Octavia IV
Re: Octavia IV
A bude na nové O4 něco lepšího ohledně motorizace, brzd a podvozku? Nebo je to jen nový kabát a pár elektronických blbinek k tomu? Zatím se mluví jen o tom
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia IV
Technologií tam narvali snad úplně vše, co má golf, takže je jasné, že se toho v Boleslavi nebojí.
Vždycky do škodovky půlka věcí z VW nešla a nebo je schovali na FL, a tady je to namrskané totál vše.
To už se ukázalo u malého Kamiq, která má jediný nový infotaiment, zatímco Arona a T-cross o generaci starší!
V Boleslavi se do toho obuli jako páni, ty kecy o konkurenci Dacie byly co? Vždyť ten bezplexi head Up nemá ani FL-Passat, teď ho teprve dostala A6ka a hned ho má Octa? Co se stalo? Nepochopím...
A motory to samé, máš tam hybrid, mild-hybrid, malé i velké benzíny, silné i slabé nafty jak v golfu včetně TDI 147kW
Akorát se připrav na to, že to bude nechutně ale nechutně drahé, počítám, že Octa za 1.4 mega nebude problém, bohužel, kdo chce levné auto, je tam několik menších modelů, tohle bude drahá sranda...
Vždycky do škodovky půlka věcí z VW nešla a nebo je schovali na FL, a tady je to namrskané totál vše.
To už se ukázalo u malého Kamiq, která má jediný nový infotaiment, zatímco Arona a T-cross o generaci starší!
V Boleslavi se do toho obuli jako páni, ty kecy o konkurenci Dacie byly co? Vždyť ten bezplexi head Up nemá ani FL-Passat, teď ho teprve dostala A6ka a hned ho má Octa? Co se stalo? Nepochopím...
A motory to samé, máš tam hybrid, mild-hybrid, malé i velké benzíny, silné i slabé nafty jak v golfu včetně TDI 147kW
Akorát se připrav na to, že to bude nechutně ale nechutně drahé, počítám, že Octa za 1.4 mega nebude problém, bohužel, kdo chce levné auto, je tam několik menších modelů, tohle bude drahá sranda...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Octavia IV
Já měl na mysli, v čem budou lepší jízdní vlastnosti? Jak se to bude chovat v zatáčkách, co si to nechá líbit? Jaký bude běh motoru, reakce plynu? Jak to bude brzdit? Jaké bude řazení? To víš, jsem ze staré školy, tak mě takové věci jako infotainment nebo hybrid mě moc neberou. Já vím, je jiná doba. Ale dříve každého při uvedení nového modelu zajímalo, to co píšu výše.
EDIT: Prostě jsem zvědavý, zda v něčem výše uvedeném bude O4 natolik lepší, abych ji vyměnil za současnou O3 RS. Aby nebyla v něčem i horší. Například při přechodu z O2 na O3 se objevila u většiny modelů vzadu klika namísto víceprvku. Ale možná budu příjemně překvapen, i když v dnešní době jsem spíš skeptik.
EDIT: Prostě jsem zvědavý, zda v něčem výše uvedeném bude O4 natolik lepší, abych ji vyměnil za současnou O3 RS. Aby nebyla v něčem i horší. Například při přechodu z O2 na O3 se objevila u většiny modelů vzadu klika namísto víceprvku. Ale možná budu příjemně překvapen, i když v dnešní době jsem spíš skeptik.
Naposledy upravil(a) jerry dne úte 19 lis 15:14, celkem upraveno 1 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia IV
No Golf A8 ma zadnu multi od 110kW vratane (A7 mal od 90kW) a predpokladam ze Octa bude na tom tentoraz rovnako...jerry píše:A bude na nové O4 něco lepšího ohledně motorizace, brzd a podvozku? Nebo je to jen nový kabát a pár elektronických blbinek k tomu? Zatím se mluví jen o tom
Co je pre VW smutne napr, ze plynovu speru na kapotu ma len Octa ale Golf nee
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Octavia IV
No vidíš, víceprvek vzadu měly už všechny O2, jak píšu výše
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia IV
A6 má headup bez plexi už 9. rokem...driver píše:Technologií tam narvali snad úplně vše, co má golf, takže je jasné, že se toho v Boleslavi nebojí.
Vždycky do škodovky půlka věcí z VW nešla a nebo je schovali na FL, a tady je to namrskané totál vše.
To už se ukázalo u malého Kamiq, která má jediný nový infotaiment, zatímco Arona a T-cross o generaci starší!
V Boleslavi se do toho obuli jako páni, ty kecy o konkurenci Dacie byly co? Vždyť ten bezplexi head Up nemá ani FL-Passat, teď ho teprve dostala A6ka a hned ho má Octa? Co se stalo? Nepochopím...
A motory to samé, máš tam hybrid, mild-hybrid, malé i velké benzíny, silné i slabé nafty jak v golfu včetně TDI 147kW
Akorát se připrav na to, že to bude nechutně ale nechutně drahé, počítám, že Octa za 1.4 mega nebude problém, bohužel, kdo chce levné auto, je tam několik menších modelů, tohle bude drahá sranda...
Re: Octavia IV
1) Tehdy na kliky přešli téměř všichni u slabších motorů to je téma dávno uzavřené a 4gen by měla kopírovat systém trojky, nad 111kW, pokud se nepletu.jerry píše:Já měl na mysli, v čem budou lepší jízdní vlastnosti? Jak se to bude chovat v zatáčkách, co si to nechá líbit? Jaký bude běh motoru, reakce plynu? Jak to bude brzdit? Jaké bude řazení? To víš, jsem ze staré školy, tak mě takové věci jako infotainment nebo hybrid mě moc neberou. Já vím, je jiná doba. Ale dříve každého při uvedení nového modelu zajímalo, to co píšu výše.
EDIT: zda v něčem výše uvedeném bude O4 lepší než O3 RS.
2)Jízdní vlastnosti O3RS "velryby" bych moc nevyzdvihoval. Leon, Golf i A3 jezdí ve sport verzích lépe.
3) Je to pořád MQB, rozvor totožný, co se týká brzd, Cupra měla lepší, GTI taky a RS3 měla nejlepší... ale DCC s plynulou regulací poslední generace bude fajn.
4) Například Aerodynamika je bravurní a infoteimenty budou mít 4 verze, má být max 10" ale pro čínu 12.
5) dá se čekat ospalejší reakce na plyn, viz emise a těžké převody.. Pravděpodobně do 340Nm nová převodovka MQ281 a vše silnější už DQ381. Možná že konečně dostane RS i servo se změnou počtu otáček na volantu dle rychlosti vozu, co má třeba Kodiaq RS.
6) Čekám časem velké diskuse na téma plachtění bez motoru u mildhybridu
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Octavia IV
U konkurence neska napsali, že Oct IV bude i Scout (to asi pravda bude) a že bude jak v dýzlu, tak i benzínu s automatem i manuálem (to ale samozřejmě nemusí být pravda...)
..... a prý ten skaut NEbude hybrid..... ufffff, Schade hezky!
..... a prý ten skaut NEbude hybrid..... ufffff, Schade hezky!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.