Vidím, že činím správně, když jsem asi 20let nekoupil noviny. Budu v tom pokračovat
![Praying :ympray:](./images/smilies/63.gif)
Akorat ze rozdil vypocitany ze skutecnych cen je daleko vetsi. Zatimco tuarega/Q7/Q8 koupis s velmi slusnou slevou, etron nikoli. Kdyz jsem si to pocital ja, tam mezi touaregem a etronem byl presne milion rozdil (realne ceny, shodna vybava).HondaMan píše:Návratnost elektromobilů dle HN.
Přitom etron je velký spíš jak Q5.driver píše:Takže stačí Q8 ještě o kapku zdražit, a pak bude etron nejvýhodnější elektromobil...
Vidím, že činím správně, když jsem asi 20let nekoupil noviny. Budu v tom pokračovat
Ono je to naopak, nizsi rychlost = mensi rozestupy = vic aut se tam vejde. To co dela v omezenich spunt, je zmena rychlosti, ne rychlost samotna.driver píše:Sorry, ale kilo na dálnicích v Holandsku mi přijde jako totální hovadina, ale TOTÁLNÍ a možná mi tam chybí písmena"IT"
Už 110 jinde je přes čáru, když se silný provoz kamiónů a osobáků špéruje mezi sebou a propustnost komunikací je špatná! To by muselo být nejprve 4-5-6 pruhů, aby to bylo rozumné, né dva!!!!!!!!!!!
A při 100vce to bude fungovat jako špunt, úplně stejně, jako když je na dálnici stavba a je tam rychlostní omezení.
Totálně zacpané, nahuštěné, nebezpečné, malé odstupy, nervozita, děs.
Tohle kdo navrhl, tak je hazard s bezpečností provozu, nezlobte se na mě
A ta aobhajoba o ekologii a že to napomůže rozvoji elektromobility, je totální ale totální nesmysl