Náhrada m135i
Re: Náhrada m135i
911: predni PASM tlumice, klimakompresor včetně všech kladek, ramena a nejaka tahla na predni naprave, kosti stabilizatoru vsude, civky, svicky a tuna dalsich drobnosti. pritom ma auto neco malo pres 64t km. leccos by asi jeste chvili prezilo, ale ja chci mit auto ve 100% stavu.
podobne zkusenosti slysim i od jinych majitelu, kteri s auty nejak vice jezdi. jinak je nikoho od P nezrazuji, jen rikam, co lze cekat.
jarka: prave pro extra technicke pasaze, specialne v horach, je potreba vykon, ne. na otevrenych usecich lze jeho nedostatek nahradit srdcem, jenze to nikoho z vraceccky nevytahne. prikladem budiz treba Cervenohorske sedlo, tam je i 500 k malo.
podobne zkusenosti slysim i od jinych majitelu, kteri s auty nejak vice jezdi. jinak je nikoho od P nezrazuji, jen rikam, co lze cekat.
jarka: prave pro extra technicke pasaze, specialne v horach, je potreba vykon, ne. na otevrenych usecich lze jeho nedostatek nahradit srdcem, jenze to nikoho z vraceccky nevytahne. prikladem budiz treba Cervenohorske sedlo, tam je i 500 k malo.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Náhrada m135i
mmira: nevím, ale mám zkušenost spíš tu, že výkon je potřeba od velkých rychlostí, do nějakých 120kmh se člověk většinou tak nějak uvisí i s pomalým autem, pak se ale začne lámat chleba. Neznám červenohorské sedlo, ale u nás třeba na Ještědu kde je to opravdu hodně technický tak ty rozdíly nejsou takový. Máme tu dost zapadlých okresek, kde i 120kmh je masakrální rychlost a odvázat tam z řetězu 500 koní si tam moc neumím představit (ale já už stárnu a stačí mi jen taková ta kochačka ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Náhrada m135i
On ten vykon pri jazde pre radost neni rozhodujuci ani tak v ramci dynamiky, ako skor pre dosahovanie limitov podvozka. Neviem si dost dobre predstavit ze tych 160k dokaze dostatocne vyuzit moznosti sasi MX5. Ja potrebujem pri plyne v zatacke citit ze auto prechadza z neutrality do pretacavosti (v naznaku samozrejme, nie do driftu) a to sa da pri aute ako MX5 docielit asi len zamernym znizovanim trakcie zadnej napravy uzsimi pneumatikami co mi zase pride pritiahnute za vlasy.
Ale samozrejme ani dynamika v priamke neni nepodstatna. Staci ze na okreske dobehnes obycajne 2.0tdi a so 160k mas problem ho bezpecne predbehnut ked sam nechce. A to su veci ktore nadseny vodic vo vikendovke proste nechce riesit. 500k uz je samozrejme do velkej miery zbytocnych, ale tych +-300k je pre mna take optimum ktore sa da bezo zbytku racionalne vyuzivat.
Ale samozrejme ani dynamika v priamke neni nepodstatna. Staci ze na okreske dobehnes obycajne 2.0tdi a so 160k mas problem ho bezpecne predbehnut ked sam nechce. A to su veci ktore nadseny vodic vo vikendovke proste nechce riesit. 500k uz je samozrejme do velkej miery zbytocnych, ale tych +-300k je pre mna take optimum ktore sa da bezo zbytku racionalne vyuzivat.
Re: Náhrada m135i
Kéž by 160 koní - tak 140 . Ale to co píšeš, tak s tím nemám problém ani v Mostě v rychlostech 120+ - naopak tam mi to díky setrvačnosti přijde jednoduchý (na širším semi-slicku a na suchu - jen mám trochu hravější zadní geo). Ale samo, pokud by mi někdo nabídl 100 koní tak bych to bral hned . Ale to předjíždění je problém.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 898
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náhrada m135i
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Náhrada m135i
Jestli mas moznost tak bych posetril na caymana, precijen to je sportak, motor uprostred, tedy zazitek bude jiny nez s M135. M2,M3 bude vsechno podobny, velky motor vepredu, nahon na zadek.
Re: Náhrada m135i
Chlapi, díky moc za rady. Vše to probíram v hlavě a přemýšlím, hledám. Uvidíme, jak dopadne prodej m135i a poté budu dál přemýšlet a psát.
V mezičase se ke mně dostala velice zajímavá nabídka od kamaráda na skladovou M4 (mají AT i MT - oboje competition). Abych se přiznal, nikdy sem v ní neseděl a abych se moh svézt, mám to asi 250 km cesty. Jel jsem někdy v roce 2015 s M3, ale jen pár km. Za tu chvíli, co jsem měl možnost v tom jet, tak jsem z toho auta uplně odvařenej nebyl, bylo pro mě hrozně nečitelný a takový zběsilý, ale určitě to nechci hodnotit po 30 km jízdy.
Jaká je vaše zkušenost/názor na M4? Určitě bych to měl jako víkendovku, takže jsem samozřejmě hned přemýšlel nad manuálem, ale nikdy sem tak silné auto v manuálu a RWD neřídil. Dá se to vůbec nebo je lepší sáhnout po automatu?
Napřed jsem si říkal, že s dražším autem ještě počkám a koupím něco za peníz z M135i, ale ta nabídka je vážně hodně zajámavá. Není to tak, že bych to zítra šel kupovat, napřed bych musel probrat finance firmy apod., ale zda nad tím vůbec přemýšlet.
moc díky
V mezičase se ke mně dostala velice zajímavá nabídka od kamaráda na skladovou M4 (mají AT i MT - oboje competition). Abych se přiznal, nikdy sem v ní neseděl a abych se moh svézt, mám to asi 250 km cesty. Jel jsem někdy v roce 2015 s M3, ale jen pár km. Za tu chvíli, co jsem měl možnost v tom jet, tak jsem z toho auta uplně odvařenej nebyl, bylo pro mě hrozně nečitelný a takový zběsilý, ale určitě to nechci hodnotit po 30 km jízdy.
Jaká je vaše zkušenost/názor na M4? Určitě bych to měl jako víkendovku, takže jsem samozřejmě hned přemýšlel nad manuálem, ale nikdy sem tak silné auto v manuálu a RWD neřídil. Dá se to vůbec nebo je lepší sáhnout po automatu?
Napřed jsem si říkal, že s dražším autem ještě počkám a koupím něco za peníz z M135i, ale ta nabídka je vážně hodně zajámavá. Není to tak, že bych to zítra šel kupovat, napřed bych musel probrat finance firmy apod., ale zda nad tím vůbec přemýšlet.
moc díky
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Náhrada m135i
M3/M4 jako vikendovka je moc kompromis, ta auta jsou na denni jezdeni od pondeli do patku a v sobotu na track day. Mne pak takove auto dava vice smyslu ve verzi sedan, kdy v tom odvezes prarodice do restaurace, tam je vyklopis a na chvili si odskocis zatopit na okresky, nez ti prinesou svickovou.
V manualu se to ridit urcite da, zbesily to neni, obzvlast verze s nejnovejsim software, kterej tu "zbesilost" (tzn. tocivy moment posunuli nahoru) drivejsich modelovych rocniku zjemnil. Jestli to je skladovka, tak to uz ma OPF, tak i hlucny to neni... 20" kola prodat a nahodit max. 19", aby to bylo poddajnejsi na CZ cesty.
Ale nejlip se auto pozna, kdyz ho sam budes ridit. Ja bych rekl, ze oproti M135i to bude velkej rozdil. Aspon pro me to byl.
V manualu se to ridit urcite da, zbesily to neni, obzvlast verze s nejnovejsim software, kterej tu "zbesilost" (tzn. tocivy moment posunuli nahoru) drivejsich modelovych rocniku zjemnil. Jestli to je skladovka, tak to uz ma OPF, tak i hlucny to neni... 20" kola prodat a nahodit max. 19", aby to bylo poddajnejsi na CZ cesty.
Ale nejlip se auto pozna, kdyz ho sam budes ridit. Ja bych rekl, ze oproti M135i to bude velkej rozdil. Aspon pro me to byl.
Re: Náhrada m135i
Za mě je to dobré auto, ale jako čistou víkendovku bych si ho asi nepořídil. Auto funguje s CP skvěle, ale minimálně v kombinaci s DKG mi to přijde na víkendové užívání možná až moc rychlé, účinné, ale zároveň ne tak emotivní jak bych si přál. Trochu to pro mě kazí zvuk, který je nic moc, např. B58 zní lépe. Slevy teď musí být lákavé, už před dvěma lety byla M4 v plné za velmi zajímavou cenu.
Re: Náhrada m135i
1,5 i s daní.
Nová M5 kolem 1,8...
Zejména tu M5 nechápu. Relativně novej model a oni ho prodávají jak 530d s trošku lepší výbavou.
Přijde mi to trošku směšný. Jakože v ceníku si hrajem na prémii, miliony lítají tam a zpátky a nakonec ti to na salonu prodají za !relativně! pár šušní.
Nová M5 kolem 1,8...
Zejména tu M5 nechápu. Relativně novej model a oni ho prodávají jak 530d s trošku lepší výbavou.
Přijde mi to trošku směšný. Jakože v ceníku si hrajem na prémii, miliony lítají tam a zpátky a nakonec ti to na salonu prodají za !relativně! pár šušní.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))