomu, ze to a) dobre vypada, b) ma to konkurence tak to musime delat taky.
Na D to vratis kterym padlem? Rozumim, ale pointa byla trochu jinde.970ka píše:Brnkneš o pádlo na volantu a je tam S mod hned,aspoň já to tak mám.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia IV
Na D se mi to vrátí samo,páč páka není překlopená.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Octavia IV
D a S tak casto nemenim. Nicmene pri vyparkovavani D-R musi kolikrat clovek zmenit hodne rychle, coz s pakou jde dobre. S joystickem zkusenost nemam, nedokazu zhodnotit.
Re: Octavia IV
Ani u DSG v S7 nebo AT u C63s jsem nějak neměl potřebu šahat na volič.. Stačila prostě pádla. U GLA je ovládání automatu pod volantem a taky jsem s tím v pohodě.