Výběr Mercedesu
Re: Výběr Mercedesu
Jakékoliv moje auto nebude nikdy pojízdný vrak. A je jedno jakého je stáří nebo kolik má najeto. Tím spíše že v tom budu vozit děcko. Buď to jde opravit, nebo vyměnit. Pokud to nejde a má to vliv na bezpečnost, tak to půjde z domu, ať už na díly, nebo na hromadu šrotu.
A čadící ...to benzínový pětiválec asi nikdy nebude.
A čadící ...to benzínový pětiválec asi nikdy nebude.
Re: Výběr Mercedesu
tady je krásně vidět, jak máme každý nároky na povoz úplně jinde. Olej měním po 10 000 km a od 9000 už s tím prakticky nejezdím, jakmile mám pár much na masce, tak hned vytahuju wapku A někomu jinýmu chčije řízení a doufá, že to ještě chvíli vydrží
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28157
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr Mercedesu
Proč by nebyl??jirka87 píše:A čadící ...to benzínový pětiválec asi nikdy nebude.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 2009
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Výběr Mercedesu
Každý není stejně intenzivně připoután ke vzhledu svých plechových "miláčků".
Samozřejmě pokud si mj. dokazuju svůj sociální status a snažím se zaplnit vnitřní prázdnotu neustálým kupováním stále nových a relativně nákladných aut (mobílků, tv aj. hraček), připoutanost k exteriéru bývá o dost větší.
A je určitě velký rozdíl mezi "chčije řízení" a velmi pomalým, na objemu kapaliny takřka neznatelným prosakováním.
Btw. K neustálému oplachování svých plechových miláčků používáte pitnou vodu?
Samozřejmě pokud si mj. dokazuju svůj sociální status a snažím se zaplnit vnitřní prázdnotu neustálým kupováním stále nových a relativně nákladných aut (mobílků, tv aj. hraček), připoutanost k exteriéru bývá o dost větší.
A je určitě velký rozdíl mezi "chčije řízení" a velmi pomalým, na objemu kapaliny takřka neznatelným prosakováním.
Btw. K neustálému oplachování svých plechových miláčků používáte pitnou vodu?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28157
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr Mercedesu
hmmm, panáčku - tyhle levičácké kecy by tě rychle přešly, kdyby všichni do dnes jeli na 6310 a jezdili ve Š120GLX - to by ty debilní levičkácko-ekologické dobytčárny nebyly z čeho platit. Ať chceš nebo nechceš, konzumní společnost platí např. celou tu opičárnu v Bruselu, atd. Ty si v tom svém levo-eko mindráčku nevidíš ani na špičku nosu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Výběr Mercedesu
Takto jsem odpověděl na předchozí straně stejnému rýpání jinému uživateli :janjan píše:tady je krásně vidět, jak máme každý nároky na povoz úplně jinde. Olej měním po 10 000 km a od 9000 už s tím prakticky nejezdím, jakmile mám pár much na masce, tak hned vytahuju wapku A někomu jinýmu chčije řízení a doufá, že to ještě chvíli vydrží
ajirka87 píše: Pokud se bavíš o řízení, které zmiňuju, tak lehce prolíná u mě znamená, že okolí zátky je potaženo mastným flekem, na který se nalepil prach. Nic nekape,nic neuniká. Nicméně fakt, že tam ta skvrna je dáv tušit, že v dohledné době se mám na co těšit a asi mi to nebudeš věřit, ale nejsem kokot, který by jezdil s tím, že mu ze serva uniká olej....
Fakt to musím opakovat ? Žádné řízení mi nechčije, co to tady říkáš ? Buď nerozumíš tomu, co tady technicky popisuju, nebo jsi to nečetl. Pak se ale divím že vůbec reaguješ. Olej měním taky po 10 a díly měním v páru. Pokud klepe levá kost na stabíku, objednávám 2ks a měním i pravou. Už mě nebaví se tady jak debil obhajovat opakovaně, Jasně, srozumiutelně a hlavně ČESKY jsem napsal uživateli M.Z. jak to s tím řízením je. Viz výše. Ono se to ale jaksi nechce uživateli "janjan" číst, tak si vzal s minulého příspěvku co uznal za vhodné, realitu překroutil a použil s poukázáním na mě, že jsem prase na auto, mám nebezpečné auto pro provoz atd...jirka87 píše:M.z. - tebou citovany a mnou napsany text znamena, ze s tim uz mam praxi v podobe, kdy ta zatka proste raz naraz odpadne/vystreli a jsi bez posilovace a olej vsude. To je jina vec, nez kdyz ti to utika bokem pres manzetu axialniho tahla rizeni. Nemusi to tak dopadnout, ale muze. .
Není to tak. Chtěl bych vidět kolik je takových lidí co přistupují tak pečlivě k opravám auta jako já. A protože dělám s auty a lidma kolem aut od školy, tak si mohu i sám odpovědět, že mnoho ne. Jsou, jistě, ale je to velmi málo lidí.
Ne že by to nešlo (proto tam stojí to "ASI"), jistě lze, ale ta pravděpodobnost je tam rapidně nižší, než u motorů Duratec HE původem z Mazdy...nějakého HTP...nebo starého dieselu, což jsme už velmi daleko.řidičBOB píše:Proč by nebyl??jirka87 píše:A čadící ...to benzínový pětiválec asi nikdy nebude.
Re: Výběr Mercedesu
Spíš bych řekl, že si to vzhledem k nájezdu, intenzitě a typu využití auta můžeš dovolit. Kdybych to měl takhle třeba řešit já, tak denně jenom lítám kolem auta. A na to si svého času příliš vážím, než abych jej všechen obětoval plechovce. Jo, kdybych jel jednou za týden na nákup a jednou na projížďku, taky se mi to leskne, jak psí kulky a olej bych měnil radši už po pěti.janjan píše:tady je krásně vidět, jak máme každý nároky na povoz úplně jinde. Olej měním po 10 000 km a od 9000 už s tím prakticky nejezdím, jakmile mám pár much na masce, tak hned vytahuju wapku A někomu jinýmu chčije řízení a doufá, že to ještě chvíli vydrží
Rychlost zabíjí!
Re: Výběr Mercedesu
Napadlo mě naprosto to samé. Obvykle myju auto 1x týdně. Abych udržel auto ve stavu, který by mě činil spokojeným, musel bych umývat tak 4 - 5x týdně. Přes sezónu se ani nesnažím odstraňovat zasekané mušky v masce resp. nevynakládám více aktivity než nastříkat "sračkou" a omýt wapkou.
2.9T RWD
Re: Výběr Mercedesu
Jo, každý to máme jinak - já třeba 3er meju tak 1x do roka, skla a světla ale každý týden nebo i častěji a vevnitř v autě musím taky mít čisto/vysáto. Že je zvenku jak jetel mi neva.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Výběr Mercedesu
Jojo, vnitřek si udržuju ve stavu, že to stačí jednou za týden utřít suchou hadrou, pět minut pojezdit vysavačem a je jak ze salonu. Čelní sklo vezmu jednou za týden na benzince při tankování, občas častěji, když je nějak moc aktivní hmyz a umýt to dám tak jednou za měsíc na bezkontaktní myčku. Na mouchy v masce seru, to je boj s větrnými mlýny. Jedna cesta do práce vypadá to jak mucholapka...
Rychlost zabíjí!