Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
MZ: No VW-AG má dlouhodobou strategii pro MQB nižší střední, tedy Octa,Golf do roku 2030-2035 stále spalovací motory akorát se má měnit podíl hybridů a elektromobilů. Po roce 35, co bude nikdo neví, příprava je že spalovací motory končí v této třídě. U luxusnějších budou déle-za raketu. Za mě je pozitivum, že i Octa4 má TDI147kW, klobouk dolů, že to nevzdali po Dieselgate, to čumím! Hlavně Daimler čeká brutální pokuta za emise, v tomhle prostředí, to je zázrak...
Ctrlj: Yes, ale nutno podotknout, že zrovna nyní se mild Hybrid začíná vyrábět v Golfu8, Octavii4. Říkám tomu KERS fejk. Hlavně jsem si všimnul, jak pro tu technoligii uměle začali snad všichni výrobci připravovat půdu. I silné motory mají nástup výkonu při rozjezdu uškrcený a plného výkonu dosáhneš jen Launch Control. Vždycky to tak bylo, ale teď je to citelnější, máš auto co má 300koní a bez LC to akceleruje jak kdyby to mělo koní 200 nebo co...
Ctrlj: Yes, ale nutno podotknout, že zrovna nyní se mild Hybrid začíná vyrábět v Golfu8, Octavii4. Říkám tomu KERS fejk. Hlavně jsem si všimnul, jak pro tu technoligii uměle začali snad všichni výrobci připravovat půdu. I silné motory mají nástup výkonu při rozjezdu uškrcený a plného výkonu dosáhneš jen Launch Control. Vždycky to tak bylo, ale teď je to citelnější, máš auto co má 300koní a bez LC to akceleruje jak kdyby to mělo koní 200 nebo co...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tomu se říká normalizace. Postupuje to plíživě salámovou metodou. Co se zdálo ještě včera nesmyslné, je dnes pro většinu pomalu akceptovatelné. Propaganda a vymývání mozků funguje pomalu, ale spolehlivěM.Z. píše:Hezky si nás ta elektromobilita omotává kolem prstu, smyčka se stahuje a bojím se, že ani generace čtyřicátníků nedojezdí svobodně.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jop, vždycky když jedu Rakousko, tak jsem tak vyplesklej z těch jejich pokut a pocitu auta "bez ochrany", tak se plácám podle limitu a div neusínám. Za to tuhle jsem jel od nás k Ostravě brzo nad ránem a ani jsem nestíhal popíjet kafe, jakej to byl hukot. A ospalej jsem si fakt nepřišelhonziss píše: Nicmene nizsi rychlost bude svadet k horsi pozornosti a pro lidi co jezdi radi, treba i rychlejc to bude stres navic.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ja ted 2 dny hopsal po bukuresti...takovej totalni dopravni chaos, kterej ale ma svuj rad, kazdopadne jentak z nudy se tu clovek do telefonu nepodiva
Za 2 tydny jedu zas lotyssko/estonsko, to zas budou litry kafe abych neusnul...
Za 2 tydny jedu zas lotyssko/estonsko, to zas budou litry kafe abych neusnul...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
HM: A co teprve na Budějky. Už je to vůbec ofiko dálnice?
Akorát tam mě nemile překvapila absence benzínek. Jsem o tom nějak nepřemýšlel, vyjel od zákazníka a kolem říkal si "naberu až na dálnici". No když jsem se pak ploužil 80km/h bez klimy na sjezd, tak sem tak hustej už zase nebyl
Akorát tam mě nemile překvapila absence benzínek. Jsem o tom nějak nepřemýšlel, vyjel od zákazníka a kolem říkal si "naberu až na dálnici". No když jsem se pak ploužil 80km/h bez klimy na sjezd, tak sem tak hustej už zase nebyl
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Why the electric-car revolution may take a lot longer than expected [MIT research]
- Current lithium-ion battery packs are estimated to cost from around $175 to $300 per kilowatt-hour
Researchers have projected that the costs of such batteries will reach $100/kWh by 2025 or before, which many proclaim is the “magic number” where EVs and gas-fueled vehicles reach retail price parity without subsidies. And they would continue to fall from there - But reaching the $100 threshold by 2030 would require material costs to remain flat for the next decade…
- …It projects that costs will likely fall only to $124 per kilowatt-hour by then
- But the sticker price of an EV with 200 miles of range would still run thousands of dollars more than a comparable gas-fueled vehicle
- It will be hard for the industry to consistently break through the $100/kWh floor with current technology
- Currently, US carbon emissions per mile for a battery electric vehicle are on average only about 45% less than those from a gas-fueled
- => Don’t expect electric cars and trucks to get as cheap as their gas-powered rivals anytime soon
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jak člověk nepotká - nejezdím ale skoro vůbec po (velko)městech - elmobil jak je rok dlouhý, tak neska byl ten rok dlouhý hned 2x - jela proti mně Tesla S a asi o tři auta za ní X.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
http://www.autoforum.cz/predstaveni/pic ... rezentace/
WTF, to je snad nejvic sokujici auto co jsem za poslednich par let videl , vypada to jak z 80s scifi filmu. Je tak divny az je cool
WTF, to je snad nejvic sokujici auto co jsem za poslednich par let videl , vypada to jak z 80s scifi filmu. Je tak divny az je cool