Elektromobily a vse kolem nich
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27892
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nějak tak Alespoň jsem si potvrdil, že za 1,2 mio je to úplně k hovnu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27892
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tesla to s českým trhem myslí vážně a potvrzuje to otevřením první oficiální prodejny. V rámci komplexu autosalonu Advantage Cars na Praze 9 tak již 4. října 2019 přivítá první zákazníky a nabídne jim možnost vyzkoušet si vozy v rámci testovacích jízd.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To budou mít lakýrníci a karosáři v okolí napřesrok žně, teda jestli nedovezou nějaké lepší modely extra smontované pro Evropu.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Pro EU se to smontuje v Nizozemi ne?
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
V Tilburgu se do toho dává jen baterka. A to kdoví jestli ještě stále, jako u Model S/X.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To co uvádí Bob je paralela s mobilem.
Máš jeden z těch, co vydrží nejdéle, tj 2 dny a stejně to denně nabíjíš, protože nebudeš riskovat a mít nějaký co vydrží den je za trest!
Tomu eGolfu chybí Hybrid 1.6TDI 85kW+DSG, potom by to bylo super auto.
Akorát by to stálo někde nad 1.6 mega v Golfu tak nevím, zda by o to byl zájem, mám pocit že za 1.7mega se prodává E klassa CDI Hybrid jestli si dobře vzpomínám a hlavně teď je v Akci Octa3 1.6TDI od 450tis a Golf bude na tom podobně.
Máš jeden z těch, co vydrží nejdéle, tj 2 dny a stejně to denně nabíjíš, protože nebudeš riskovat a mít nějaký co vydrží den je za trest!
Tomu eGolfu chybí Hybrid 1.6TDI 85kW+DSG, potom by to bylo super auto.
Akorát by to stálo někde nad 1.6 mega v Golfu tak nevím, zda by o to byl zájem, mám pocit že za 1.7mega se prodává E klassa CDI Hybrid jestli si dobře vzpomínám a hlavně teď je v Akci Octa3 1.6TDI od 450tis a Golf bude na tom podobně.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 51
- Registrován: čtv 04 črc 05:58
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jen ať vyrábí, čím víc tím dřív a miň budou stát..
Re: Elektromobily a vse kolem nich
No nevím, zda budou levnější.
BMW i3 má integrované řešení odpojení akumulátoru od zbytku auta.
Provedení je jako airbagy, kde patrona odstřelí airbag při nárazu, laicky pro představu.
Tak stejně odstřelí patrona kabel který vede do akumulátoru, aby to havárii nezabila elektřina posádku nebo záchranáře.
Vyrábí to Bosch.
Mám ale pocit, že tohle bezpečnostní řešení nemá většina elektromobilů dnes a hybridy snad žádný, když tak mě doplňte.
Hlavně ta rozbuška ,aby odpálila 1cm hrubý měděný svazek, to musí být nálož panečku, odhaduji 10x silnější než v bagu
Hlavně tesla má 400V Taycan 800V! tam musí být kabely tak 3cm průměr ne? Jak to chceš odpálit? To se rozletí celé auto a kabely zůstanou... Tam musí být na ten výbuch atomový kryt okolo té zóny výbuchu.
To levné nebude.
A pořád je riziko, že i když aku je odpojena, při extrémním zásahu může dojít ke zkratu uvnitř aku a začne hořet.
Ďalšia Tesla zhorela po tragickej nehode! Môžu za to batérie?
BMW i3 má integrované řešení odpojení akumulátoru od zbytku auta.
Provedení je jako airbagy, kde patrona odstřelí airbag při nárazu, laicky pro představu.
Tak stejně odstřelí patrona kabel který vede do akumulátoru, aby to havárii nezabila elektřina posádku nebo záchranáře.
Vyrábí to Bosch.
Mám ale pocit, že tohle bezpečnostní řešení nemá většina elektromobilů dnes a hybridy snad žádný, když tak mě doplňte.
Hlavně ta rozbuška ,aby odpálila 1cm hrubý měděný svazek, to musí být nálož panečku, odhaduji 10x silnější než v bagu
Hlavně tesla má 400V Taycan 800V! tam musí být kabely tak 3cm průměr ne? Jak to chceš odpálit? To se rozletí celé auto a kabely zůstanou... Tam musí být na ten výbuch atomový kryt okolo té zóny výbuchu.
To levné nebude.
A pořád je riziko, že i když aku je odpojena, při extrémním zásahu může dojít ke zkratu uvnitř aku a začne hořet.
Ďalšia Tesla zhorela po tragickej nehode! Môžu za to batérie?
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Napětí až tak moc sílu kabelu neovlivňuje. Izolace ano, ale ta bude v obou případech dostatečně dimenzovaná...
2.9T RWD
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nic tak velkeho to samozrejme bejt nemusi, spis naopak. Pokud vim, takovy system maji treba BMW, minimalne od e90.