VZKAZY
Re: VZKAZY
Já bych dělal to co doteď, hovno.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: VZKAZY
Moje řeč,te'd už se jim na to taky vysserru.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: VZKAZY
A pak by ses pustil do nerentabilních oprav starých aut, protože by to nešlo z těžce vydělaných peněz...oh waitpavproch píše:Nad tím, co bych dělal sem nikdy nepřemýšlel, ani nad tím maskováním, vždycky sem skončil u dobrého pocitu a následného yebnutí od radosti.....
Z jiného soudku - říkal jsem si kdy se někdo nachytá na nově vztyčených zelenobílých patnících uprostřed cesty na sjezdu do Holešova...a dnes rozházená 3 auta a zavánělo to dalšíma nehodama do stojících kolony jelikož díky patníkům nešlo ani místem projet.
Nejsem sice študovaný dopravní inženýr, ale jakoukoliv umělou překážku na silnici považuju za riziko. Vztyčit ji jen aby auta nekatovala na výjezdu přes šrafování a zpomalit jim tak výjezd na nepřehledním místě za zatáčkou je čirá demence.
Naposledy upravil(a) Zajda dne pát 15 lis 18:28, celkem upraveno 1 x.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: VZKAZY
Zklidňování dopravy muší být.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: VZKAZY
Já jsem moc klidný nebyl jak jsem stál na blikačkách schovaný v zatáčce za svodidlama a za sebou viděl auto s ponořeným předkem brzdit...
EDIT:
Bývají ty patníky nějak zásadně uchycené/vyztužené že by se tam auto rozpáralo?
EDIT:
Bývají ty patníky nějak zásadně uchycené/vyztužené že by se tam auto rozpáralo?
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: VZKAZY
Zajda: Nezkoušel jsem to sice na vlastní kůži/auto, ale údajně je konstruováno tak, aby to autu nezpůsobilo žádné významné škody. Asi to nebude taková pohoda jako gumový kužel, ale pořád by to prý mělo způsobit nanejvýš vnější kosmetické "úrazy".
A jmenuje se to "baliset/balisety", kdyby sis chtěl k tomu googlit něco bližšího...
A jmenuje se to "baliset/balisety", kdyby sis chtěl k tomu googlit něco bližšího...
Re: VZKAZY
Neni to uchycene, je to pruzne, ohne se to. Ohnes to i nohou kdyz na to slapnes.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: VZKAZY
Moje manzelka jeden komplet prejela stredem auta pri vyparkovovani a na prednim narazniku to akorat utrelo spinu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: VZKAZY
Yes, však se podívej na ty šikany před vesnicemi na jedničkách, co rostou jak houby po dešti, námraza, sníh, mlha, ale inženýři nemají problém to nasekat po celé republice... Hlavně že silnice jsou samá díra, ale umělé šikany musí být!Zajda píše:Nejsem sice študovaný dopravní inženýr, ale jakoukoliv umělou překážku na silnici považuju za riziko.... a zpomalit ....na nepřehledním místě za zatáčkou je čirá demence.
Posadil bych je tak týden do IZS vozidel, aby jim to došlo a pak je poslal házet lopatou debily.
Hlavně když mají navrhnout kruháč nebo křižovatku, tak tam kolikrát má problém projet i větší osobák, natož kamion... Pruhy jak pro angličáky... Inženýři
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: VZKAZY
Iniciator a propagator „sikan(y)“…
Shodou okolnosti vcera brblal na CT https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/29 ... lnice-majidoc. Ing. Jindřich Šachl, CSc. Ústav soudního znalectví v dopravě/ČVUT v roce 2008 píše:Já bych se připojil k apelu na dopravně-inženýrská opatření. Některá jsou relativně jednoduchá. Nejsou to jen zpomalovací prahy, ale vytvoření jakési šikany, kdy řidič nemůže vjet nedovolenou rychlostí. Ono je to také věcí mentality.
Já říkám: pokud nějaká činnost je zakázaná nebo nebezpečná, tak většině Američanů stačí doporučit, aby to nedělali. Většině Němců to stačí zakázat, ale mnohým Čechům to musíte znemožnit. Ne všecko jde znemožnit, ale ta šikana při vjezdu do obce se velice osvědčuje a opravdu vede ke snížení rychlosti.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/