Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
http://www.autoforum.cz/predstaveni/vw- ... t-nebudou/
Pokud půjde Seat s kvalitou ruku v ruce Alfou, tak to potom jo Kdyby ho postavili proti konkurenci z Asie, asi by brzo splakali nad výdělkem
Pokud půjde Seat s kvalitou ruku v ruce Alfou, tak to potom jo Kdyby ho postavili proti konkurenci z Asie, asi by brzo splakali nad výdělkem
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
Mně spíš přijde zajímavé, že pořád chtějí srovnávat Seat s Alfou. Alfa je historicky usazená, s jistou aurou a buď to člověk cítí a chce nebo ne a jde od toho. Seat mi pořád přijde jako taková zbytečná automobilka, co od svého vzniku jen přebouchává modely jiných značek. A žádné velkohubé řeči to nezmění. Podle mě to VW ví a proto se ho snaží tak protlačovat.
Re: Škoda Auto obecně
Podle mě jsou v Boleslavi několikanásobně šikovnější než v Martorell. Mají přibližně podobné porovnatelné možnosti, a výsledky jsou naprosto diametrálně odlišné. Já bych normálně dal Seat řídit z Boleslavi ale od A do Z, nejen překopat nabídku karosérií a modelů ale i ceny a design a obsahy vůbav, úplně vše, protože Škoda vydělává VW-AG nejvíc ze všech značek, kolikrát s archaickou technikou, a i Porsche čumí co se děje z pozice zisku
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Škoda Auto obecně
Nj, ale ve prospěch Španělů hraje: A) historické vazby z dob španělské občanské války B) předsudky západ versus východ C) z Asie hrozí nesrovnatelně větší konkurence než od Talošů a Seat oproti Škodě nemá na to se Asii postavit. Jak je vidět, je toho víc, co ovlivňuje rozhodnutí. Něco vědomě, něco podprahově.
Jinak historie Škody a Seatu nejde srovnávat, protože Seat žádnou nemá. Díky tomu nemá šanci ani proti Alfě. Alfa kvalita nic moc, ale renomé značky pořád dost velké. Škoda může směle Asiatům konkurovat, což je vidět už teď. Ale nesmí už být moc drahá. Pokud to bude na úkor různých nepotřebných asistentů a materiálů, tak proč ne?
Jinak historie Škody a Seatu nejde srovnávat, protože Seat žádnou nemá. Díky tomu nemá šanci ani proti Alfě. Alfa kvalita nic moc, ale renomé značky pořád dost velké. Škoda může směle Asiatům konkurovat, což je vidět už teď. Ale nesmí už být moc drahá. Pokud to bude na úkor různých nepotřebných asistentů a materiálů, tak proč ne?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27922
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Já tvrdím, že současné vedeni VW Group má za cíl tu značku zlikvidovat ala Nokia.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
Pak by mohl platit bod D, který jsem nechtěl raději zmiňovat. Nechuť Germánů k Čechům. Oni to nedávají najevo, ale u hodně z nich to v hlavě je. Historii nemusím zmiňovat, v současnosti mají pocit, že jsme nevděční k EU, což je vlastně Germánie.
EDIT: Ale možná jsem zbytečně paranoidní. Třeba si racionálně uvědomili hrozící nebezpečí z Asie a ví, že jedině Škoda je schopna mu čelit. Protože VW už dávno není cenově "lidový vůz" a Asiati je takto během pár let zválcují.
EDIT: Ale možná jsem zbytečně paranoidní. Třeba si racionálně uvědomili hrozící nebezpečí z Asie a ví, že jedině Škoda je schopna mu čelit. Protože VW už dávno není cenově "lidový vůz" a Asiati je takto během pár let zválcují.
Naposledy upravil(a) jerry dne úte 01 říj 11:38, celkem upraveno 2 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
Zásadní roli hrají vždy nějaké politické špičky, které vedou dějiny někam, kde by to běžné obyvatelstvo nikdy nehrotilo a často to pak dokazují i demonstrace proti vlastní vládě.
Pak je otázka, zda je ta nechuť v žilách rasy a v nějaké mentalitě, a nebo to je manipulace z hora?
Totéž je paralela v vedení automobilky.
Mění designéry a klíčové pozice jak v pekárně a pak jak chceš držet nějakou dlouhodobou strategii značky-automobilky, když každý má na to jiný pohled? Kdo měl reálné výsledky práce, toho přeplatili korejci a tuze se jim to vyplácí.
Piecha by nezaplatil nikdo ničím. Jediné co chtěl, je všechny trumfnout za každou cenu a částečně to dokázal. Od té doby to jde jak píše Bob dolů a nic nenasvědčuje tomu, že by to nebylo trvalé.
Pak je otázka, zda je ta nechuť v žilách rasy a v nějaké mentalitě, a nebo to je manipulace z hora?
Totéž je paralela v vedení automobilky.
Mění designéry a klíčové pozice jak v pekárně a pak jak chceš držet nějakou dlouhodobou strategii značky-automobilky, když každý má na to jiný pohled? Kdo měl reálné výsledky práce, toho přeplatili korejci a tuze se jim to vyplácí.
Piecha by nezaplatil nikdo ničím. Jediné co chtěl, je všechny trumfnout za každou cenu a částečně to dokázal. Od té doby to jde jak píše Bob dolů a nic nenasvědčuje tomu, že by to nebylo trvalé.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Škoda Auto obecně
Karoq stojí 2x tolik v EU vyrobený, než v číně vyrobený a to i ten v EU vyrobený obsahuje některé komponenty, v čím dál větší míře, taky z číny.jerry píše:jedině Škoda je schopna mu čelit.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)