Octavia IV
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia IV
Manual v Scoutovi necakaj...kombinacia 4x4 a manual uz len doziva...
A pidi hybrid je len pri 1.0 TSi DSG a 1.5TSI DSG.
A pidi hybrid je len pri 1.0 TSi DSG a 1.5TSI DSG.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Octavia IV
No jo, jenze voni vari z vody na predpokladu, ze ten Scout bude i FWD only. Pak by to hierarchicky bylo mozne. U FWD uz manual vypadl v obyc. verzi, cili se neda cekat ani ve Scoutu.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Octavia IV
Ad1) To, že je to uzavřené neznamená, že je to dobředriver píše:1) Tehdy na kliky přešli téměř všichni u slabších motorů to je téma dávno uzavřené a 4gen by měla kopírovat systém trojky, nad 111kW, pokud se nepletu.jerry píše:Já měl na mysli, v čem budou lepší jízdní vlastnosti? Jak se to bude chovat v zatáčkách, co si to nechá líbit? Jaký bude běh motoru, reakce plynu? Jak to bude brzdit? Jaké bude řazení? To víš, jsem ze staré školy, tak mě takové věci jako infotainment nebo hybrid mě moc neberou. Já vím, je jiná doba. Ale dříve každého při uvedení nového modelu zajímalo, to co píšu výše.
EDIT: zda v něčem výše uvedeném bude O4 lepší než O3 RS.
2)Jízdní vlastnosti O3RS "velryby" bych moc nevyzdvihoval. Leon, Golf i A3 jezdí ve sport verzích lépe.
3) Je to pořád MQB, rozvor totožný, co se týká brzd, Cupra měla lepší, GTI taky a RS3 měla nejlepší... ale DCC s plynulou regulací poslední generace bude fajn.
4) Například Aerodynamika je bravurní a infoteimenty budou mít 4 verze, má být max 10" ale pro čínu 12.
5) dá se čekat ospalejší reakce na plyn, viz emise a těžké převody.. Pravděpodobně do 340Nm nová převodovka MQ281 a vše silnější už DQ381. Možná že konečně dostane RS i servo se změnou počtu otáček na volantu dle rychlosti vozu, co má třeba Kodiaq RS.
6) Čekám časem velké diskuse na téma plachtění bez motoru u mildhybridu
Ad2) Píšu o porovnání O3 versus O4, ne o jiných značkách koncernu. Btw O3 RS stačí tužší stabíky od Abta a je to jiné auto.
Ad3) Takže žádný velký rozdíl oproti O3.
Ad4) Ty infotaimenty jsou mi šumafuk, kvůli tomu auto měnit nebudu.
Ad5) No právě, nebude kvůli emisím horší? Mám obavu, že ano.
Ad6) Diskuze budu číst, ale mildhybrid si rozhodně nekoupím
Každopádně O4 až na nevyváženou příď nevypadá špatně. Jsem zvědav, jak přesvědčí v reálu. Ale že bych padal na záda jako novináři, to ne. Také nejsem za to placen Bude hodně záležet i na ceně. Protože vše má svou cenu a tom to je.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia IV
Cena bude vyssi u vseho neelektrickeho co VAG produkuje. Protoze jak jiz drive avizovali, tu elektromobilitu hodlaji proste dotovat.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia IV
Ano. To je oficiální zdůvodnění.
U O4 se uvádí až +70 kolíků
U O4 se uvádí až +70 kolíků
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia IV
Dneska jsem ji viděl reálně Combi zvenku, už jezdí bez maskování na F číslech.
Žádný zázrak ale lepší než stávající O3.
Žádný zázrak ale lepší než stávající O3.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia IV
Zázrak z jakého pohledu? Technologicky je rozhodně jinde, než O3 a dokonce i jinde, než aktuální Superb po FL.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia IV
Za mě palec nahoru, že konečně i do plebs třídy typu octavia je konečně možnost ventilovaných seslí, nastavení resp. prodloužení podsedáku. Matrix světla (y) A co se mi líbí fest je volič automatu. Ten je dokonalý a ten středový tunel je krásně designově čisty.
Re: Octavia IV
Volic automatu je mozna pohledove libivy, ale funkce mizerny. Na klasickou paku clovek nemusel klopit zrak aby ji nasel, tady to tintitko aby clovek kontroloval ocima a rukou sahal kamsi dolu az si v buchlovakach bude chtit zmenit D na S.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/