Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ano, za komančů nejdřív praxe na malém autě, potom místní doprava a dobří jedinci se dostali po letech na kamion. Že museli být v partaji už je jiná věc, ale řídit uměli.
Dnes se ztrátami se počítá, nesmí se v žádném případě ohrozit hospodářský růst. Že půjde kvalita života do háje, že lidi stráví život v práci a v dopravních zácpách, budou jíst a pít sračky, žít v hluku a smogu, nevadí. Hlavně když se vyprodukuje víc peněz. Ale už trochu veřejnosti uniká, že jejich hodnota rapidně klesá, jak se "tisknou" další a další.
Ale zpět k meritu věci. Když si uvědomím, že máme život v rukách těch neumělců (čest světlým výjimkám) za volanty náklaďáků, tak začínám mít na silnici docela strach.
Dnes se ztrátami se počítá, nesmí se v žádném případě ohrozit hospodářský růst. Že půjde kvalita života do háje, že lidi stráví život v práci a v dopravních zácpách, budou jíst a pít sračky, žít v hluku a smogu, nevadí. Hlavně když se vyprodukuje víc peněz. Ale už trochu veřejnosti uniká, že jejich hodnota rapidně klesá, jak se "tisknou" další a další.
Ale zpět k meritu věci. Když si uvědomím, že máme život v rukách těch neumělců (čest světlým výjimkám) za volanty náklaďáků, tak začínám mít na silnici docela strach.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
To já už mám docela dlouho. A jelikož mne jímala hrůza z jejich verbálních projevů, nevozím u v autě ani CB.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Já jsem teď nedávno doma prohrabával staré ruční vysílačky, jestli nějaká náhodou nebude umět to pásmo, že bych dotyčnému vždycky řekl, jaký je čurák, když mě ohrozí nebo si ukrátil chvíli, když bude hodinu někoho předjíždět, leč jsem nenašel. Kupovat kvůli tomu nic nebudu, možná to nakonec bude i lepší.
Rychlost zabíjí!
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Hlavně není tlak, na zlepšení situace, kdežto tlak na výkon je enormní a motivací je hodnocení z výkonu a točí se velké peníze.řidičBOB píše:kdo se dnes pohybuje často na silnicích ví, v čem jsou ty hlavní problémy.
Takže se 40t jezdí ženské a chlapi s až dvojnásobkem váhy a 80 nejezdí nikdo, 90-100 běžně a v noci 110-120
Pořád se mluví o mikrospánku, né že by nebyl, ale všichni víme, že to, co si dovolí tady, je 1m za čárou ani nenapadne, tam hrozí takové sankce, že by lehla celá firma.
Tady nehrozí téměř nikomu nic.
Důkazem budiž, že s rychlou musí jezdit policejní doprovod, protože levý je zašpérovaný kamiony, a nepustí ji, pokud tam na ně nevylezou dopraváci a Česmad i Ministr dopravy o žádné dopravní anarchii nikdy neslyšeli, a vše je vina počasí, stavařů, a jiných vlivů, řidiči agenturami dovezení z balkánu, neumí ani česky mluvit, ale jsou v pořádku, není žádný problém. (Takže po CB je diskuse zbytečná)
Sorry, ale venku by se šetřilo, jak je možné, že před tou nehodou jela stejná spourava asi 100x přetížená a dodavatel, odběratel i přepravce si ničeho nevšimli? Dodáky mají v pořádku? Žádné přetížení? A jak je možné, že mají přepraveno 2x větší objemy zboží skladem, než deklarují? Aha!
Nejhorší je, že to tak funguje už ukrutně dlouho a je to jen horší a horší.jerry píše:Dnes se ztrátami se počítá, nesmí se v žádném případě ohrozit hospodářský růst
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Aikon: mám asi 3. Klidně ti nějakou věnuji
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
driver: Kde čerpáš informace? Hospoda 4. cenové, kanál nebo žumpa?
Tak trochu jsem z oboru a ty tvé kecy číst je vážně k pláči....
Tak trochu jsem z oboru a ty tvé kecy číst je vážně k pláči....
2.9T RWD
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
uz len na youtube je kopa videi o nebezpecnom chovani kamionistov, nebezpecne predbiehanie - za ktore uz v Nemecku aj stihaju. Proste ti soferi nedokazu ovladat zakladne pudy a vedia,ze su v kamione a maju nohy tak 2m nad vozovkou a velmi sa im nemoze co stat, tak arogantne zneuzivaju postavenie vacsieho. Co je vlastne ohrozovanie smrtiacou zbranou a byt po mojom, aj ked asi nie som celkom psychicky ok takouto hlaskou, ja by som povolil pouzit na odvratenie mojho nebezpecenstva svoju smrtiacu zbran a palil na neho do kabiny, nech sa on dement uhne a vysype do skarpy a neohrozuje ma na zivote.
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tak buď konkrétnější špeditére ať se zasmějuHondaMan píše:driver: Kde čerpáš informace? Hospoda 4. cenové, kanál nebo žumpa?
Tak trochu jsem z oboru a ty tvé kecy číst je vážně k pláči....
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
50 tun na návěsu s nosností 24 - 25?driver píše:Takže se 40t jezdí ženské a chlapi s až dvojnásobkem váhy
Přetížené jezdí dodávky, rozvozová auta po regionech max o pár tun, pokud se motají kolem komína a přetížení brzy vyloží...
V době smart tachografů, které komunikují s kontrolním orgánem na dálku bez zastavení auta? Mimochodem hlásí i hmotnost.driver píše:80 nejezdí nikdo, 90-100 běžně a v noci 110-120
Jsou i dopravci, kteří nají na všech autech rychlost striktně omezenou na 80kmph.
Rozpovídej se... "Za čárou" platí jiný AETR?driver píše:Pořád se mluví o mikrospánku, né že by nebyl, ale všichni víme, že to, co si dovolí tady, je 1m za čárou ani nenapadne, tam hrozí takové sankce, že by lehla celá firma. Tady nehrozí téměř nikomu nic.
Souhlas, tohle je o tom, co dovolí PČR a MD. Většina dopravců co znám si ale s UA a balkáncema nabila hubu a docela rychle od toho upustila.driver píše:Důkazem budiž, že s rychlou musí jezdit policejní doprovod, protože levý je zašpérovaný kamiony, a nepustí ji, pokud tam na ně nevylezou dopraváci a Česmad i Ministr dopravy o žádné dopravní anarchii nikdy neslyšeli, a vše je vina počasí, stavařů, a jiných vlivů, řidiči agenturami dovezení z balkánu, neumí ani česky mluvit, ale jsou v pořádku, není žádný problém. (Takže po CB je diskuse zbytečná)
Znovu 2x přetíženo? Máš nějaký důkaz? Pošli PČR tip. Rádi si na řidiči/dopravci smlsnou.driver píše:Sorry, ale venku by se šetřilo, jak je možné, že před tou nehodou jela stejná spourava asi 100x přetížená a dodavatel, odběratel i přepravce si ničeho nevšimli? Dodáky mají v pořádku? Žádné přetížení? A jak je možné, že mají přepraveno 2x větší objemy zboží skladem, než deklarují? Aha!
IMHO žiješ na přelomu tisíciletí, kdy tohle procházelo. Aktuálně jezdí přetížené "jen" kippery se sutí či jiným bordelem, které ale jezdí kolem komína a na dálnici je nepotkáš nebo rozvozáci, kteří "vícenáklad" velmi brzy vyloží. Kamion přetížený byť jen o 30% což je mimochodem 7 tun bys poznal velmi snadno a upřímně jsem už dlouho neviděl ani požadavek na "přetížení" ze strany zákazníků.driver píše:Nejhorší je, že to tak funguje už ukrutně dlouho a je to jen horší a horší.
IMHO jsou průser dodávky, na které zatím nejsou moc páky. Jezdí přetížené a s dobou jízdy si vytírají (_!_). Španělsko - česko na jedne zátah, řidič smrdí Red-bullem resp. jeho levnější alternativou i přes zavřené dveře...
2.9T RWD
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
driver píše:Tak buď konkrétnější špeditére ať se zasmějuHondaMan píše:driver: Kde čerpáš informace? Hospoda 4. cenové, kanál nebo žumpa?
Tak trochu jsem z oboru a ty tvé kecy číst je vážně k pláči....
Doporučuju hodit ručník do ringu, tolik nesmyslů v jednom příspěvku, aby jeden pohledal. Kde to furt potkáváš kamiony jedoucí 120?! To tak může max. pustit do minuty z kopce, jinak má záznam na kartě.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3