grood píše:Předjíždět na plný čáře a na horizontu si dovolí jen .
Vzhledem ke stavu/designu vodorovného značení považuji plnou čáru jen za názor projektanta...
Ad jízda přes horizont u kraje. Ono to je dost jedno. Bude tam auto měnit pneu, blázniví příbuzní zapalovat svíčku u náhrabku, odpočívající bába na kole po vrcholové prémii nebo cikán s kárkou železa v 11 večer jakého jsem potkal před cca měsícem u Chrudimi.
Jako názor projektanta čáru lze brát v případech, kdy danou silnici perfektně znáš a vidíš. Tento debil nikam neviděl a nemohl ji znát. Protože pak by věděl, že může začít předjíždět o pár metrů dál.
Pokud by se všichni zachovali perfektně, tak by se tam auta vešla. Musel by být kamion na kraji, debil vprostřed a paní s dítětem u kraje. Ale nedokážu soudit, takhle si to můžeme malovat a třeba bychom jenom zůstali zírat s rukama přikovanýma na volantu.
Hondaman: pokaždé na širokých obchvatech (např. Studénka, Opava, Fulnek) přemýšlím, co odpovědný úředník hulil, když tam všude nasekali zákaz předjíždění. Vidět je kilák dopředu a silnice široká na 4 auta.
V Opave ten usek kaufland - globus zduvodnili, ze to je cele projektovano jako most, tak dali plnou caru. na tom par tydnu zpet otevrenem, co vede od kauflandu dal k jezeru se predjizdet da.
Tak zase náklaďák zabíjel. Denně potkávám debily profesionály, kteří to neumí ani udržet v jízdním pruhu. Tohle byl jeden z nich. A ať nekecají blbosti, že oni jsou přece ti profíci a my amatéři. Ale nejezdí podle toho. Hodně z nich to ani neumí. Nj, nejsou lidi, tak tam posadí kdejakého vopičáka. Holt jsem se vytočil, ale smrt tolika nevinných mladých životů mi nedala jinak.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
A jako lék na tohle chtějí zavádět testy pro učitele autoškol, přísnější bodový systém a podobné nápady tohoto ražení.
Místo toho, aby podmínkou získání C, byla x letá praxe na C1 a na C1 x letá praxe na B - to ne. Fakt nechápu, co je ma tom těžkého, protože každý, kdo se dnes pohybuje často na silnicích ví, v čem jsou ty hlavní problémy.
Systém jak za války, se ztrátama se počítá... snížení věku rozhodně kvalitě truckerů nepomůže. Naopak by se měla požadovat praxe na menších autech, to fungovalo dobře. Tohle měli komanči zmáknuté na jedničku.