Daily náhrada Ventilera (VW Jetta II,1.8 16 V.)
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv 28 bře 14:52
Daily náhrada Ventilera (VW Jetta II,1.8 16 V.)
Ahoj.
Je mi vytýkáno,že ničím denním provozem Ventilera J II,R.V. 87.
(VW Jetta II,1.8 16 V.)
Mám si prý pořídit náhradu,která mi bude vyhovovat,a nebude mi jí líto na každodenní provoz.
Dobrý vtip.
Dokonce jsem chvíli uvažoval o Miatě,jenže to by bylo skoro to samé,jen novější rok výroby.
Po probrání mých (vcelku nereálných) požadavků:
BENZÍN.
Menší,čtyřmístné,čtyřdvéř vítaný,bo občas nějaké děti,ale není podmínkou.
Čtyřkola nevadí.
Bylo to vcelku pohodlné(žádný kostitřas).
Trochu to vypadalo.
Výbava:nutně potřebuji jen Klimu,a ABS.
A Hlavně,aby to jelo minimálně stejně,nebo lépe než Ventiler.
Tak mi vyšlo,že potřebuji(chci), A (S)3 2,0 TSI po fl,R.V. asi 2009.
Ročně najedu nějakých 15 000km.
Jsem ochoten dát 200.(Zvýšeno na asi 300).
V autě měním díly preventivně,bo nejezdím pomalu,a vím to.
CHÁPU,že tak spolehlivá,a levná auta na údržbu (jako J II)už nedělají.
Jsem smířen (ač nerad) s tím,že udržet ji v úrovni,na jakou jsem zvyklý,bude MNOHEM dražší.
Spotřeba se asi zvedne na nějakých (snad jen) 9.
Co ale nevím,jaká je spolehlivost motoru 2,0 TSI.(jestli jsou vůbec některé spolehlivé)
Na internetu čtu úplné story,jak je špatný,(spotřeba oleje přes eko úzké pístní kroužky,praskání pístů,vidírání Nicasilu,přesto jich hodně jezdí.
Máte nějaké zkušenosti s těmito motory?
Dají se některé doporučit,a jiným se raději vyhnout?
Případně jaké jiné AUTO(to vylučuje Megane,a Focus)
Díky.Zdeny.
Je mi vytýkáno,že ničím denním provozem Ventilera J II,R.V. 87.
(VW Jetta II,1.8 16 V.)
Mám si prý pořídit náhradu,která mi bude vyhovovat,a nebude mi jí líto na každodenní provoz.
Dobrý vtip.
Dokonce jsem chvíli uvažoval o Miatě,jenže to by bylo skoro to samé,jen novější rok výroby.
Po probrání mých (vcelku nereálných) požadavků:
BENZÍN.
Menší,čtyřmístné,čtyřdvéř vítaný,bo občas nějaké děti,ale není podmínkou.
Čtyřkola nevadí.
Bylo to vcelku pohodlné(žádný kostitřas).
Trochu to vypadalo.
Výbava:nutně potřebuji jen Klimu,a ABS.
A Hlavně,aby to jelo minimálně stejně,nebo lépe než Ventiler.
Tak mi vyšlo,že potřebuji(chci), A (S)3 2,0 TSI po fl,R.V. asi 2009.
Ročně najedu nějakých 15 000km.
Jsem ochoten dát 200.(Zvýšeno na asi 300).
V autě měním díly preventivně,bo nejezdím pomalu,a vím to.
CHÁPU,že tak spolehlivá,a levná auta na údržbu (jako J II)už nedělají.
Jsem smířen (ač nerad) s tím,že udržet ji v úrovni,na jakou jsem zvyklý,bude MNOHEM dražší.
Spotřeba se asi zvedne na nějakých (snad jen) 9.
Co ale nevím,jaká je spolehlivost motoru 2,0 TSI.(jestli jsou vůbec některé spolehlivé)
Na internetu čtu úplné story,jak je špatný,(spotřeba oleje přes eko úzké pístní kroužky,praskání pístů,vidírání Nicasilu,přesto jich hodně jezdí.
Máte nějaké zkušenosti s těmito motory?
Dají se některé doporučit,a jiným se raději vyhnout?
Případně jaké jiné AUTO(to vylučuje Megane,a Focus)
Díky.Zdeny.
Naposledy upravil(a) SamotZdeny dne pon 28 říj 16:32, celkem upraveno 2 x.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28157
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Daily náhrada Ventilera
Kup si Golfa GTI nebo rovnou R, což za 200 asi ale neseženeš
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv 28 bře 14:52
Re: Daily náhrada Ventilera
Ahoj.Díky za odpověď.
Jak jsou na tom 2.0 Tsi v GTI,nebo v R ?
Pořád stejné problémy,a nebo už měly kroužky širší, písty pevnější,a netrpěly na vytrhávání Nicasilu?
Sakra,značka,která byla pověstná výdrží svých motorů,to TAKHLE pos.kazí?!
GTI by mělo být stejné, (hodně podobné)A 3 2,0Tsi,a R jako S 3,je to tak?
Bo mě se 3 líbí více,než Golf.
Zjistil jsem,že sehnat alespoň srovnatelnou náhradu je velice těžké.
Takže musím navýšit základní pořizovací cenu asi na 300.
Zdeny.
Jak jsou na tom 2.0 Tsi v GTI,nebo v R ?
Pořád stejné problémy,a nebo už měly kroužky širší, písty pevnější,a netrpěly na vytrhávání Nicasilu?
Sakra,značka,která byla pověstná výdrží svých motorů,to TAKHLE pos.kazí?!
GTI by mělo být stejné, (hodně podobné)A 3 2,0Tsi,a R jako S 3,je to tak?
Bo mě se 3 líbí více,než Golf.
Zjistil jsem,že sehnat alespoň srovnatelnou náhradu je velice těžké.
Takže musím navýšit základní pořizovací cenu asi na 300.
Zdeny.
Re: Daily náhrada Ventilera
Pokud si dobře pamatuju, TFSI od 220 koní (AUDI S3 8P, Golfy Edition 30,35, R, Leon Cupra) měly posílené vnitřnosti.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28157
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Daily náhrada Ventilera
Ano. Nebyla to jenom SW úprava toho motoru, ale i vnitřnosti jiné.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Daily náhrada Ventilera
asi si sedím na vedení, co je to za povoz? ten rok výroby přečtu/rozumím ale tu první část ani ň....SamotZdeny píše: Ventilera J II,R.V. 87.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv 28 bře 14:52
Re: Daily náhrada Ventilera
Omlouvám se,myslel jsem si,že je to známé označení.Opravím.
Ventiler je 1,8 16 V.
J II znamená Volkswagen Jetta II,hanlivě zvaná Golf s batohem.
"Pětimístné",s vcelku slušným prostorem,obrovský kufr (550 litrů),dobré jízdní vlastnosti,odolné,nízkonákladové autíčko.
Proto se tak těžce hledá náhrada.
Široké nápravy,silnější torzka,"velké brzdy",diff s částečnou svorností,130 koní,hmotnosti necelá tuna = zábava zaručena.
Ventiler je 1,8 16 V.
J II znamená Volkswagen Jetta II,hanlivě zvaná Golf s batohem.
"Pětimístné",s vcelku slušným prostorem,obrovský kufr (550 litrů),dobré jízdní vlastnosti,odolné,nízkonákladové autíčko.
Proto se tak těžce hledá náhrada.
Široké nápravy,silnější torzka,"velké brzdy",diff s částečnou svorností,130 koní,hmotnosti necelá tuna = zábava zaručena.
Naposledy upravil(a) SamotZdeny dne pon 28 říj 16:25, celkem upraveno 1 x.
Re: Daily náhrada Ventilera
Kuju za vysvětlení.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv 28 bře 14:52
Re: Daily náhrada Ventilera (VW Jetta II,1.8 16 V.)
Budu se muset zeptat nějakého mechanika,který opravuje S3.
Zatím mi byla doporučována jen Veruna,ta prý je bez problémů.
Zatím mi byla doporučována jen Veruna,ta prý je bez problémů.
Re: Daily náhrada Ventilera
A já myslel že to je Porsche 944, pak by mi to dilema i plně dávalo smyslSamotZdeny píše:Omlouvám se,myslel jsem si,že je to známé označení.Opravím.
Ventiler je 1,8 16 V.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe