Onboard videa
Re: Onboard videa
Musite mit na pameti, ze vsechny tyhle videa a rady jsou pro ridicsky lamy a vetsinou popisujou jednu jedinou situaci/pricinu vzniku nedotacivyho smyku.
Ono tech sanci jak to resit v tomhle konkretnim pripade moc nebylo, protoze tam prijela tak rychle, ze ani povoleni rizeni a nasazeni oblouku znova by ji nejspis nespasilo.
Ono tech sanci jak to resit v tomhle konkretnim pripade moc nebylo, protoze tam prijela tak rychle, ze ani povoleni rizeni a nasazeni oblouku znova by ji nejspis nespasilo.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Onboard videa
Ono to nie je zle iba v jednom pripade, ak si skuseny sofer a vies okamzite zrovnat volant na priamy smer - cize smerom do skarpy - a na to nema vela ludi gule a hned vtedy s rovnymi kolesami rychlo pribrzdit a potom hned pustit vsetky pedale a zatocit.řidičBOB píše:Tak ale i když odborníci říkají, že to špatně není...Duke_Luke píše:...ale to dupnutie na brzdy dokonalo dielo.
Vacsina ludi od strachu este viac stoci volant a dupne na brzdu, cim vytvori vacsie pretazenie pneu na adheziu a letia takto von. ABS ti tam nic nepomoze.
Re: Onboard videa
To je vše stejně marný, "normální" člověk prostě cítí, kde je hranice jeho pneumatik na mokru a přesně podle toho jede. Tohle je přesně ten druhý případ.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
No a to ještě s ESP musíš točit kola tam, kam chceš, aby to jelo...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Ne nadarmo se říká, pomalu do zatáčky a rychle ven. S vysokým autem a na vodě obzvlášť, to platí dvojnásob, bych mohl vyprávět
Paní řidička předvedla krásnou ukázku, jak se nejprve střílí a potom až míří, protože jsem přesvědčen, že při správném provedení, byla zatáčka sjízdná i s její rychlostí nájezdu.
Možná měla ještě na hovno gumy, kdo ví.
Paní řidička předvedla krásnou ukázku, jak se nejprve střílí a potom až míří, protože jsem přesvědčen, že při správném provedení, byla zatáčka sjízdná i s její rychlostí nájezdu.
Možná měla ještě na hovno gumy, kdo ví.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Onboard videa
To polovina polovodičů ani neodhadne, natož aby to cítili.zde. píše:"normální" člověk prostě cítí, kde je hranice jeho pneumatik na mokru
Přesně si vzpomeň, kolikrát jsi v létě jel levou zatáčku a proti tobě nějaký pakoš jel mnohem víc než je zdrávo, a vůbec neřešil, že to utrhne a sejme Tě. Prostě švihá a v zákrutě škubne s volantem jednou rukou, v druhé mobil a plný. Kolikrát si říkám, jak to projel, že to není možné co to je za debila. Kolikrát i s kamionem, úplně se bojím že se převrátí.
Kdyby si to aspoň nachystal a vzal plynule, ovšem tak prasácky to nakouřit do zatáčky a pak takový rejd tak náhle, to nepochopíš.
Jako by to chtěli převrátit schválně
A přesně to tady bylo na videu. Jede jak koza na hraně a pak se diví. Tak debilně se nejezdí ani na suchu, natož na mokru.
...A začne mrznout. Já se normálně místy bojím
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Onboard videa
Taky je možné, že nebrzdil vůbec, a zpomalil jen radar. Jestli se najdou dementi, co jezdí v levém s radarovým tempomatem a nesledují okolí, tak zavřít do blázince a doživotně zbavit svéprávnosti. Nepustil bych ho ani pěšky na chodník.
Tohle bylo o fous
na červenou projel železniční přejezd, trestný čin nespáchal.
Tohle bylo o fous
na červenou projel železniční přejezd, trestný čin nespáchal.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Onboard videa
vzhladom k tomu ze video je z okolia Birminghamu tak jazda v lavom je vcelku OK