Suzuki obecně
Re: Suzuki obecně
Hankook V12 Evo 2 jsem měl na Sportovi na předku když jsem auto koupil (vzadu byly Toyo T1-R) a pocitově to byla normální fajn guma, jen jsem pak prorazil bočnici o díru a tak jsem přešel na větší profil na moje použití. Když jsem pak porovnával Hankooky a Toya, tak Toya byly významně těžší (o 1,6kg). Tomu taky odpovídala bočnice, která byla daleko tužší. Vadil mi ten debilní rozměr v R17 - 195/45, málo gum a drahý. Když R17 tak aspoň 205/45, sice to malinko prodlouží převody, ale má to o pár mm vyšší bočnici a gum je tam na výběr mrtě. Teď dojíždím druhou letní sezónu Matador Hectora 3 a sice to výkonostně není top guma, ale jsem s nima spokojenej (kvalitně zpracovaný s minimem závaží) - koupím zas.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Dojmy po prvních pár projížďkách se Sportem po okreskách.
Motor se ochotně točí až k redline. Je to auto 2 tváří - kolem 3000 otáček pohodovka do města i pro drahou polovičku, kolem 5000 otáček docela dravec. Průjezdy zatáčkami super, pouze příčné nerovnosti v zatáčce nemá rád, což je jasné vzhledem k malému rozvoru. Řazení takové umělé, ale přesné, co by za něj dala některá renomovaná auta. Brzdy akorát. Řízení citlivé, ale přeposilované. Takže vcelku splněná radost
Černá mu sluší. Když jsem ho navoskoval před zimou, tak se i pár lidiček poohlédne Sezení vyšší, ale opěradlo padne jako ulité. Mohutná postava by se ale trápila. Překvapilo mě, že audio hraje docela slušně. Jediné co mě štve je keyless systém. Zbytečně složité, 1x pípnutí jen dveře řidiče, 2x pípnutí všechny dveře. Vždy zapomenu pípnout podruhé a beru za kliku zadních dveří natvrdo. Nj, holt stará konzerva
Motor se ochotně točí až k redline. Je to auto 2 tváří - kolem 3000 otáček pohodovka do města i pro drahou polovičku, kolem 5000 otáček docela dravec. Průjezdy zatáčkami super, pouze příčné nerovnosti v zatáčce nemá rád, což je jasné vzhledem k malému rozvoru. Řazení takové umělé, ale přesné, co by za něj dala některá renomovaná auta. Brzdy akorát. Řízení citlivé, ale přeposilované. Takže vcelku splněná radost
Černá mu sluší. Když jsem ho navoskoval před zimou, tak se i pár lidiček poohlédne Sezení vyšší, ale opěradlo padne jako ulité. Mohutná postava by se ale trápila. Překvapilo mě, že audio hraje docela slušně. Jediné co mě štve je keyless systém. Zbytečně složité, 1x pípnutí jen dveře řidiče, 2x pípnutí všechny dveře. Vždy zapomenu pípnout podruhé a beru za kliku zadních dveří natvrdo. Nj, holt stará konzerva
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
Ctrl: V tej žltej farbe je až moc vyzývavý, ale inak zatiaľ najkrajší Swift
Je Tvoj?
Je Tvoj?
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Suzuki obecně
Mě se teda nelíbí, ale bral bych ho hned . Ta hmotnost a koně - to je prostě správně. Jen bych nechal někde dodělat opravdu vypínací ESP a k tomu krouťáku by to chtělo LSD. Pak už by to bylo naprosto snový daily i v dnešní zvláštní době.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Jimny
https://www.motor1.com/news/394331/suzu ... in-europe/
https://autobible.euro.cz/skladem-ale-z ... si-odejde/
https://www.motor1.com/news/394331/suzu ... in-europe/
https://autobible.euro.cz/skladem-ale-z ... si-odejde/
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Suzuki obecně
Jsem musel cca. před 2 měsíci dávat nové přední kotouče na Sporta a volba padla na ZIMMERMANN COAT Z a k tomu jsem zkusil dát desky MEYLE-PD Quality. Strašně, ale strašně moc to nebrzdilo. Nevydržel jsem to a teď jsem zkusil další desky HELLA PAGID 8DB. Ku.va to auto najednou brzdí, přitom rozdíl v ceně asi 150Kč . Meyle jsou skoro jak nový zpátky v krabici a půjdou asi do popelnice. BTW: Zimmermany vypadají, že jsou z nějaký kvalitní litiny, ještě ani stopa po rzi.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Chlopi, neska jaxem byl šibeskydit, taxem chvilku pozoroval Suzuki Vitara (*), jaxe hrabala 10-20cm hlubokým sněhem nahoru proti (ne moc prudkému) kopci (po cestě s hlubokým sněhem, ne v terénu). Nevím, jaké tam měl gumy, ale kličkovalo to proti kopci jak zajíc a zahrabávalo se to i v mírném kopci - je to takovej "sráč" 4-kolka nebo to byl řidič "na baterky"?
(*) tahle generace Vitary to byla
(*) tahle generace Vitary to byla
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Suzuki obecně
Bodejt, tj. generace kam se jeste daval V6 trilitr
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/