Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Vy se chcete hádat o to, kdo má větší ego, nebo o čem to tady má být ta šaškárna?
Podívejte se do google, do minuty najdeš návěs na dřevo nabo kamení na 50-60tun
Zvedneš telefon a vyrobí ti na míru celý na 80tun, dneska je všechno zakázkové, ty rámy jsou tak vyztužené, aby nebylo vidět, jak jsou přeložené a neprohnou se ani neprasknou, příště si u nich objednáš další.
Technologie je desetiletí ověřená, však staví návěsy i na nadměry, převoz tanků, lokomotiv, cokoliv...
Kdyby to tu kluci x let neprovozovali, tak to nepíšu.
O nízkých a vysokých techničácích jsem nikdy nic neslyšel, někdo nemá na dopravce známé, ...celé to je zřejmě drb z hospody. Mimochodem jsem abstunent ale když myslíš...
Stavaři si najímají LKW homologované jako traktory... a to je už totálně vrcholný kousek, tam není ani co řešit.
Zejména zdůrazňuji fakt, že se tu bavíme o převozu kamení, který smetl bus.
Nebavíme se o průměrné skořápce z katalogu, ani o tandemech na polystyren!
Dřevo, kamení, cisterny...
To pozná i ženská. Venku vozí dřevo max do půlky, jinak to nevyjde váhově.
Tady? Né po vrch, ale ještě nahoře do pyramidy, a drží to jen na kurtech.
Mimochodem, teď jak je kůrovcová kalamita, tak lítají s dřevem jak prasata, mají žně celoročně, a divil by ses, kolik se každou chvíli převrátí návěsů s dřevem, ani se o tom moc nemluví, ale je toho poměrně hodně.
Ještě ta rychlost, tomu se musím smát! Není to možné, není to možné, a předjede mě cisterna 120
Mimochodem, technologicky se vyrábí běžně návěsy na dvojité soupravy celkem 110tun a není to žádný problém a ty se dají ještě navýšit...
Tady máš jeden za všechny:
Celková hmotnost činila 110 tun, povoleno však bylo jen šedesát tun.
Podívejte se do google, do minuty najdeš návěs na dřevo nabo kamení na 50-60tun
Zvedneš telefon a vyrobí ti na míru celý na 80tun, dneska je všechno zakázkové, ty rámy jsou tak vyztužené, aby nebylo vidět, jak jsou přeložené a neprohnou se ani neprasknou, příště si u nich objednáš další.
Technologie je desetiletí ověřená, však staví návěsy i na nadměry, převoz tanků, lokomotiv, cokoliv...
Kdyby to tu kluci x let neprovozovali, tak to nepíšu.
O nízkých a vysokých techničácích jsem nikdy nic neslyšel, někdo nemá na dopravce známé, ...celé to je zřejmě drb z hospody. Mimochodem jsem abstunent ale když myslíš...
Stavaři si najímají LKW homologované jako traktory... a to je už totálně vrcholný kousek, tam není ani co řešit.
Zejména zdůrazňuji fakt, že se tu bavíme o převozu kamení, který smetl bus.
Nebavíme se o průměrné skořápce z katalogu, ani o tandemech na polystyren!
Dřevo, kamení, cisterny...
To pozná i ženská. Venku vozí dřevo max do půlky, jinak to nevyjde váhově.
Tady? Né po vrch, ale ještě nahoře do pyramidy, a drží to jen na kurtech.
Mimochodem, teď jak je kůrovcová kalamita, tak lítají s dřevem jak prasata, mají žně celoročně, a divil by ses, kolik se každou chvíli převrátí návěsů s dřevem, ani se o tom moc nemluví, ale je toho poměrně hodně.
Ještě ta rychlost, tomu se musím smát! Není to možné, není to možné, a předjede mě cisterna 120
Mimochodem, technologicky se vyrábí běžně návěsy na dvojité soupravy celkem 110tun a není to žádný problém a ty se dají ještě navýšit...
Tady máš jeden za všechny:
Celková hmotnost činila 110 tun, povoleno však bylo jen šedesát tun.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ok, jestli se nějaké chceš zbavit, klidně ti od ní pomůžu, až budu mít cestu někde kolem Prahy. Si říkám, že s tím může být celkem srandařidičBOB píše:Aikon: mám asi 3. Klidně ti nějakou věnuji
Rychlost zabíjí!
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
no, bejvala... Ti řidiči jsou ale z 99% totální odpad a kanál.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Včera jsem byl opět svědkem toho, jak jel v omezení kamion na polovině. MB Cargo. Auto přede mnou ho chtělo předjet, když kus uhnul a výsledek - přišel o kryt zrcátka. Zavolal jsem cestou jednateli. Milion výmluv, proč nemůže auto jet ve svém pruhu. Jak prý prázdný návěs skáče a nelze jet ve svém pruhu.
Kamion jel na přivaděči u Jihlavy prvně nemyslně v levém pruhu, pak to rozfofroval nad stovku a následně se na mě tlačil ve vesnici i za Vílancem, když jsem jel za svátečním řidičem. Jednou i probliknutí dálkovými. Kupodivu mně jednatel volal zpátky, že ho kontaktovali policajti ohledně střetu na dálnici. Trochu si dělám naději, že se aspoň trochu zamyslel, co jeho zaměstnanci dělají.
Kamion jel na přivaděči u Jihlavy prvně nemyslně v levém pruhu, pak to rozfofroval nad stovku a následně se na mě tlačil ve vesnici i za Vílancem, když jsem jel za svátečním řidičem. Jednou i probliknutí dálkovými. Kupodivu mně jednatel volal zpátky, že ho kontaktovali policajti ohledně střetu na dálnici. Trochu si dělám naději, že se aspoň trochu zamyslel, co jeho zaměstnanci dělají.
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tatra Phoenix 6x6 + 3 osý klaďák, vše homologováno jako T a jezdí s tím tudíž kluk, který zatím ujel jen pár km v autoškole s traktorem a táhl prázdný vlek. Naloženo po vrch to pod 40 tun nebude. Houpe se to jako parník. K řízení této soupravy je podle státu způsobilý skoro každý, vlastně stačí odvaha.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
bojler: akorát, že on má zákaz vjezdu do levého, takže pokud se neumí udržet ve svém pruhu, nemá tam jet.
Byl jsem svědkem, kdy to policajt řval na jednoho řidiče, co mu vysvětloval, jak je to těžké řídit a který takhle orval celý bok auta, co chtělo jet vedle.
Byl jsem svědkem, kdy to policajt řval na jednoho řidiče, co mu vysvětloval, jak je to těžké řídit a který takhle orval celý bok auta, co chtělo jet vedle.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Zvlastni je, ze jsou kamiony co jedou pri pravy strane pravyho pruhu, 30 cm od od stredove cary a souprava se jim prakticky nehne a pk jsou ti co si stezuji ze se to v pravym vubec neda udrzet a ja si nemyslim ze za to muze jen technickej stav...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Když dva dělají totéž, není to vždycky totéž. Technický stav bude spíš vyjímka, problém je mezikus mezi pedály a volantem.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
co si budeme povidat, to plati i o tocvolantech v osobacich.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Já myslel, že s kamiony jezdí jen profesionálové...