TFSI vs TDI

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Duke_Luke
Pan Řidič
Příspěvky: 283
Registrován: pon 19 srp 11:15

Re: TFSI vs TDI

Příspěvek od Duke_Luke »

pri danom najazde a sposobe pouzivania radim ani TFSI ani TDI. Rozhodne nic s turbom. Klasika atmosfera a hlavne nepriamovstrek. Takym motorom tvoj sposob pouzivania vobec nebude vadit a su na udrzbu a penazenku velmi nenarocne(zalezi na pocte valcov v tej atmo pravdaze :p ).
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: TFSI vs TDI

Příspěvek od driver »

Teoreticky máš pravdu, ale v O3 a A4 B8 takové motory nejsou kámo ;)
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: TFSI vs TDI

Příspěvek od jerry »

A taky proč zůstávat u koncernu? Od toho je třeba se oprostit. Co třeba Mazda 6 2,5? Anebo pokud jezdíš sám, tak Suzuki Swift Sport 1.6?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
zde.
Řidič začátečník
Příspěvky: 107
Registrován: čtv 19 dub 09:31

Re: TFSI vs TDI

Příspěvek od zde. »

né že bych nebyl spokojený,ale již bych chtěl nějakou změnu a trochu "zamachrovat" s Audi
Se Swift sport nezamachruješ, resp. zamachruješ, ale jinak než s Audi :-)
(nemyslim to vůbec špatňe vůči tazateli, je mi jasné že každý má na auto jiné nároky)
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: TFSI vs TDI

Příspěvek od driver »

Jerry: Já Ti řeknu proč. Na to ježdění co on uvádí jsou tyhle malé auta ideální, taky jsem měl kdysi na tohle Clio, Fabii na ty hrkačky.
Potom zjistíš, že to nejede a koupíš malé silné verze. To je na ty 4km ideál. Pořád předjíždíš... :D
Pořád to má ale vadu, že ty malé rozvory poskakují jak koza to je nevýhoda. Dá se to přežít ale já to nesnáším, záleží jak to kdo bere.
Na to je super nová Scala 1.6TDI, super motor, super rozvor, už to neskáče a pořád relativně krátké malé, nežere, je lehká, sedí, jede, optikou přibližovadla parádní, nebo nová Ibiza+Polo akorát ty motory jsou všechny pro ženskou, pro chlapa jedině to 1.6TDI, nebo 1.5TSI ale tam bych se bál si to nechat déle, to otázka.
Kdo ten podvozek hodně řeší, měl by se zaměřit ještě na víceprvek vzadu podle mě, to je úplně zásadní tam je výběr ale omezený značně.
Úplně nahoře je komfort v té A4 s víceprvkem i vpředu. To předčí i předchozí E klassu co měla vpředu MCPherson, a to je co říct, je to fakt top na komfort a když máš ještě DCC tak je to balada a vůbec bych se za 1.6 TDI nestyděl když to bereš touto optikou a vykašlal se na velké motory, a spíš řešil automat pro komfort případně. Vždy záleží co chceš.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5692
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: TFSI vs TDI

Příspěvek od Stepan »

na to, že se vybírá něco na poskakování 4 kiláky, takže věčně studenej motor a než si zapneš pás, tak už ho zase rozepínáš, tak se to tady hrozně prožívá :D
a tbh by mě zajímalo, kde žiješ, že A4 se základním motorem je už považovaná za überwagen. Severní Morava?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: TFSI vs TDI

Příspěvek od jerry »

driver píše:Na to je super nová Scala 1.6TDI, super motor, super rozvor, už to neskáče a pořád relativně krátké malé, nežere, je lehká, sedí, jede, optikou přibližovadla parádní
Nj, když pro mě auto přes 1300 kg není lehký. Každý to máme jinak. Proto Swift Sport 1.6, má atmo, točí 7000 a váží o 300 kg míň než Scala ;)
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: TFSI vs TDI

Příspěvek od driver »

však jo, lehký má svoje nesporné výhody, samozřejmě, na to je ideál CityGo IV na ty 4 km... ;)
Stepan: Zase afekt? Taky si do práce nebereš bundu, když je 4km? Chodíš v nejlevnějších botech s rovnou patou? Nebo si připlatíš za anatomické z lepších materiálů? Vždyť uvádí 10.000km ročně tak něco s tím najezdí a kdyby nechtěl Audi, tak to nepsal v prvním příspěvku.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5692
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: TFSI vs TDI

Příspěvek od Stepan »

když mě už ani nebaví se s tebou hádat, protože jakmile vlítne hovno do větráku, tak z danýho vlákna promptně vysmažíš a začneš oxidovat o pár dní později zase jinde. :(
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
NOxFEAR
Spolujezdec
Příspěvky: 6
Registrován: stř 09 říj 10:46

Re: TFSI vs TDI

Příspěvek od NOxFEAR »

To by nebyl problém, mám rád jízdu v autě a i se svojí octavii TDI se 1-2x v týdnu projedu dál a dám ji zahulit jen co ji zahřeju.
A jinak nechci až tak nové auto, na to nemám finance. Mluvím tady o Audi A4 B8 od roku 2009-2012 proto se ptám na ten rodíl v servisování/ceně dílů, třeba teď ta octa II facelift 2009 je naprosto zlatá takže proto se ptám pro takové menší srovnání a tím že jsem teď 3 roky měl/mám TDI tak bych rád vyzkoušel benzín s turbem. No a spadnout na obsahu a výkonu se mi moc nechce když už jsem zvyklej na něco tak buď to něco stejně výkonného nebo silnější :-D . No a takove auta jako suzuki a malé prcky to já nechci, myslím tak nějak do budoucna kdy by mohl přijít na svět prcek takže aspoň tu A4 v kombiku a mám rád komfort hlavně vzhled auta ze vnitř a na koncernu jsem začal takže mě Němci táhnout proto bych rád teď zkusil tu Audi, pak jsem ještě přemýšlel nad BMW trojkové řady E91, ale tam jsi nejsem jistý ničím a vůbec se v jejich motorech nevyznám a nikdy jsem v tom nejel. Každopádně díky moc za rady, vážím si každého názoru a rady lidí co v tom mají přehled, já jsem bohužel na auta "lajk" .
Odpovědět